Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #163849:
keby bol počas špičky v linkách MHD taký stav, že by neboli plné, tak nech si cestujú neobmedzene. Dočasne by som použil cvakanie lístkov aby boli motivovaní cestovať s MHD mimo špičiek a cez víkendy.
Reply on: Solider #163847:
keby si platili za cestu, tak by to čo ušetria na nákupe skôr prejazdili, okrem toho v Karlovke je Tesco, Jednota a aj LIDL a ceny potravín niesú tak drasticky odlišné aby museli nakupovať dajme tomu 10-15 položiek nákupu v troch reťazcoch. Okrem toho v špičkách je potreba prepravovať v prvom rade ľudí z/do práce a škôl, dôchodcom sa nič nestane ak budú nakupovať medzi 8:30-13:30 a 18:30-6:00 počas prac. dní a cez víkend neobmedzene, pokiaľ sa teda budú za nákupmi prepravovať MHD. Ak budú cestovať v špičke, nariadil by som im cvakania 0,05 alebo 0,10€ lístkov, v ZA takéto niečo bolo tiež, že seniori cvakali 1Sk lístky.
Reply on: Solider #163847:
Ale to právo im nik neberie. Akurát neexistuje právo, aby to bolo zadarmo. ?
K šetreniu vozokm.
Okrem minibusovych liniek a L133 ,ktore budu asi zredukovane. Mohlo pristupit k istej redukcii na L99. Nie je tam zbytocny celodenny interval 7-8 min?
Reply on: JeJe #163844:
Je to ich právo cestovať hore-dole po meste a hľadať lacnejšie maslo, preto by im nemalo byť odňaté. A rovnako na to nevidím ani dôvod.
Reply on: JeJe #163844:
Uplne by stacilo zrusit bezplatne cestovanie v PD do 10:00...
Reply on: JeJe #163844:
mimo špičky to nejak neprekáža, v špičke je to skôr problém, hlavne na L68 keď ide veľa ľudí z mesta a dôchodci by mohli radšej v sedle chodiť nakupovať aj keď L68 by si tak či tak vyžadovala v sedle skrátiť interval na 10min lebo ani o 9,10 či 11h nechodí do mesta pomenej vyťažená.
Reply on: kecho #163839:


Dávam námet do diskusie - aby sa obmedzila dopoludňajšia "nákupná turistika" dôchodcov, čo tak zrušiť bezplatné cestovanie dôchodcov nad 70 rokov a nahradiť ho symbolickým cestovným, povedzme, 10 centov?

Tým slušným by to neublížilo a tí ostatní notorickí "cestovatelia" by si možno rozmysleli, či sa im oplatí cestovať sem a tam po meste, len aby ušetrili povedzme na masle 5 centov...
Reply on: Peon #163835:
čo blázniš? ? veď to by na L35 a 135 pochytali toľko načierno jazdiacich školákov a nakupujúcich, že by si tie linky aj na seba zarobili ☺

A ten česky hovoriaci vodič, nie je to skôr záhoráčtina a jazdí s 1908? Lebo ten bol na 35/135 keď som sa tam vozil a vždy si pokecal s cestujúcimi, hlavne dobré komentoval to spomalené otváranie dverí na Ivecu ?

Re #163833 Ámos: moja nekritickosť voči SORu? skôr naopak nie? a čo na tom vozidle nájdeš také skvelé? Je tam možno nízka spotreba (aj keď vyhodíme za PHM viac ako pri starších vozidlách), menšie kolesá a bezúdržbovosť, čo je asi hlavný parameter. DPB radšej bude mať vozidlá na ktorých nebude musieť robiť údržbu a vysolíme mastné prachy za naftu ? mimochodom ani prístup SORu k výtkam zákazníkov nie je ideálny jak sa žvásta. Nájdeš si to v diskusii k SOR na K-Reporte.
Reply on: TeBeCe #163841:
Teším sa a držím palce. ?
Reply on: Z #163840:
prednedavnom bola cinnost obnovena. podrobnosti snad budu vediet ti, ktori boli na schodzi...
Mám technickú otázku: vo včerajších HN bola fotka z víkendovej akcie historičákov, s popisom, že ju zorganizoval Klub priateľov mestskej a regionálnej dopravy. Dosť ma to zarazilo, podľa mojej vedomosti toto občianske združenie už pekných pár rokov nežije.... ❓ Vie mi to prosím niekto objasniť?
Reply on: no.ev.di. #163831:
preto zásadne rozlišujem pojmy dôchodca (normálny, slušný a aj väčšinou poďakuje) a duochodca (čulý, ale s barlou a oháňajúci sa tým, aký je strašne chorý a unavený)
aj mňa raz tak už dávnejšie vytočila, ale nie priamo duochodkyňa, ale nejaká "pani múdra" pomimo v situácii, keď do predných dverí 94ky (pri rannom intervale 4) na Zochovej smer Vazka dobiehala(!) od podchodu duochodkyňa a dotyčná pani si začala mrmlať, že "ani sadnúť ju nepustí", tak ma to už dožralo a tresol som tej múdrej, že "keď vládze bežať na autobus, tak vládze aj stáť"...
Reply on: Hug0 #163836:
Nahodou, ja si viem predstavit, ze by tam par ludi chytili. A v Ivecach by problem urcite nebol + do minibusu by som dal znizeny pocet, maximalne dvaja revizori.
Reply on: Hug0 #163836:
Troch? Stačilo by sa trochu potlačiť... #163821 ?
Reply on: Peon #163835:
Aj podľa mňa treba kontrolovať 70+ občanov s revizormi ktorý zaberú miesto aj troch ľudí takže ak do minibusu pôjdu traja revizori + SBS-kar tak to mame ako keby 12 ľudí takže sa zaplní autobus takže obsaditelnost pre cestujúcich bude nulová ?
Reply on: Peon #163834:
Podľa mňa by v prvom rade mali revízori začať pravidelne chodiť aj na minibusové linky!

Na 147-ke je medzi pravidelnými cestujúcimi obľúbený ten zhovorčivý česky hovoriaci vodič. Normálne rodinnú atmosféru to tam pripomína. ?

Medzi ktorými zastávkami je tam tá zóna DRT (zastavenie na požiadanie)? Videl som to len na zastávkových CP. Viem, že to bolo v novinke na imhd, ale neviem či sa to náhodou nemenilo, tak nehľadám to. ?
Reply on: ivanbuto #163832:
147-ku, dúfam, že nezrušia. Z minibusových liniek patrí medzi zmysluplné a užitočné (na rozdiel od takej 135-ky). Na nej by aj tak veľa neušetrili.. A veď je kde šetriť (predĺženie intervalu na 133-ke, snáď zlúčia 35 s 36 ako sa tu spomínalo...). Veď to poznáte...
Reply on: no.ev.di. #163822:
bohuzial svojou nekritickostou voci SORu si sa sam diskvalifikoval od akejkolvek debaty o autobusoch znacky SOR. A vlastne nie len pri tejto debate.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.