Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #163088:
1218ka je kvoli kapacite na 32ke, ale v sucasnom stave je tam aj nutene , lebo na 32+133 vypravu tedomovu je 6+9 vozidiel a tedomov je 16 cize len 1 voz rezerva co je pri spolahlivosti Tedomov asi ako rezerva 1 "duobus" na 33ke
Reply on: Petto #163085:
tam ako sú dnes bufety a stánky by sa to celé prebudovalo, ten bordel čo tam je by sa upratal a celé by sa to tam skultúrnilo. Tam by sa mohla električka točiť, už keby bola jasná trať, obratisko by sa v pohode naplánovalo. Ide o to, že kadiaľ viesť takú trať.

Re #163086 AAA: v špičke je to jasné, aj keď dnes som mal tú česť vidieť nie zrovna 2x vyťaženú L30 a 37 v smere z centra v p.š., ale deň predtým som šiel poobede s L30 od ZOO a bola vyťažená slušne. 10.5BN tam stačia v pohode.
Reply on: Petto #163083:
však ten Solaris tam je preto lebo nevychádzajú Tedomy nie? či to bolo tak na L133, že tam bol Solaris lebo nevyšli už Tedomy?
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
4 a 12 sú možno plné ráno v smere do mesta, ale inak tragicky preplnené nie sú.
Reply on: no.ev.di. #163053:
Aj keď to s touto témou nesúvisí, tak som si schválne začal všímať vyťaženosť 30 a 37 v úseku Nový most - Patrónka a tie linky sú relatívne dosť vyťažené, najmä v špičkách.
Reply on: no.ev.di. #163082:
Ved to,ze elektricka je idealna pre CSU,ale kde ju tocit ani srnka netusi. Mozno by sa dalo riesit trianglom, ale to je asi rizikove robit ho na kopci. A kedy sa uz ide robit Stefanka ?
Reply on: MatejBA #163052:
Tak vieš Dunčovi nevysvetlíš, že na to, aby si ako tak mohol aj seriózne tvoriť systém MHD je treba použiť niekoľko desiatok vzorcov a mať naštudovanú nejakú teóriu.
Reply on: no.ev.di. #163081:
pri novom sucte 20 Tedomov na 2.DP , 12 by bolo na 65ke , 7 na 53ky , Citelisy suhlasim nech zostanu na 50ke.
A toto neviem co si myslel: "vlastne zvýši Tedom na L32, bude môcť tam kľudne"
Reply on: Petto #163079:
takže ak električka by mala robiť CSU, ešte ostáva vyriešiť otázku, kde v Mlynskej doline by sme ju viedli, kde tam je na to priestor a kde na ul. Slávičie údolie ako aj kde vybudovať otočku? Dnes je situácia taká, že priestor tam síce je, no o rok môže prísť nejaký somár a niečo tam postaviť a môžme na električku zabudnúť ? čo sa týka L4 a 12 tak je to pravda, odstupy sú v smere do mesta takéto 3-9//6-14 a z mesta 3-9//5-15. Jak sa začne robiť Štefanovičova, malo by sa to s električkami napraviť k lepšiemu ? teda aspoň dúfam, že pri menšom počte liniek to zvládnu preložiť...
Reply on: Petto #163080:
vlastne zvýši Tedom na L32, bude môcť tam kľudne. Priestorovo je ale lepšie na tom Citelis než Tedom, preto by bolo lepšie keby Citelisy zostali pre potreby L50 tam kde sú a Tedomy by došli do Petržky, lenže tu je zas problém absencie CNG plničky ? nová vozovňa a bez plničky CNG ?
Reply on: MatejBA #163078:
Koniec heganiu v najspolahlivejsich abusoch ake kedy DPB mal ?, este keby pridali nejake dva odchody v poobednej spicke pred dnesnym zacatim o 14.15 u Eurovey, tak som nad mieru spokojny
Reply on: no.ev.di. #163076:
Trolejbus v Slavicom udoli neriesi nic - kapacita viacmenej zostane, bude len ekologickejsia doprava tam nejaky velky prinos nevidim. Elina by bolo podla mna vhodnejsie riesenie a DD sa nemusia sa spajat s trol.tratou , radsej nech sa kupia tie duobusy ozajstne, mozno to vide lacnejsie ako budovanie trate + kupa novych tbusov
Reply on: Petto #163067:
no ak maju pravdu na varis-varim-varime, tak 12 minut a 15 metrove abusy na 133 neznie zle 🙂
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
Mozno keby sme mali plnohodnotne duobusy a nie tbusy s pomocnym dieslom ,tak mame po probleme. Tahat vedla seba 2 elektricke trakcie mi pride trochu od veci.
12ka chodi prazdnejsia poobede,ale to len kvoli "vhodne" nastavenu prekladu 4+12. Netreba nic posilnovat, len rozumnejsie to nastavit
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
nerobiť unáhlené kroky hlavne. Ide o to či, na sa Slávičie údolie bude budovať električka alebo trolejbus. Ak trolejbus, tak v tom prípade by sa trať dala použiť aj pre t-bus z Dlháčov (predĺženie L33), ako aj t-bus z CSU (31+39) a namiesto 30+37 v budúcnosti spraviť jednu t-bus linku Nový most - Patrónka - Vojenská nemocnica. Ale ak trolejbus tak bezpodmienenčne od Molecky až po Šafárikovo nám. BUS-pruh, aby netrčali v zápchach, aj keď radšej by som videl ako sa na Dostojevského ťahá k ASMN električka a nie trolejbus. Hmm, ťažko si vybrať. V akom čase jazdia L4 a 12 plné? Večer som šiel električkou z Karlovky (4) a neviezla ani 30 ľudí. V smere z emsta to je asi plnšie, no všímam si aj počas poobednej špičky, že neraz ide električka od Molecky využitá tak, že všetko sedí a dokopy v prvom aj druhom vozidle stojí 20-30 ľudí, a to hovorím aj o L1,5 či 12, ktoré ešte určite z toho počtu ľudí niečo vyložia v Karlovke.
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
Nábrežie bude vyzerať potom fantastický... ?
Nj ale potom by potrebovala posilniť 4 a 12, lebo tie sú preplnené aj teraz. Ale skôr by mali T-trať potiahnuť pod most SNP prip. k €urovei a ASMN. Lebo tam niekedy ta 133 setri aj 10 min. na prestupe Molecova čo je už dosť.
Reply on: Tam-bus #163072:
normálne som si dal do riadku kde dávaš webové adresy hore názov ich stránky a našiel som na diskusnom fóre ?
Reply on: no.ev.di. #163071:
Ako si sa tam dostal?Mne to nefunguje.
Reply on: Petto #163067:
kua, zas neviem čo variť ? poraď mi nejaký dobrý recept ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement