Reply on: Miro #653:
Presne tak! V propagačných materiáloch k AVTD pred 16 rokmi okrem všetkých výhod nového systému menovite spomínali jedinú nevýhodu - viac prestupov. Lenže viac prestupov znamenalo len zmenu zvyku, nie vyššie cestovné. Pretože kto cestoval pravidelne, za prestupy neplatil. Dnes však áno, a teda je to ústup od pôvodnej myšlienky - aby nenarastalo cestovné, povznikali nové priame linky (vzorový príklad - L7) - čím sa pri postupnom obmedzovaní dopravy MHD - najmä trolejbusová - opäť začína podobať na zmes početných liniek s riedkymi intervalmi.
LUK
Vysvetli mi prosím Ťa toto: to v Prešove vodič uprostred spoja na zastávke, kde sa mu má meniť číslo linky vyskočí z kabínky, zahlási "Zmena čísla linky!" a začne sa predierať plným vozom, aby si prehodil tabuľku na zadnom okne??? ? Alebo to robí o zastávku skôr, aby na tú ďaľšiu už prišiel správne označený??? ?