Ešte k tým nočákom. Ak som správne pochopil, tak DPMP prevádzkuje v Prahe 12 nočných liniek. V Bratislave je to 18. Keď to porovnáme na počet obyvateľov ... Samozrejme, je veľa miest, kde chodia niektoré nočné linky každých 20 minút. Zdá sa však, že DPB má problém vo vyhovujúcej miere zabezpečiť prevádzku denných liniek (34,83,84,201,202...), takže čo môžeme chcieť od nočných (navyše som zatiaľ nevidel si niekoho cviknúť lístok v nočáku). Ono v podstate by podľa mňa (opravte ma, ak sa mýlim) stačilo pridať nejaké ty busy v piatok, sobotu a nedeľu. A neviem prečo nezavedú nočné električky (t.j. napr. č. 1 – jazdila by nepretržite (asi to je kvôli údržbe tratí, ale v Brne to tak majú)). A tým by sa čiastočne vyriešila aj tá tlačenica na Mierku.
V podstate si myslím, že na súčasnom stave má podiel aj magistrát (v kladnom (-neviem, ktoré mesto dáva miliardu ročne na MHD) i zápornom slova zmysle (obmedzenie výkonov vo verejnom záujme)), ale aj DPB sám, lebo CP sú zle zostavené. Neviem prečo chodí zo Šafka (16.45) 95 a 88 v tej istej minúte a potom 10 min. nič. (všetci sa narvú do 95 a 88 ide skoro prázdna).
V podstate si myslím, že na súčasnom stave má podiel aj magistrát (v kladnom (-neviem, ktoré mesto dáva miliardu ročne na MHD) i zápornom slova zmysle (obmedzenie výkonov vo verejnom záujme)), ale aj DPB sám, lebo CP sú zle zostavené. Neviem prečo chodí zo Šafka (16.45) 95 a 88 v tej istej minúte a potom 10 min. nič. (všetci sa narvú do 95 a 88 ide skoro prázdna).
Peter P.