Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K REGIOJETU

Re #165384 no.ev.di.: Ja som bol iba v úseku Bratislava - Kvetoslavov. Tento Talent je požičaný z Nemecka (pravdepodobne z Berlína, lebo je tam mapka tamojšej MHD).

Je homologizovaný na Slovensku?? Zaujalo ma, že miesto pre rušňovodiča je od priestoru pre cestujúcich oddelené iba tmavým (normálne priehľadným) sklom.

Vtipné mi pripadá, že časť vysokopodlažnej časti vlaku je oddelená sklom a sklenenými dverami - označená ako 1. trieda. Reálne je to však 2. trieda. ?

Zaujímavý článok aj s videom: http://ekonomika.idnes.cz/video-jancura-testuje-na-slovensku-nove-vlaky-f4b-/eko-doprava.aspx?c=A110426_150433_eko-doprava_fih
Reply on: 810zssk #165374:
Myslel som vlaky cez deň. Zaujímavé, že na Silvestra / Nový rok v noci dali mimoriadne vlaky. To bola iniciatíva OBB?
Reply on: SORBN12 #165389:
on by šiel rýchlo keby na to bola trať. Otec robí u ZSSK a hovorí, že by radi jazdili rýchlejšie na trati 160 alebo aj inde, lenže čo narobíš so ŽSR, ktoré iba žerie peniaze a neinvestuje do tratí a priemerná rýchlosť na lokálnych tratiach je 35-45km/h?! ? ten vlak by aj šiel rýchlejšie, len by na to musel mať trať.
Reply on: no.ev.di. #165384:
Ano bol som ... no musim uznat ze Talent nesklamal ale myslel som si ze pojde rychlo. Ale musim pripojit aj kvalitka trate ktora nie je prave uchvatna
Reply on: Andy #165387:
virus najdeny - js downloader small... dakujem 😢
Reply on: 810zssk #165385:
aj zo ZSSK tam išli ľudia (aj otec), šoféroval to Nemec, lebo naši ešte nemajú skúšky na to. Perfektne to vyzerá, navyše to stojí oveľa lacnejší peniaz a je to homologizované vo väčšine európskych krajín, zatiaľ čo naše "bagety" sú drahšie ešte (vraj na tom zarába nejaký SNSák Móric) a nikde mimo SR s tým nemôžme jazdiť. Navyše je to stále to isté staré vozidlo. Ti môžem poslať na maila (aj ostatným, ak chcú) akú parádu za parádne výhodný peniaz nakúpili ČD. 33 motorových jednotiek pre regionálnu dopravu od Stadlera.
Reply on: no.ev.di. #165384:
Niekto urcite ano, kedze to vacsinou chodilo plne pri kapacite 140 miest na sedenie 🙂 inak podla poloha.vlaku.info to malo velmi slusny on-time performance (specialne pre Igorka :)), max meskanie bolo dnesnych 5 minut kvoli zmeskanej protiiducej suprave.
Bol niekto na predvádzacej jazde na trati Komárno - DS - BA?
Reply on: 810zssk #165381:
If you want blood... you´ve got it ? ? ? .
LIRe #165379 S499.1023: Prirodzené striedanie lingvistických kódov, za chvíľu tu máme portmanteau Slovlish ?
Reply on: S499.1023 #165379:
If you say so... 😛
Reply on: TeBeCe #165335:
čiže sa vlastne presúva aj sad ?
už je to ok? link v #165334

Mal by som zásadnú otázku, pls. a poprosil by som relevantnú odpoveď (prípadne aj mailom, ak sa to sem nehodí) ak sa dá
- je DPB právne zodpovedný za reklamu, ktorá je na jeho vozoch? teda či môže DPB dostať pokutu za reklamu na voze (a potom ju žiada preplatiť od recaru?) a či môže DPB nesúhlasiť s reklamou? Prípadne koho v DPB ohľadne tohoto kontaktovať? ?
Reply on: 810zssk #165374:
To nevadí, hlavne že sa event odohrá v spránom venue.
Reply on: Ámos #165358:
Si si istý, že hovoríš o tom istom mieste?
Reply on: no.ev.di. #165338:
Ty DRÚK, ja som tým miestom prechádzal ako s električkou, tak s autom viiackrát, než si ty za celý život za volantom sedel. A prejsť tam autom súbežne s električkou bola obľúbená úloha nášho učiteľa autoškoly. V Prahe by si sa asi ani nepohol.
Reply on: Ámos #165358:
Už niekoľko desiatok rokov sa na tomto bezproblémovom mieste čaká na tragédiu a ona neprichádza...
Reply on: Ámos #165357:
Kedy tam akého šoféra primačkla aká alektrička pri vykoľajení? Je vykoľajenie električky bežný prevádzkový jav? Nevychádzaš na ulicu lebo by mohlo dôjsť k pádu zmrznutého kusu ľadu z lietadla?
Reply on: Peon #165336:
Akoze ktore vlaky? Ked ZSSK a OBB v suvislosti s eventom posilnili velke nic. Podobne hanba pada na BSK ze si neobjednal vykony navyse na vecerne hodiny.
Reply on: Mike #165372:
tak ale sú linky práve také, ktoré vznikajú za účelom obsluhy tých oblastí, kde väčšie vozidlo nemôže. Preto by bolo dobré mať vždy po ruke minibus na L35,44,147 a 151. (L27 už dúfam dlho nebude). Na L58 a 89 by mohli byť minibusy a v prípade porúch na minibusoch by na L58 a 89 mohli ísť aj 9.5m.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.