čiže sa vlastne presúva aj sad ?
už je to ok? link v #165334
Mal by som zásadnú otázku, pls. a poprosil by som relevantnú odpoveď (prípadne aj mailom, ak sa to sem nehodí) ak sa dá
- je DPB právne zodpovedný za reklamu, ktorá je na jeho vozoch? teda či môže DPB dostať pokutu za reklamu na voze (a potom ju žiada preplatiť od recaru?) a či môže DPB nesúhlasiť s reklamou? Prípadne koho v DPB ohľadne tohoto kontaktovať? ?
Ty DRÚK, ja som tým miestom prechádzal ako s električkou, tak s autom viiackrát, než si ty za celý život za volantom sedel. A prejsť tam autom súbežne s električkou bola obľúbená úloha nášho učiteľa autoškoly. V Prahe by si sa asi ani nepohol.
Kedy tam akého šoféra primačkla aká alektrička pri vykoľajení? Je vykoľajenie električky bežný prevádzkový jav? Nevychádzaš na ulicu lebo by mohlo dôjsť k pádu zmrznutého kusu ľadu z lietadla?
Akoze ktore vlaky? Ked ZSSK a OBB v suvislosti s eventom posilnili velke nic. Podobne hanba pada na BSK ze si neobjednal vykony navyse na vecerne hodiny.
tak ale sú linky práve také, ktoré vznikajú za účelom obsluhy tých oblastí, kde väčšie vozidlo nemôže. Preto by bolo dobré mať vždy po ruke minibus na L35,44,147 a 151. (L27 už dúfam dlho nebude). Na L58 a 89 by mohli byť minibusy a v prípade porúch na minibusoch by na L58 a 89 mohli ísť aj 9.5m.
Išlo. Akurát na tom fleku sa otočí iba minibus aj to ltt, ale tak pri najhoršom by kúsok cúvol. Ale to by tam proste už nemohol ísť sor, keby dačo. A navyše ten povrch Sliačskej v tých horných častiach... nič moc...
Ešte keď to bola 48mička a chodili tam výhradne karosy B732, tak časť spojov zachádzala k vtedajšej "okresnej správe diaľkových káblov" -to je tá budova (komplex budov) ako máš tú gúgl mapu čo si dal link, tak na južnej strane Sliačskej oproti číslu domu 30. Tam je tiež dosť veľký flek, akurát je to v kopci, ale karosa sa tam neotočila ani vtedy a musela cúvať. Teraz tam dali rampu, akože súkromný pozemok ?
To zasa skomolili "novinári". Predbežne H2, H3 a H4 by mali jazdiť podľa CP, H1 a H5 podľa potreby. Po skončení posledného večerného zápasu budú pristavené busy aj pre každú H-linku.
Je to presne naopak. Ked maju auta zelenu gulu tak eliny stoja. Eliny maju volno spolu zo zelenou sipkou vtedy musia auta dat prednost vsetkym ostatnym smerom,takze aj elektrickam. Na to tam ta sipka je namontovana.
...Symbolickou bodkou za aprílovými dobrovoľníckymi aktivitami bude štvrtkové ráno, keď okolie Trnavského mýta v smere k zimnému štadiónu budú čistiť mladí Bratislavčania spoločne s primátorom Milanom Ftáčnikom, príslušníkmi mestskej polície a moderátormi Telerána TV Markíza.
z vlastnej skúsenosti však viem, že keď nemá rozum vodič IAD, vždy má rozum vodič električky... ale to miesto na tragédiu naozaj čaká... Stačí sa tam postaviť a sledovať, kolízie, gestikulácie a nadávky sú tam bežná vec
810zssk