Mily Rudo,
My sme si nikdy nemysleli, ze vsetko je super. Naopak, ak si stranky pozries lepsie, najdes tam mnoho kritiky. My ale kritizujeme samotne priciny problemu - je pekne nadavat, ze tu chodia sroty, ale tym si nepomozes. Ja tiez s touto situaciou nesuhlasim, ale co narobim? Nic! Tu nejde o to, ci uznavame DPB, alebo nie. To mas tak, moze byt clovek, ktory sa zaujima o lokomotivy, ale vobec nemusi byt spokojny so sluzbami istych zeleznic. Ohladom pokazenych novych Ikarusov hadam len tolko, ze v podmienkach, ake su u nas by sa skor, ci neskor pokazil aj ten najodolnejsi voz. Nemyslim si vsak, ze by u nas jazdili vraky - to je trochu prehnane. Taktiez som dobre nepochopil to s ohrozenim verejnosti. Tu ma napadaju jedine Karosy, ktorym nefunguju zamky na dverach - to moze byt, a je nebezpecne. Ako perlicku dodavam, ze bola doba, kedy boli bezne B732 s prehrdzavenou dierov v schodoch - jednoducho keksiky chrum chrum. Teraz som vsak taku Karosu uz dost dlho nevidel, a je mozne, ze ju nahradil niaky SOR. Ale k veci: Ine stare vozy urcite neohrozuju cestujucich. To, ze byva napr. v linkach 201, 83 a pod. natresk je len a len vina zlych intervalov ---> DPB ---> Magistrat, ktory urcuje vozokilometre. Ja osobne nemozem za to, ze vysoko postaveny funkcionari mesta uprednostnuju auta pred MHD. Je to postavene na hlavu, ale na zvratenu logiku sme uz na Slovensku zvyknuti.
A pointa??? - Stav sa nezmeni odvolanim jedneho riaditela, alebo zvolenim jednej strany. Treba zmenit cely system, k comu sme bohuzial nedospeli a moc skoro to neocakavam. Alebo zeby predsa.........
My sme si nikdy nemysleli, ze vsetko je super. Naopak, ak si stranky pozries lepsie, najdes tam mnoho kritiky. My ale kritizujeme samotne priciny problemu - je pekne nadavat, ze tu chodia sroty, ale tym si nepomozes. Ja tiez s touto situaciou nesuhlasim, ale co narobim? Nic! Tu nejde o to, ci uznavame DPB, alebo nie. To mas tak, moze byt clovek, ktory sa zaujima o lokomotivy, ale vobec nemusi byt spokojny so sluzbami istych zeleznic. Ohladom pokazenych novych Ikarusov hadam len tolko, ze v podmienkach, ake su u nas by sa skor, ci neskor pokazil aj ten najodolnejsi voz. Nemyslim si vsak, ze by u nas jazdili vraky - to je trochu prehnane. Taktiez som dobre nepochopil to s ohrozenim verejnosti. Tu ma napadaju jedine Karosy, ktorym nefunguju zamky na dverach - to moze byt, a je nebezpecne. Ako perlicku dodavam, ze bola doba, kedy boli bezne B732 s prehrdzavenou dierov v schodoch - jednoducho keksiky chrum chrum. Teraz som vsak taku Karosu uz dost dlho nevidel, a je mozne, ze ju nahradil niaky SOR. Ale k veci: Ine stare vozy urcite neohrozuju cestujucich. To, ze byva napr. v linkach 201, 83 a pod. natresk je len a len vina zlych intervalov ---> DPB ---> Magistrat, ktory urcuje vozokilometre. Ja osobne nemozem za to, ze vysoko postaveny funkcionari mesta uprednostnuju auta pred MHD. Je to postavene na hlavu, ale na zvratenu logiku sme uz na Slovensku zvyknuti.
A pointa??? - Stav sa nezmeni odvolanim jedneho riaditela, alebo zvolenim jednej strany. Treba zmenit cely system, k comu sme bohuzial nedospeli a moc skoro to neocakavam. Alebo zeby predsa.........
Spectre
to viete, nasa MHD je trochu zvlastna, a vobec na Slovensku je vsetko trochu inak. U nas nejde to, co by nemalo byt problemom len kvoli ochote pracovnikov, a strukture DPB. Jedna z veci, ktoru napr. nechapem je to, preco sa nase autobusy a trolejbusy posielaju do Zlina, alebo Banskej Bystrice.
V Bratislave mame celkom slusne vybavenie, a nemyslim si, ze by sme to nemali zvladnut, ale ked maju napr. pracovnici ustrednych dielni problemy s prerobenim vozu K2 na vyzbroj TV8, to hovori samo za seba.
Asi jedine mozne riesenie je privatizacia casti DPB - ale nie clovekom, ktory by sa obohatili na ukor nas, ale solidnej zahranicnej firme, ktora konecne zavedie poriadok.
Toto vsak nie je vsetko, a je nad moznosti tohoto fora, aby som to tu podrobne rozpisoval. Ak mate zaujem o diskusiu, mozete ma kontaktovat kedykolvek mailom.
Webmaster