No je pravda, ze elektricka davajuca znamenie o zmene smeru jazdy ma prednost pred subezne iducimi vozidlami, ale ci sa to uplatnuje aj na pripady kedy ti zasahuje do pruhu, to uz neviem..
ak sa nestane nieco mimoriadne, tak elektricka svoj pruh nikdy neopusti. v pripade kolizie tak musi byt na vine vodic auta. No aj tak si myslim, ze je to nebezpecne miesto. Ono ide aj napriklad o prirodzenu reakciu strhnutia volantu na druhu stranu, kde je velmi uzky chodnik. Myslim, ze na tomto mieste sa len caka na nejaku tragediu, a potom sa najde ine riesenie. Tak ako je to u nas casto.
je tam kombinovaný kruhový semafor so zelenou šípkou (aj keď sa dá ísť len doprava ? , takže ten kruhový moc význam nemá)
Ak svieti zelená šípka, električka má stopgule, takže nie je problém
Ak svieti normálne zelená, voľno majú aj autá aj električky
vzhľadom na to, že idú čiastočne v kolíznom smere a v podstate je to špecifický prípad odbočovania električky doprava, prednosť má električka
Re #165337 Mike: Nevylučujem, určite sa tam zmestím aj ja, ale skúšať to a potom sa pozerať na naštvaných ľudí, čo za blba sa tam cpe sa mi zrovna nechce, takže vždy tam elinu púšťam
Super budeme mať jednu - možno dve "ukážkové trate", no inde si budeme držať paródiu na dopravu ľudí, kde pre istotu ešte viac znížime výkony o navýšené vlkm na trati BA-KN, lebo nárast vlkm pri takte na jednej trati automaticky znamená proporcionálny nárast nákladov...
Zajtra a pozajtra sa jazdi podla platneho cestovneho poriadku (dostupny na regiojet.sk), treba si dat pozor na datumove obmedzenia (niektore vlaky pozajtra nejdu). Nie je dovod aby si na stanicu chodil skoro rano, vlaky jazdia aj poobede
Ta cena by mala zmysel ak by slo o autobusy priamo k stadionu, ktore by prisli vzdy pred zapasom a odisli po nom (vratane cakania na pripadny neskorsi koniec zapasu).
Ámos