Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: frenky #163750:
Ale on potom píše že v porovnaní s citelismi.. tak kĺb citrelisy v Prahe žerú možno 80 ?
Reply on: SORBN12 #163752:
Slovak lines vypisuje nejaky tender ??? Zislo by sa nejake NP vozidlo na primestske linky , taky SOR CN13,5 trebars ( o inej znacke ani neuvazujem v JaATYSlave )
Reply on: frenky #163750:
50l / 100 km bez klímy je pri veľmi hospodárnej jazde.. ináč to ide do 60l/100 km...
Reply on: Martin Fundárek #163749:
to iba ten Cech m@rtin ich obhajuje , ale ja mu jeho nazor neberem. Pre mna su to lacne sra*ky neprakticke !!!
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #163601:
Počíta sa s napojením na Janíkovom dvore a na Astronomickej. Po dokončení tunela TEN-T sa počíta aj s napojením odb Dunaj-Chorvástke rameno.
A este mam pre Vas pikosku aktualnu.
Slovak Lines nebude kupovat MAN LION´S REGIO kvoli dvom veciam:
cena
a spotreba - 33l/100km
? ? ?
Vážení diskutujúci, organizátori včerajšej akcie...
Expresné linky sme malo vyuzivali ale sem-tam sa nasla nejaka ta drobnost, kde sme sa previezli. Vcerajsia akcia ma potesila, nicim nesklamala iba to, ze aspon vidim ako sa ludia zaujimaju o stranky dpb.sk a imhd.sk ...
Ale nie k tomu, takze stalo sa mi v ŠM, ked mi zvonil telefon musel som vyslovene v nej hucat, aby ma poculi. No ale mile prekvapenie bolo v Ikaruse, ktory nehucal, tak ako by som si predstavoval.
Trosku kritiky. Podla planov sa nezachadzalo k Spalovni, co ma mrzelo a tie fotograficke prestavky boli na moj vkus dlhe.
Ale pacilo sa mi ked pan dispecer blokoval cestu a sprevadzal nas, potom jeho uviaznutie pri trati zatial, co my sme pokracovali na Povodie Dunaja. Potom cca 5x obratenie na kruhovom pod Pristavnym mostom. Bolo to komicke a myslel som si ze vodicom prichadzajucich aut si mysleli ci nam nesibe. ? ?
Trosku lutujem ze som ukoncil put skoro pred koncom, ale bolo uzasne a nelutujem ze som bol.
S pozdravom,
Vas SORBN12 ❤
Reply on: m@rtin #163356:
V priemere 50litrov/100km (bez zapnutej klimatizacie) je pre teba VELMI nizka spotreba PHM? MBCC ma v priemere 53litrov/100km (bez klimatizacie) a to je o "kusok" tazsi.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Petto #163360:
Náhodou vypočutý rozhovor niekoľkých žien vo veku tak 50-70 v SoR NB18: "To je strašné, toľko schodov v tomto autobuse. A tie sklápacie sedadlá, to mi minule skoro ruku zlomilo!"
Reply on: karosaB952e #163746:
berú iba na autobusy a na električky nie? u nich treba na električku C alebo D, či stačí jak u nás B?
Reply on: 810zssk #163739:
Nie som si istý: Mám dojem, že dispečer po prejazde obratiskom Nový most nezastavil, a preto nezastavili ani "naše" 3 autobusy. Niektorí by tam určite chceli za každú cenu fotiť, čo by mohlo spôsobiť zdržanie riadnych liniek MHD. Dosť sme zavadzali už inde - viď #163719 . Ono by to možno chcelo vopred vytipovať nejaké vhodné miesta na zastavenie hoci aj mimo zastávok MHD. ?

Iná situácia nastala pri ŽST Nové Mesto, keď dispečer (a tuším aj ŠM-ka) tam išli na zastávku, ale Ikarus pokračoval ďalej po hlavnej ceste ?, a teda zastávka pre všetkých bola potom na nástupišti 57-ky "Vozovňa Jurajov dvor". To bolo myslím vhodné miesto, pretože tam sme nikomu nezavadzali a bola možnosť občerstvenia v pohostinstve. ?
Reply on: no.ev.di. #163745:
a chceš si vobec urobiť sk. "D" ? a robiť vodiča z povolania... ked už vieš kde by si určite nešiel... ?
Reply on: karosaB952e #163743:
ale je známe, že roky trvá kým ťa tam príjmu "za svojho", ale aj sa hovorí, že tí čo tam prichádzajú zneužívajú sociálny systém. Platovo je to určite lepšie no na 100% by som nechcel ísť do Osla, Stockholmu alebo juh Švédska. Radšej kdesi severnejšie, kde je MHD ale pokoj, napr. Bergen ❤ Keď som už spomenul Bergen, tak tu je skoro 1/2h video z ich rýchloelektričky http://www.youtube.com/watch?v=9O1KvY9uk5U
Reply on: Mike #163737:
keby mali tie tabule zašité v kabíne šoféra, to by nešlo? U Ik283 ich je kde nacpäť, tam mohli byť tabule pre všetky busy a aspoň sa nikto nemotal u šoféra ?
Reply on: no.ev.di. #163742:
tam je stale záujem čo ja viem už niekolko rokov, a pre našich ludi dobre platove podmienky ?
Reply on: Radi (RWK22) #163732:
a čože je na severe taký záujem? ☺ síce brutus ľahké reči to niesú no vždy lepšie dánština a nová nórština, ktoré sú takmer rovnaké alebo švédština než fínština kde ja 16 spôsobov tvorenia vety a skôr než sa to človek naučí aj zmagorí ?
Reply on: 810zssk #163721:
z Nám. SNP odchádzali takmer všetky, okrem 2-3 liniek. Jednotné odjazdy neviem kedy mali, možno to nájdeš v historickej rubrike/článku tuto.
Reply on: Mike #163737:
kaslat uz na to, vyriesilo sa to.

Tie tabule, myslel som aspon na predne sklo, teda neviem, ci by si ten dotycny dovolil ukradnut aj odtial...
Reply on: peto1622 #163735:
Suhlasim, vynechat Novy most nebolo zrovna smart, beruc do uvahy ze je to velky prestupny uzol a vela ludi tam mohlo chciet nastupit/vystupit.
Reply on: Valec #163733:
napríklad ja som bol jeden z tých desiatich cestujúcich nastupujúcich na Čiližskej. ?
Z Petržalky som sa tam trepal, lebo na Hlavnej stanici som expresné historické linky nestíhal. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.