Strávil som asi hodinu čítaním. Tak ozaj veľmi v skratke.
1., Nikdy mestska cast Dzungla nepovoli zmenit linku 22 alebo akukolvek inu ich obsluhujucu z vnutra na nejaku trolejbusovu 7x, ktora bude koncit v garazi.
2., Zastavka pred novym OC Baumax sa vola "Hypermarkety Tesco a Baumax" a je obojstranna, pretoze je konecnou linky c. 14.
3., Precislovanie v decembri bude. Take ake bude treba.
4., Sarko - cudujem sa ti, ze mas chut natahovat sa ti a vypisovat xoxociny. A nestazuj sa mi nabuduce, ako nic nestihas, ked si do druhej do rana na fore...
5., miestami mi je tu z toho na grc...
6., BM - krot sa!!!
1., Nikdy mestska cast Dzungla nepovoli zmenit linku 22 alebo akukolvek inu ich obsluhujucu z vnutra na nejaku trolejbusovu 7x, ktora bude koncit v garazi.
2., Zastavka pred novym OC Baumax sa vola "Hypermarkety Tesco a Baumax" a je obojstranna, pretoze je konecnou linky c. 14.
3., Precislovanie v decembri bude. Take ake bude treba.
4., Sarko - cudujem sa ti, ze mas chut natahovat sa ti a vypisovat xoxociny. A nestazuj sa mi nabuduce, ako nic nestihas, ked si do druhej do rana na fore...
5., miestami mi je tu z toho na grc...
6., BM - krot sa!!!
Vladimír
Skrátka, pri terajšej ceste číslovania nás v budúcnosti čaká okamih, keď všetky známe, klasické a cestujúcimi poznané linky padnú. Košice sa premenia na Bratislavu, kde domáci nevedia, čo kam ide. Myslím, že Blaváci už stokrát prekliali tzv. oblastné číslovanie liniek a podobné "systémy". Žiaľ, zrejme aj Košice budú musieť najprv vyskúšať chaos a potom uznať, že pôvodný systém bol lepší. Ale to už, podobne ako v BA, nebude cesty späť.
Ad reorganizácia linkového vedenia: Veľké nádeje jej neprikladám. DPMK zásadne odmieta električku ako nosnú dopravu a preto každé nové vedenia postavené na starých základoch je len kozmetickou úpravou, ktorá síce môže situáciu zlepšiť, ale nie definitívne vyriešiť.