Ma niekto nove informacie ohladom ocakavanych elektriciek ?
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 801 – 833 | 2014 – 2015 | 2014 – 2015 | — | 33 |
2. | TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 834 – 846 | 2017 | 2017 – 2018 | — | 13 |
Total | 2014 – 2017 | 46 |
Length | 22600 mm |
---|---|
Length over couplers | 23700 mm |
Width | 2480 mm |
Height | 3185 mm |
Working height | 3590 mm |
Height of floor | 350 mm (2. a 3. dvere)
650 mm (1. a 4. dvere) |
Wheelbase | 1900 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 44 |
Number of standing places | 131 (5 os/m2)
210 (8 os/m2) |
Design load | 254 |
Weight of unloaded vehicle | 30000 kg |
---|---|
Gross vehicle weight | 47780 kg |
Motor control | Škoda Electric, s asynchrónnym prenosom výkonu |
Engine | Pragoimex TAM 1003C/K (600 V), 4-pólový asynchrónny motor |
Continuous power output | 70 kW |
Number of motors | 6 |
Total power output | 420 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
veteran
1. Nám stačí aj také.
2. Osvedčená koncepcia nenáročná na údržbu.
3. Taškentzmrdy sú absolútne najmodernejšie.
4. Nemá to klímu, stačia aj veľké posuvné okná (to mali aj dobytčáky). Z klimatizácie bolí hlava, najlepšie je prirodzené vetranie.
5. Nie sú peniaze (preto kupujeme tieto nedorobky za 1,5 milióna, normálny človek by za toto nedal ani milión).
6. Má to málo sedadiel v nízkopodlažných častiach (zámerom podniku je dostať do električky čo najviac stojacich cestujúcich).
(Pozn. pre kindermafiu: Vety vo všetkých šiestich bodoch sú parafrázy, ba dokonca niektoré presné citácie výrokov konrkétnych ľudí na konkrétnych pozíciách, nebudem menovať, oni sa v nich určite veľmi rýchlo spoznajú)