..."Obojsmernú premávku na Viedenskej ceste by privítal aj dopravný podnik, ktorý je pod tlakom, ako riešiť obsluhovanie divadla Aréna a rekreačno-športovej lokality na dunajskom nábreží po uzatvorení Starého mosta." ?
Inak dúfam, že od zajtrajšieho obmedzenia na Trnavskej ulici sa zmenia v iných častiach mesta BUS-pruhy na tretie jazdné pruhy pre BMW, Audi a Mercedesy, nebudú tam chytať policajti a keď budem chcieť ísť autobusom na hokej trolejbusom tak budem stáť s autami v kolóne...
Tak v takychto situaciach urcite je dovod to nezverejnovat. Ale su pripady kedy stat ma nieco zadarmo (resp. ma nieco co nikoho ineho nezaujima) a taji to zubami nechtami..
V tomto úplne súhlasím. Ale napr aj teraz: zrazu bude fungovať aj "záchytné" parkovisko v areáli ŽST Filiálka. To je vyše 500m od arény... a koľko ľudí pôjde od auta na zimák pešo a koľko tú 1 zastávku MHD?...
Alebo dochádzková vzdialenosť od zimáku na zastávku slovkalines na Bajkalskej... koľko je...
proste tá orange arena tram má prirodzenú väzbu na orange arenu, to je úplne ok...
keby ta arena stala niekde v poli pri meste (co mnoho zastancov americkeho urbanizmu presadzovala samozrejme...) tak by tych 420 metrov nikomu nerobili problem prejst aj 3 krat od zaparkovaneho auta k stadionu, lebo asi take velke, minimalne, by bolo pakrovisko ? ? nech zije americky "urbanizmus"
Električkové H-čko (H4) bude zastavovať na zastávke Orange Arena, Tram (rovnako ako linky 1,2,4 a N53), ktorá sa od hlavného vchodu do Orange Areny nachádza cca 420 metrov. Máš dojem, že v mestách, kde sa pohybuješ prevažne, je dostupnosť zastávky 420 metrov nejako extrémne dlhá? a zvlášť v prípade významných športových podujatí.
že to električkové H-čko nestojí pri Orange-arene ako sa to uvádza v tom vrchnom popise, teda nezabezpečuje spojenie s Orange arénou. Maximálne tak prípojovosť. ?
Na začiatku to bolo budované ako súkromné (preto neverejné údaje), jediná verejná spoluúčasť bola vo forme umožnenia umiestnenia zariadení na stĺpy VO a možno nabíjanie batérií z elektrickej siete. (za čo možno mal magistrát prístup k údajom, alebo bol platený nejaký paušál za tú energiu... zasa až také podrobnosti neviem)
Viedenský architekt v tom článku nejako zabudol spomenúť, že OeBB na zvojkoľajnení z Parndorfu do Petržalky neurobili ešte ani meter práce (pričom spodok je na to pripravený od rekonštrukcie v roku 1996), elektrifikácia cez Marchegg je aj z rakúskej strany v nedohľadne.... ale že my nebudeme mať tunel (ktorý má s koridorom TEN-T len málo spoločné) by bolo medzinárodnou blamážou. Kde sa títo experti stále berú? ?
No vsak prave, kto povedal, ze RegioJet musi mat diesle?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.