Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #165338:
Ty DRÚK, ja som tým miestom prechádzal ako s električkou, tak s autom viiackrát, než si ty za celý život za volantom sedel. A prejsť tam autom súbežne s električkou bola obľúbená úloha nášho učiteľa autoškoly. V Prahe by si sa asi ani nepohol.
Reply on: Ámos #165358:
Už niekoľko desiatok rokov sa na tomto bezproblémovom mieste čaká na tragédiu a ona neprichádza...
Reply on: Ámos #165357:
Kedy tam akého šoféra primačkla aká alektrička pri vykoľajení? Je vykoľajenie električky bežný prevádzkový jav? Nevychádzaš na ulicu lebo by mohlo dôjsť k pádu zmrznutého kusu ľadu z lietadla?
Reply on: Peon #165336:
Akoze ktore vlaky? Ked ZSSK a OBB v suvislosti s eventom posilnili velke nic. Podobne hanba pada na BSK ze si neobjednal vykony navyse na vecerne hodiny.
Reply on: Mike #165372:
tak ale sú linky práve také, ktoré vznikajú za účelom obsluhy tých oblastí, kde väčšie vozidlo nemôže. Preto by bolo dobré mať vždy po ruke minibus na L35,44,147 a 151. (L27 už dúfam dlho nebude). Na L58 a 89 by mohli byť minibusy a v prípade porúch na minibusoch by na L58 a 89 mohli ísť aj 9.5m.
Reply on: no.ev.di. #165371:
Išlo. Akurát na tom fleku sa otočí iba minibus aj to ltt, ale tak pri najhoršom by kúsok cúvol. Ale to by tam proste už nemohol ísť sor, keby dačo. A navyše ten povrch Sliačskej v tých horných častiach... nič moc...
Ešte keď to bola 48mička a chodili tam výhradne karosy B732, tak časť spojov zachádzala k vtedajšej "okresnej správe diaľkových káblov" -to je tá budova (komplex budov) ako máš tú gúgl mapu čo si dal link, tak na južnej strane Sliačskej oproti číslu domu 30. Tam je tiež dosť veľký flek, akurát je to v kopci, ale karosa sa tam neotočila ani vtedy a musela cúvať. Teraz tam dali rampu, akože súkromný pozemok ?
Napadlo ma, či by nešlo predĺžiť L151, resp. ju odkloniť pred odbočením do obratiska Lopenícka ďalej hore po Sliačskej, aby lepšie obslúžila oblasť Ahoj a Briežky? Hore som vyznačil miesto, kde by sa mohol minibus otáčať. http://maps.google.sk/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.177505,17.114468&spn=0.00372,0.010568&t=h&z=17&msid=216688296026987259676.0004a1e347c2e98872637
Reply on: Mike #165369:
Ono ide vsetko ak je motivacia ina ako vlastni obcania ?
Reply on: Ruslan #165367:
Ale že zrazu ide aj záchytné parkovisko na filiálke 🙂
Reply on: Ruslan #165367:
To zasa skomolili "novinári". Predbežne H2, H3 a H4 by mali jazdiť podľa CP, H1 a H5 podľa potreby. Po skončení posledného večerného zápasu budú pristavené busy aj pre každú H-linku.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/sport/sampionat-ovplyvni-zivot-vbratislave.html?page_id=226881

...ak sa to podarí a turisti si po odchode povedia, že sem prídu aj inokedy, vtedy to Bratislava vyhrala. ?


http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/majstrovstva-zmenia-verejnu-dopravu-v-meste.html?page_id=226880


"Záložné linky H3 budú jazdiť podľa pokynov dispečingu."

Veď linka H3 má premávať každých 15 min. Na pokyn dispečingu má jazdiť zo Žabieho majera H1.
Reply on: Ike #165356:
Je to presne naopak. Ked maju auta zelenu gulu tak eliny stoja. Eliny maju volno spolu zo zelenou sipkou vtedy musia auta dat prednost vsetkym ostatnym smerom,takze aj elektrickam. Na to tam ta sipka je namontovana.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/podchod-na-trnavskom-myte-vyzdobili-grafitaci-1.html?page_id=226814

...Symbolickou bodkou za aprílovými dobrovoľníckymi aktivitami bude štvrtkové ráno, keď okolie Trnavského mýta v smere k zimnému štadiónu budú čistiť mladí Bratislavčania spoločne s primátorom Milanom Ftáčnikom, príslušníkmi mestskej polície a moderátormi Telerána TV Markíza.
Reply on: Ámos #165361:
To bude zavisiet od toho ako je to nakreslene.
Reply on: Ámos #165358:
to je jasné.

z vlastnej skúsenosti však viem, že keď nemá rozum vodič IAD, vždy má rozum vodič električky... ale to miesto na tragédiu naozaj čaká... Stačí sa tam postaviť a sledovať, kolízie, gestikulácie a nadávky sú tam bežná vec
Reply on: 810zssk #165360:
Prva časť vety tvojho príspevku to nijak nevylučuje, takže si si sám odpovedal.
Ide súbežne, má smerovku a odbáča = ty dávaš prednosť...
Reply on: 810zssk #165360:
zly uhol pohladu, ty zasahujes jej do pruhu
Reply on: Ike #165356:
No je pravda, ze elektricka davajuca znamenie o zmene smeru jazdy ma prednost pred subezne iducimi vozidlami, ale ci sa to uplatnuje aj na pripady kedy ti zasahuje do pruhu, to uz neviem..
Reply on: TeBeCe #165335:
? už samotna H3 v tomto ponati bola kravina, ale pridavat k tomu este zastavky ?

Re #165342 810zssk: ruzoveH = kyvadlo + cervene cislo elina / fialove bus-expres
Reply on: Ike #165356:
ak sa nestane nieco mimoriadne, tak elektricka svoj pruh nikdy neopusti. v pripade kolizie tak musi byt na vine vodic auta. No aj tak si myslim, ze je to nebezpecne miesto. Ono ide aj napriklad o prirodzenu reakciu strhnutia volantu na druhu stranu, kde je velmi uzky chodnik. Myslim, ze na tomto mieste sa len caka na nejaku tragediu, a potom sa najde ine riesenie. Tak ako je to u nas casto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.