Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dopravak123 #163779:
a nato si ako dosiel? Je znecistene nanosom bahna a bordelom, no samotna voda je velmi cista.
Reakcia na: Papyr #163774:
tento clanok vysiel 1. aprila
Reakcia na: dopravak123 #163779:
O kvalite nehovorím, ale zeleň to je, to sa odškriepiť nedá. A mám pochopenie pre ľudí, ktorí bývajú v panelákoch a pri prechádzke s dieťaťom či psom im aj takáto "nekvalitná" zeleň pripadá ako rajská záhrada.
Reakcia na: Martin Fundárek #163764:
Aká (kvalitná) zeleň je v okolí Chorvátskeho ramena? Aj samotné rameno je špinavé až strach!!!
Reakcia na: Marek1978 #163777:
Niekto spomínal, ale neviem čo je na tom pravdy, že to mali byť 15 metrové autobusy, ale netuším či je to pravda alebo pribudnú ďalšie 18 metrové autobusy.
Uz sa nieco vie ohladom toho prenajmu 10ks vozidiel? Obalky sa mali otvarat 30.3. Co tu budeme mat za nove vozy? ?
Reakcia na: Papyr #163774:
No neviem, kebyze mame cestovne ako vo viedni, prosim, ale pri nasom "symbolickom" (zatial) cestovnom by to malo uspech asi iba u gerimafie ?

Ale nie je to zly napad 🙂 (jedine, co by ho mohlo ohrozit, by bolo zrusenie cestovneho a dotovanie MHD v 100% vyske)
Reakcia na: 810zssk #163770:
nie som si isty, ale nevlastni tam stat este stale nejaku cast?
Reakcia na: Valec #163772:
Mas pravdu, musi 🙂 Zabudol som ze tam ma stale 51 percent stat.
Reakcia na: 810zssk #163770:
Prečo by nemusel?
Reakcia na: Peon #163760:
Cuvanie.
Reakcia na: Petto #163756:
Slovak Lines, pokial viem, nemusi vypisovat ziaden tender.
Reakcia na: SORBN12 #163752:
What a surprise ?
Reakcia na: no.ev.di. #163748:
chodí sa aj na električky, hlavne Norsko
Reakcia na: 810zssk #163721:
Boli centrálne rozjazdy z nám.SNP - ak sa dobre pamätám, 0.40, 1.40, 2.40 a 3.35. Na hlavnú stanicu chodili 134, 138 a 139, ale myslím, že na niektorých z nich nie všetky spoje.
Reakcia na: Mike #163642:
Veď tam máš dopraváka - dokonca priamo z KDI... A odborníka na dopravu Drahovského, pre ktorého pojem "doprava" a "auto" jedno jest...
Reakcia na: N/A #163619:
Uznesenie bolo úplne prekopané. Kapitoly A-E zostali, ale ich obsah bol výrazne pozmenený, a myslím, že k lepšiemu.
Z bodu A zostalo, že berie na vedomie predložený materiál Návrh realizácie Nosného systému mestskej hromadnej dopravy v Bratislave a v jej regióne, z C vypadli termíny. Do B sa doplnilo slovo „trvalej“ a vynechalo sa „v povrchovom/rozkývanom variante“ – aby sme si nezarúbali cestu k iným riešeniam, ak by sa ukázali vhodnejšie. Do D pribudla požiadavka na to, že trať musí byť bezkolízna a tam, kde budú križovatky, musí byť preferencia, a tiež požiadavka na posúdenie, či by nebolo možné, aby prijímateľom boli ŽSR a mesto sa tak vyhlo spolufinancovaniu. (Myslím, že by tento variant nebol šťastný, ale samotné posúdenie a porovnanie výhod a nevýhod by nemuselo byť na škodu, dokonca naopak.) Objavila sa tam aj požiadavku, že do ceny musia byť zahrnuté všetky náklady – aj na vozidlá, aj na prípadné protihlukové steny či okná.
Do bodu E4 pribudla požiadavka, že návrh zmien a doplnkov ÚP musí byť vypracovaný tak, aby električková trať nebola impulzom pre výstavbu v okolí Chorvátskeho ramena (= žiaden 7 km bulvár).
Suma sumárum, uznesenie bolo schválené v znení, ktoré lepšie uspokojí tak priaznivcov električky, ako aj priaznivcov zachovania zelene okolo Chorvátskeho ramena.
Reakcia na: Peon #163760:
Dispečer bol za vodičom L20 a ukázal mu/povedal mu, že má zastaviť, pobrať cestujúcich a kúsok vycúvať a ísť tou cestou akou prišiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.