Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #163777:
Niekto spomínal, ale neviem čo je na tom pravdy, že to mali byť 15 metrové autobusy, ale netuším či je to pravda alebo pribudnú ďalšie 18 metrové autobusy.
Uz sa nieco vie ohladom toho prenajmu 10ks vozidiel? Obalky sa mali otvarat 30.3. Co tu budeme mat za nove vozy? ?
Reply on: Papyr #163774:
No neviem, kebyze mame cestovne ako vo viedni, prosim, ale pri nasom "symbolickom" (zatial) cestovnom by to malo uspech asi iba u gerimafie ?

Ale nie je to zly napad 🙂 (jedine, co by ho mohlo ohrozit, by bolo zrusenie cestovneho a dotovanie MHD v 100% vyske)
Reply on: 810zssk #163770:
nie som si isty, ale nevlastni tam stat este stale nejaku cast?
Reply on: Valec #163772:
Mas pravdu, musi 🙂 Zabudol som ze tam ma stale 51 percent stat.
Reply on: 810zssk #163770:
Prečo by nemusel?
Reply on: Peon #163760:
Cuvanie.
Reply on: Petto #163756:
Slovak Lines, pokial viem, nemusi vypisovat ziaden tender.
Reply on: SORBN12 #163752:
What a surprise ?
Reply on: no.ev.di. #163748:
chodí sa aj na električky, hlavne Norsko
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #163721:
Boli centrálne rozjazdy z nám.SNP - ak sa dobre pamätám, 0.40, 1.40, 2.40 a 3.35. Na hlavnú stanicu chodili 134, 138 a 139, ale myslím, že na niektorých z nich nie všetky spoje.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #163642:
Veď tam máš dopraváka - dokonca priamo z KDI... A odborníka na dopravu Drahovského, pre ktorého pojem "doprava" a "auto" jedno jest...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: N/A #163619:
Uznesenie bolo úplne prekopané. Kapitoly A-E zostali, ale ich obsah bol výrazne pozmenený, a myslím, že k lepšiemu.
Z bodu A zostalo, že berie na vedomie predložený materiál Návrh realizácie Nosného systému mestskej hromadnej dopravy v Bratislave a v jej regióne, z C vypadli termíny. Do B sa doplnilo slovo „trvalej“ a vynechalo sa „v povrchovom/rozkývanom variante“ – aby sme si nezarúbali cestu k iným riešeniam, ak by sa ukázali vhodnejšie. Do D pribudla požiadavka na to, že trať musí byť bezkolízna a tam, kde budú križovatky, musí byť preferencia, a tiež požiadavka na posúdenie, či by nebolo možné, aby prijímateľom boli ŽSR a mesto sa tak vyhlo spolufinancovaniu. (Myslím, že by tento variant nebol šťastný, ale samotné posúdenie a porovnanie výhod a nevýhod by nemuselo byť na škodu, dokonca naopak.) Objavila sa tam aj požiadavku, že do ceny musia byť zahrnuté všetky náklady – aj na vozidlá, aj na prípadné protihlukové steny či okná.
Do bodu E4 pribudla požiadavka, že návrh zmien a doplnkov ÚP musí byť vypracovaný tak, aby električková trať nebola impulzom pre výstavbu v okolí Chorvátskeho ramena (= žiaden 7 km bulvár).
Suma sumárum, uznesenie bolo schválené v znení, ktoré lepšie uspokojí tak priaznivcov električky, ako aj priaznivcov zachovania zelene okolo Chorvátskeho ramena.
Reply on: Peon #163760:
Dispečer bol za vodičom L20 a ukázal mu/povedal mu, že má zastaviť, pobrať cestujúcich a kúsok vycúvať a ísť tou cestou akou prišiel.
Reply on: no.ev.di. #163705:
On zrejme porovnava spotrebu v Prahe, takze medzi Citybusom/Citelisom a SORom. Tieto busy maju motory Iveco, takze porovnanie je scestne.
Reply on: m@rtin #163356:
keby som mal dostatok casu, co nemam, najdem tu tvoj prispevok: "SOR, je to vobec autobus?" z casu, ked Praha este SORy nekupovala zato Bratislava ano.
Reply on: Peon #163747:
Ozaj, nevšimol som si: Včera počas šotoakcie sa pri Technickom skle tá 20-ka akým zázrakom otočila?
Reply on: Mike #163755:
Takže, aby som to zhrnul. Ten úžasný SOR žerie viac ako Ik 4xx, čo je nevýhoda po stránke ekonomickej. Na druhej strane podesty po celom buse, z neho robia akurát tak nepraktický, v podstate low-entry bus. Teda výhoda toho zázraku pomaly veškerá žádna.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.