Strávil som asi hodinu čítaním. Tak ozaj veľmi v skratke.
1., Nikdy mestska cast Dzungla nepovoli zmenit linku 22 alebo akukolvek inu ich obsluhujucu z vnutra na nejaku trolejbusovu 7x, ktora bude koncit v garazi.
2., Zastavka pred novym OC Baumax sa vola "Hypermarkety Tesco a Baumax" a je obojstranna, pretoze je konecnou linky c. 14.
3., Precislovanie v decembri bude. Take ake bude treba.
4., Sarko - cudujem sa ti, ze mas chut natahovat sa ti a vypisovat xoxociny. A nestazuj sa mi nabuduce, ako nic nestihas, ked si do druhej do rana na fore...
5., miestami mi je tu z toho na grc...
6., BM - krot sa!!!
1., Nikdy mestska cast Dzungla nepovoli zmenit linku 22 alebo akukolvek inu ich obsluhujucu z vnutra na nejaku trolejbusovu 7x, ktora bude koncit v garazi.
2., Zastavka pred novym OC Baumax sa vola "Hypermarkety Tesco a Baumax" a je obojstranna, pretoze je konecnou linky c. 14.
3., Precislovanie v decembri bude. Take ake bude treba.
4., Sarko - cudujem sa ti, ze mas chut natahovat sa ti a vypisovat xoxociny. A nestazuj sa mi nabuduce, ako nic nestihas, ked si do druhej do rana na fore...
5., miestami mi je tu z toho na grc...
6., BM - krot sa!!!
Sarko
Nie, ja nesuhlasim, aby sa trolejoval usek Mlynska basta-Zel. stanica, tu bude predsa elektrickova trat Nam. MMM-Zel. stanica a elektrickova linka Lunik VIII-Nam. MMM-Zel. stanica to krasne zvladne aj za trolejbus!
Ja si od pripadnej zmeny cislovania (aspon takeho, ako som uviedol v #185) slubujem vacsi poriadok a lepsiu prehladnost liniek. Takyto system umozni aj ine moznosti cislovania autobusovych liniek v pripade reorganizacie, resp. pri znizovani ich poctu. Umozni napr. oblastne cislovanie liniek vychadzajucich, resp. prechadzajucich cez 4 hlavne terminaly (Nam. osloboditelov, Nam. MMM, Zel. stanica, Amfiteater). Kedze nemame take mnozstvo liniek ako BA, chaosu sa neobavam, naopak, umiestnenie mojho navrhu v Ikarusovej SOC-ke na 2. mieste vo finalnom narodnom kole sa priam nuka, aby sa urobila podrobna analyza.
Napokon, zober si len taky priklad, pride nejaky zaujemca, ktory kosicku prevadzku nepozna, si bude chciet prejst T-siet a ma dve moznosti:
- uceleny subor liniek, vie kolko liniek mame a ake cisla liniek ma vyhladavat;
- chaoticky subor liniek, nevie kolko liniek mame (ani A), nevie ake dalsie linky su trolejbusove, preto si ich musi dohladat v scheme MHD.