Reply on: JeJe #163875:
Hovoríš z vlastnej skúsenosti? Lebo táto téma je na dlhú polemiku. Ja nemám vlastnú skúsenosť so životnou úrovňou v Japonsku, ale dovolím si domnienku, že japonskí dôchodcovia, ktorí sú na to porovnateľne s našimi, nebývajú tam, kde potrebujú verejnú dopravu. Tiež podotýkam, že verejná doprava v japonských veľkomestách a tiež na regionálnej úrovni je niekde úplne inde, ako naša v Bratislave a ešte jedna SAD-ka za hodinu a pol v odľahlejších regiónoch+vlaky na úrovni "sibírskej lokálky", aj tak riedko premávajúce. 25 kusov CapaCity je síce krok do 21.storočia, na plošnej úrovni ale takmer nepatrný.
aquila
cize ak som to pochopil, elektricka bude konecne v tvalej variante a nikto uz nebude vymyslat a dumat, ze je to len docasna vec ? no heureka ..
C) vypadnutie terminov je asi to najhorsie .. lebo aj ked na slovensku sa slubuje kde co, nejake terminy je dobre si dat..
D) desi ma ze uvazuju na petrzalskej radiale s urovnovymi krizovatkami .. to bude koniec, ked to uz robia, nech je to poriadne mimorurovnove aspon na petrzalskej radiale .. lebo sa dozijeme toho vid elektrickove trate v meste, kde sa stavaju cesty a krizovatky kazdych 10 metrov cez elektrickove trate ..
ak bude prijimatel ZSR, tak to nema sancu prejist, je to hlupost .. ZSR bude potom majitel a nie mesto bratislava ..
E) to si mozu schvalit co chcu, okolo trate sa bude stavat tak ci tak centralny bulvar ..
mininalne taketo nieco je OK..
http://www.petrzalkacity.sk/photos/orto.jpg