Ešte k tým nočákom. Ak som správne pochopil, tak DPMP prevádzkuje v Prahe 12 nočných liniek. V Bratislave je to 18. Keď to porovnáme na počet obyvateľov ... Samozrejme, je veľa miest, kde chodia niektoré nočné linky každých 20 minút. Zdá sa však, že DPB má problém vo vyhovujúcej miere zabezpečiť prevádzku denných liniek (34,83,84,201,202...), takže čo môžeme chcieť od nočných (navyše som zatiaľ nevidel si niekoho cviknúť lístok v nočáku). Ono v podstate by podľa mňa (opravte ma, ak sa mýlim) stačilo pridať nejaké ty busy v piatok, sobotu a nedeľu. A neviem prečo nezavedú nočné električky (t.j. napr. č. 1 – jazdila by nepretržite (asi to je kvôli údržbe tratí, ale v Brne to tak majú)). A tým by sa čiastočne vyriešila aj tá tlačenica na Mierku.
V podstate si myslím, že na súčasnom stave má podiel aj magistrát (v kladnom (-neviem, ktoré mesto dáva miliardu ročne na MHD) i zápornom slova zmysle (obmedzenie výkonov vo verejnom záujme)), ale aj DPB sám, lebo CP sú zle zostavené. Neviem prečo chodí zo Šafka (16.45) 95 a 88 v tej istej minúte a potom 10 min. nič. (všetci sa narvú do 95 a 88 ide skoro prázdna).
V podstate si myslím, že na súčasnom stave má podiel aj magistrát (v kladnom (-neviem, ktoré mesto dáva miliardu ročne na MHD) i zápornom slova zmysle (obmedzenie výkonov vo verejnom záujme)), ale aj DPB sám, lebo CP sú zle zostavené. Neviem prečo chodí zo Šafka (16.45) 95 a 88 v tej istej minúte a potom 10 min. nič. (všetci sa narvú do 95 a 88 ide skoro prázdna).
Spectre
My sme si nikdy nemysleli, ze vsetko je super. Naopak, ak si stranky pozries lepsie, najdes tam mnoho kritiky. My ale kritizujeme samotne priciny problemu - je pekne nadavat, ze tu chodia sroty, ale tym si nepomozes. Ja tiez s touto situaciou nesuhlasim, ale co narobim? Nic! Tu nejde o to, ci uznavame DPB, alebo nie. To mas tak, moze byt clovek, ktory sa zaujima o lokomotivy, ale vobec nemusi byt spokojny so sluzbami istych zeleznic. Ohladom pokazenych novych Ikarusov hadam len tolko, ze v podmienkach, ake su u nas by sa skor, ci neskor pokazil aj ten najodolnejsi voz. Nemyslim si vsak, ze by u nas jazdili vraky - to je trochu prehnane. Taktiez som dobre nepochopil to s ohrozenim verejnosti. Tu ma napadaju jedine Karosy, ktorym nefunguju zamky na dverach - to moze byt, a je nebezpecne. Ako perlicku dodavam, ze bola doba, kedy boli bezne B732 s prehrdzavenou dierov v schodoch - jednoducho keksiky chrum chrum. Teraz som vsak taku Karosu uz dost dlho nevidel, a je mozne, ze ju nahradil niaky SOR. Ale k veci: Ine stare vozy urcite neohrozuju cestujucich. To, ze byva napr. v linkach 201, 83 a pod. natresk je len a len vina zlych intervalov ---> DPB ---> Magistrat, ktory urcuje vozokilometre. Ja osobne nemozem za to, ze vysoko postaveny funkcionari mesta uprednostnuju auta pred MHD. Je to postavene na hlavu, ale na zvratenu logiku sme uz na Slovensku zvyknuti.
A pointa??? - Stav sa nezmeni odvolanim jedneho riaditela, alebo zvolenim jednej strany. Treba zmenit cely system, k comu sme bohuzial nedospeli a moc skoro to neocakavam. Alebo zeby predsa.........