ano tvoja nekritickost v zmysle schopnosti kritickeho zmyslania. kritizovat neznamena ociernovat ci o niecom sa negativne vyjadrovat.
A na tych vozidlach je take skvele to, ze vyhrali sutaz. To je alfa a omega vsetkeho.
Zacni sa venovat normalnej praci, sprav zo seba multimilardara a ked uz budes mat naozaj vela, prid do Bratislavy so stedrou ponukou, ze budes financovat DPB. A potom si kupuj busy ake chces.
Toto uz neni normalne co robi voz 1104, take trhanie novym vozom , prosim vas komu napisat, nech s tym uz daco robia.
? ? ?
Ci je to zbytocne dakam pisat, mam sa tomu šerblu vyhybat ? Nech si ho bere 2.DP a nech je z neho 2121 resp. nech ho daju fixne na 57čku s prejazdami na N33
? ? ?
Bohužiaľ, aj to sa môže stať. Brňáci nás varovali, že tie vozidlá nie sú na komerčnú dennú prevádzku, ale len na občasné predvedenie. Ak chceme robiť z toho komerciu, máme si vyrobiť repliky. A myslím, že majú pravdu. Tie vlastnícke práva sa možno časom utrasú, veď tie vozy boli bratislavské, ale až čas ukáže.
Zase si to nepochopil ??? Mas trochu rozum , rozmyslaj torchu, preco si asi Presov nastavil pocet dveri na 5 pri klbaku. No predsa aby zarucil takmer 100% vyhru SORu kedze ako jediny vyraba tento typ vozidla . Nejde mu ani tak o tie dvere , no chce jednoducho SOR . Hoc v sucasnosti uz vyraba dany typ vozidla aj MAN a Ikarus - no Presov to uz vypisal davnejsie - t.j. nic ine ako SOR nedostanu.
A fakt neviem skade si nabral ze Citelis 10,5 M má 8 sedadiel v NP časti. Ako sorry , dnes som pocul uz plno haluzi pocas natacania Adela show, ale toto si zabil. ?
Dvojstovák, o ktorom je reč, nebol len tak rozdaný, ale musel byť po ukončení prevádzky dvojnápravových električiek v Bratislave ako múzejný exponát odovzdaný do "federálneho" Technického múzea v Brne. Boli tam odovzdané dva dvojstováky, jeden išiel po čase do šrotu. Tento je v takom stave, v akom bol odovzdaný. Snaha o jeho znovuzískanie zo strany DPB tu stále je. Jediný historický voz v dobrom stave je vlečniak SGP č. 101. Lenže: vedenie DPB sa už roky chce pochváliť historickými vozidlami pri všelijakých akciách, ale na ich opravu nevyčlení žiadne finančné prostriedky. Leda že by zapracoval nejaký sponzor(i). Čo sa týka SANOS-ov tam je niekoľko problémov technických a hlavne tiež finančných. Je to na dlhšiu diskusiu.
Ámos