Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #163088:
1218ka je kvoli kapacite na 32ke, ale v sucasnom stave je tam aj nutene , lebo na 32+133 vypravu tedomovu je 6+9 vozidiel a tedomov je 16 cize len 1 voz rezerva co je pri spolahlivosti Tedomov asi ako rezerva 1 "duobus" na 33ke
Reakcia na: Petto #163085:
tam ako sú dnes bufety a stánky by sa to celé prebudovalo, ten bordel čo tam je by sa upratal a celé by sa to tam skultúrnilo. Tam by sa mohla električka točiť, už keby bola jasná trať, obratisko by sa v pohode naplánovalo. Ide o to, že kadiaľ viesť takú trať.

Re #163086 AAA: v špičke je to jasné, aj keď dnes som mal tú česť vidieť nie zrovna 2x vyťaženú L30 a 37 v smere z centra v p.š., ale deň predtým som šiel poobede s L30 od ZOO a bola vyťažená slušne. 10.5BN tam stačia v pohode.
Reakcia na: Petto #163083:
však ten Solaris tam je preto lebo nevychádzajú Tedomy nie? či to bolo tak na L133, že tam bol Solaris lebo nevyšli už Tedomy?
Reakcia na: TEDOM-1103 #163074:
4 a 12 sú možno plné ráno v smere do mesta, ale inak tragicky preplnené nie sú.
Reakcia na: no.ev.di. #163053:
Aj keď to s touto témou nesúvisí, tak som si schválne začal všímať vyťaženosť 30 a 37 v úseku Nový most - Patrónka a tie linky sú relatívne dosť vyťažené, najmä v špičkách.
Reakcia na: no.ev.di. #163082:
Ved to,ze elektricka je idealna pre CSU,ale kde ju tocit ani srnka netusi. Mozno by sa dalo riesit trianglom, ale to je asi rizikove robit ho na kopci. A kedy sa uz ide robit Stefanka ?
Reakcia na: MatejBA #163052:
Tak vieš Dunčovi nevysvetlíš, že na to, aby si ako tak mohol aj seriózne tvoriť systém MHD je treba použiť niekoľko desiatok vzorcov a mať naštudovanú nejakú teóriu.
Reakcia na: no.ev.di. #163081:
pri novom sucte 20 Tedomov na 2.DP , 12 by bolo na 65ke , 7 na 53ky , Citelisy suhlasim nech zostanu na 50ke.
A toto neviem co si myslel: "vlastne zvýši Tedom na L32, bude môcť tam kľudne"
Reakcia na: Petto #163079:
takže ak električka by mala robiť CSU, ešte ostáva vyriešiť otázku, kde v Mlynskej doline by sme ju viedli, kde tam je na to priestor a kde na ul. Slávičie údolie ako aj kde vybudovať otočku? Dnes je situácia taká, že priestor tam síce je, no o rok môže prísť nejaký somár a niečo tam postaviť a môžme na električku zabudnúť ? čo sa týka L4 a 12 tak je to pravda, odstupy sú v smere do mesta takéto 3-9//6-14 a z mesta 3-9//5-15. Jak sa začne robiť Štefanovičova, malo by sa to s električkami napraviť k lepšiemu ? teda aspoň dúfam, že pri menšom počte liniek to zvládnu preložiť...
Reakcia na: Petto #163080:
vlastne zvýši Tedom na L32, bude môcť tam kľudne. Priestorovo je ale lepšie na tom Citelis než Tedom, preto by bolo lepšie keby Citelisy zostali pre potreby L50 tam kde sú a Tedomy by došli do Petržky, lenže tu je zas problém absencie CNG plničky ? nová vozovňa a bez plničky CNG ?
Reakcia na: MatejBA #163078:
Koniec heganiu v najspolahlivejsich abusoch ake kedy DPB mal ?, este keby pridali nejake dva odchody v poobednej spicke pred dnesnym zacatim o 14.15 u Eurovey, tak som nad mieru spokojny
Reakcia na: no.ev.di. #163076:
Trolejbus v Slavicom udoli neriesi nic - kapacita viacmenej zostane, bude len ekologickejsia doprava tam nejaky velky prinos nevidim. Elina by bolo podla mna vhodnejsie riesenie a DD sa nemusia sa spajat s trol.tratou , radsej nech sa kupia tie duobusy ozajstne, mozno to vide lacnejsie ako budovanie trate + kupa novych tbusov
Reakcia na: Petto #163067:
no ak maju pravdu na varis-varim-varime, tak 12 minut a 15 metrove abusy na 133 neznie zle 🙂
Reakcia na: TEDOM-1103 #163074:
Mozno keby sme mali plnohodnotne duobusy a nie tbusy s pomocnym dieslom ,tak mame po probleme. Tahat vedla seba 2 elektricke trakcie mi pride trochu od veci.
12ka chodi prazdnejsia poobede,ale to len kvoli "vhodne" nastavenu prekladu 4+12. Netreba nic posilnovat, len rozumnejsie to nastavit
Reakcia na: TEDOM-1103 #163074:
nerobiť unáhlené kroky hlavne. Ide o to či, na sa Slávičie údolie bude budovať električka alebo trolejbus. Ak trolejbus, tak v tom prípade by sa trať dala použiť aj pre t-bus z Dlháčov (predĺženie L33), ako aj t-bus z CSU (31+39) a namiesto 30+37 v budúcnosti spraviť jednu t-bus linku Nový most - Patrónka - Vojenská nemocnica. Ale ak trolejbus tak bezpodmienenčne od Molecky až po Šafárikovo nám. BUS-pruh, aby netrčali v zápchach, aj keď radšej by som videl ako sa na Dostojevského ťahá k ASMN električka a nie trolejbus. Hmm, ťažko si vybrať. V akom čase jazdia L4 a 12 plné? Večer som šiel električkou z Karlovky (4) a neviezla ani 30 ľudí. V smere z emsta to je asi plnšie, no všímam si aj počas poobednej špičky, že neraz ide električka od Molecky využitá tak, že všetko sedí a dokopy v prvom aj druhom vozidle stojí 20-30 ľudí, a to hovorím aj o L1,5 či 12, ktoré ešte určite z toho počtu ľudí niečo vyložia v Karlovke.
Reakcia na: TEDOM-1103 #163074:
Nábrežie bude vyzerať potom fantastický... ?
Nj ale potom by potrebovala posilniť 4 a 12, lebo tie sú preplnené aj teraz. Ale skôr by mali T-trať potiahnuť pod most SNP prip. k €urovei a ASMN. Lebo tam niekedy ta 133 setri aj 10 min. na prestupe Molecova čo je už dosť.
Reakcia na: Tam-bus #163072:
normálne som si dal do riadku kde dávaš webové adresy hore názov ich stránky a našiel som na diskusnom fóre ?
Reakcia na: no.ev.di. #163071:
Ako si sa tam dostal?Mne to nefunguje.
Reakcia na: Petto #163067:
kua, zas neviem čo variť ? poraď mi nejaký dobrý recept ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement