Mám technickú otázku: vo včerajších HN bola fotka z víkendovej akcie historičákov, s popisom, že ju zorganizoval Klub priateľov mestskej a regionálnej dopravy. Dosť ma to zarazilo, podľa mojej vedomosti toto občianske združenie už pekných pár rokov nežije.... Vie mi to prosím niekto objasniť?
preto zásadne rozlišujem pojmy dôchodca (normálny, slušný a aj väčšinou poďakuje) a duochodca (čulý, ale s barlou a oháňajúci sa tým, aký je strašne chorý a unavený)
aj mňa raz tak už dávnejšie vytočila, ale nie priamo duochodkyňa, ale nejaká "pani múdra" pomimo v situácii, keď do predných dverí 94ky (pri rannom intervale 4) na Zochovej smer Vazka dobiehala(!) od podchodu duochodkyňa a dotyčná pani si začala mrmlať, že "ani sadnúť ju nepustí", tak ma to už dožralo a tresol som tej múdrej, že "keď vládze bežať na autobus, tak vládze aj stáť"...
Nahodou, ja si viem predstavit, ze by tam par ludi chytili. A v Ivecach by problem urcite nebol + do minibusu by som dal znizeny pocet, maximalne dvaja revizori.
Aj podľa mňa treba kontrolovať 70+ občanov s revizormi ktorý zaberú miesto aj troch ľudí takže ak do minibusu pôjdu traja revizori + SBS-kar tak to mame ako keby 12 ľudí takže sa zaplní autobus takže obsaditelnost pre cestujúcich bude nulová ?
Podľa mňa by v prvom rade mali revízori začať pravidelne chodiť aj na minibusové linky!
Na 147-ke je medzi pravidelnými cestujúcimi obľúbený ten zhovorčivý česky hovoriaci vodič. Normálne rodinnú atmosféru to tam pripomína. ?
Medzi ktorými zastávkami je tam tá zóna DRT (zastavenie na požiadanie)? Videl som to len na zastávkových CP. Viem, že to bolo v novinke na imhd, ale neviem či sa to náhodou nemenilo, tak nehľadám to. ?
147-ku, dúfam, že nezrušia. Z minibusových liniek patrí medzi zmysluplné a užitočné (na rozdiel od takej 135-ky). Na nej by aj tak veľa neušetrili.. A veď je kde šetriť (predĺženie intervalu na 133-ke, snáď zlúčia 35 s 36 ako sa tu spomínalo...). Veď to poznáte...
jeden chalan sa raz nasral a povedal dôchodkyni, že "keď ste mohli hodinu behať po Miletičke, 10-15min Vás určite nezabije", lebo dotyčná sa dosť protivne dožadovala aby ju ten chalan pustil sadnúť. Pravda je, že jazda v buse po našich cestách je o inom ako chôdza pešo, ale niektorí potrebujú ozaj sedieť iba v buse keď sú, príp. cestujú, ale na nákupoch sú čulí ako 20-30 roční. Ale sú aj veľmi slušní a vďační dôchodci, ktorí človeku poďakujú a posadia ho naspäť, alebo poďakujú a sadnú si.
? na to aby mal človek rád niečo iba z trucu, lebo to neznáša niekto iný, tak to je už špeci prípad ? buď si toto napísal iba tak, lebo nevieš už o čom, alebo ste tam fakt tak na mozoček ? tu aspoň ľudia dávajú konkrétne čísla, tam ste viedli iba klasické pivné kecy.
tak toto sa mi stalo dnes na nástupišti, ale v obrátenom garde že babka typu "duochodec" si zafrflala - mladý a musí sedieť vpredu - čo natom, že ik435 bol poloprázdny, vpredu bolo za vodičom ešte jedno voľné sedadlo a potom si lofla tam ?
Jen bych rád upozornil, že no.ev.di vedl stejné plky na k-reportu dva dny díky čemuž se vlákno stalo naprosto nečitelné. Spravil to BAN a no.ev.di má na káčko zakázaný přístup. Tady spamuje diskuzi 2 roky a adminům je to jedno.
Bohužel, ostatním značkám dělá jen medvědí službu. Jeho fanatičnost přiměla již několik odpůrců Sorek k tomu, že je začali mít rádi. Už jen proto, aby se vyhranili vůči němu samotnému, což začíná být i můj přístup. Já láskou ke značce Sor neoplýval taky.
a vsetkym:
Ahoj.
No k spotrebe primestskych autobusov, co mi "chalani" dohodili:
SOR C12 - približná spotreba 23 -25 l
MERCEDES INTOURO - cca 27 l
KAROSA C 934 a KAROSA AXER - cca 29 l
Nie, tu sa diskutuje o tom, ako nenavidis SOR. Napises to tu aspon 500x denne a pri kazdej prilezitosti rypes do SORu. Vieme, ze ho neznasas, nemusis to opakoavt.
tak to je už len rozum, určite mali nejaké tašky ešte po ruke ? keby sa vykydli na zem, tak by mali rečí jak koza bobkov ? inak geriatria, v obľube robí také blbosti, že nastúpi a prejde minimálne pol autobusu, kým si nájde vytúžené miesto namiesto toho aby si sadli na prvé voľné ?
no.ev.di.