Reply on: Ruslan #163856:
skôr by som hýbal s L34,78 a 84. L34 jazdí v úseku Predstaničné nám. - Nám.1.mája slabšie vyťažená, takisto L78 vozí do Petržalky málo ľudí, takže tam by sa dalo šetriť a L84 má s L99 dosť divoký preklad na spoločnom úseku a kĺbová linka by mala byť efektívnejšia ako je L84 v Petržalke.
no.ev.di.
A ten česky hovoriaci vodič, nie je to skôr záhoráčtina a jazdí s 1908? Lebo ten bol na 35/135 keď som sa tam vozil a vždy si pokecal s cestujúcimi, hlavne dobré komentoval to spomalené otváranie dverí na Ivecu ?
Re #163833 Ámos: moja nekritickosť voči SORu? skôr naopak nie? a čo na tom vozidle nájdeš také skvelé? Je tam možno nízka spotreba (aj keď vyhodíme za PHM viac ako pri starších vozidlách), menšie kolesá a bezúdržbovosť, čo je asi hlavný parameter. DPB radšej bude mať vozidlá na ktorých nebude musieť robiť údržbu a vysolíme mastné prachy za naftu ? mimochodom ani prístup SORu k výtkam zákazníkov nie je ideálny jak sa žvásta. Nájdeš si to v diskusii k SOR na K-Reporte.