Reply on: Miro #653:
Presne tak! V propagačných materiáloch k AVTD pred 16 rokmi okrem všetkých výhod nového systému menovite spomínali jedinú nevýhodu - viac prestupov. Lenže viac prestupov znamenalo len zmenu zvyku, nie vyššie cestovné. Pretože kto cestoval pravidelne, za prestupy neplatil. Dnes však áno, a teda je to ústup od pôvodnej myšlienky - aby nenarastalo cestovné, povznikali nové priame linky (vzorový príklad - L7) - čím sa pri postupnom obmedzovaní dopravy MHD - najmä trolejbusová - opäť začína podobať na zmes početných liniek s riedkymi intervalmi.
Miro
Teraz ma napadá, že o tom to vlastne je, podstatný podiel tržieb je od pravidelných cestujúcich a v čase AVTD títo používali časové predplatné lístky, takže ten prestup až tak nebolel. Teraz aj u predplatných lístkov (čipových kariet) každý prestup znamená novú jazdu.