no.ev.di. : upresnenie "cúvania". Aby som Ťa ešte uviedla na správnu mieru: veta s cúvaním bol slovný zvrat, používaný medzi profesionálnymi vodičmi. S linkovými autobusmi sa v premávke cúva minimálne. Slovný zvrat sa používal v zmysle, ak niekto tvrdošijne obhajoval niečo, s čím nemal praktické skúsenosti, bolo mu jednoducho povedané, aby to netvrdil, keďže profesionál má viac nacúvané ako dotyčný najazdené dopredu. Táto poznámka nemala byť na zneváženie, možno skôr na zamyslenie - prípadne na jemnú korekciu niektorých svetáckych vyjadrení. Ďakujem za pochopenie. ?
Žiadny. Týmto som chcela naznačiť, že niekto, kto so SORom nikdy nejazdil, nemôže relevantne posúdiť ani vyhlasovať, že SOR je APRIORI nanič. ? Že SOR treba posudzovať komplexne, nie jednostranne. Autobus je pre cestujúcich - ale nie je to LEN o cestujúcich. Na každej značke či type nájdeš prvky kvalitné aj menej kvalitné. Napríklad MBCC je z hľadiska vodiča špička - ako cestujúcej mi však nevyhovuje, len kvoli jedinému prvku, kvoli centrálnemu klimatizačnému obehu, ktorý v priestore cestujúcich reguluje a nastavuje automat. Preto ale nevyhlásim, aký je to drahý šmejd, lebo stovkám ďalších cestujúcich centrálny klimatizačný obeh vyhovuje/ neškodí. SOR 18BN je oproti CC krok dole, ale ponúka oveľa vyšší komfort pre vodiča ako Karosy, napríklad aj v takom malom detaile, že kabína "sa podobá" mercedesovej usporiadaním tlačidiel, čo vodičovi uľahčí život pri presadaní z jedného typu do druhého; je možné si napríklad prispôsobiť kokpit na mieru.. Oproti prvým SORom z hľadiska vodiča ubudlo v nových typoch pol milióna mätúcich kontroliek, pre cestujúcich pribudla nízkopodlažnosť. Z hľadiska vodiča mi veľmi vyhovovala prvá séria automatických "kindervajec", bol to nepomerný pokrok oproti Karosám a prvým kutáčovým SORom. 18BN je dostupnou, nie ideálnou možnosťou. On vyhral tender, preto je tu. Je pre cestujúcich - ale je aj o vodičoch a prevádzkových nákladoch. Treba ho preto posudzovať s nadhľadom.
aký má súvis rozhodnutie dopravcu čo bude kupovať s tým, že si s ním cúvala? ?
Re #163991 tbus: fakt zaujímavé... čiže budeš mať klbáky 5 dní v týždni vo vozovni iba tak odstavené, hej? ? už dakto navrhoval, že Trnava by mala mať klbáky a zotreli ho s tým, že je to blbosť aby iba kvôli špičke počas školského roka, kupovala SAD TT klbák, keď im bude mimo špičky a cez víkendy stáť. Moc vymýšľaš ? stačia kĺby, iba zlepšiť interval. Až bude interval s kĺbami 3-4min, potom hovor o nasadzovaní dvojklbákov.
Figu vieš tak ty. A čím ďalej tým viac ľutujem, že sa príspevky od teba a reakcie na ne nedajú skryť, lebo mám aj inú robotu, ako tu čítať každý deň 100 príspevkov, z ktorých je 80 o tebe.
Čo je slovíčkarenie? Jednoducho toto cestovanie zadarmo na základe dovŕšenia veku je absolútne neadresné. Človek s minimálnou mzdou, ktorý poctivo pracuje a má čistý príjem nižší ako dôchodca musí platiť a dôchodca nemusí? A presne ako ti povedal Valec, nijakú inú službu nemá dôchodca zadarmo.
Prečo by dvojklbáky museli povinne jazdiť aj cez víkend? Predsa aj v súčasnosti v skoro každom meste (a aj na prímeste) sú linky kde sú cez PD kĺby, a cez víkend krátke vozidlá, a kĺby cez víkend stoja v garáži. Tak v Prešove by jazdili dvojkĺby, a cez víkend kĺby ?
Potom uvádzaj kontext, aby nám naivným niečo neušlo. ? ?
Och, a moja naivita mi veľmi pozdvihla úroveň dobrej nálady. ? Naivne som sa totiž domnievala, že skoro 22 rokov praktických vedomostí a tiež spolupráce s Dopravným podnikom Bratislava budú stačiť na to, aby som Ti mohla skúsiť v niečom oponovať. ? A konkrétne so SORmi mám nacúvané, koľko Ty navozené... ?
si si istý, že aj cez víkend by sa tam uživili tie dvojklbáky pri zachovaní rovnakého intervalu? Aj v BA sa uživil dvojklbák, no iba v špičke. Vlastne aj v sedle, no predlžovali by sa potom intervaly, čo je nežiadúce. Chceš mi povedať, že pri 10min intervale s klbákom na t-bus linke by si už v Prešove bil na poplach a kupoval dvojklbáky? Nestačí kúpiť normálny kĺbový t-bus a skrátiť interval z 10 na 7-8. V Bratislave máme frekventovanejšie t-bus linky ako 201 či 202, alebo ešte častejšie premávajúce a-busy 21,31+39,68,93,94,95 a 98, a kto požaduje dvojklbáky?! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Z
Och, a moja naivita mi veľmi pozdvihla úroveň dobrej nálady. ? Naivne som sa totiž domnievala, že skoro 22 rokov praktických vedomostí a tiež spolupráce s Dopravným podnikom Bratislava budú stačiť na to, aby som Ti mohla skúsiť v niečom oponovať. ? A konkrétne so SORmi mám nacúvané, koľko Ty navozené... ?