Kosice-Bratislava a spat
Slovenske Aerolinie garantuju cenu 990 sk
(dph,letistne poplatky v cene,jednosmerne)na celu kapacitu lietadla.(130 cestujucich)a cesta trva 45 minut.
Naproti tomu vlak :
Kosice-Bratislava (Inter City)
1.trieda - 840,00 sk
2. tireda - 560,00 sk + v oboch pripadoch EC/IC poplatok a povinna miestenka.
Cesta trva 5 hodin bez desiatich minut.
Kosice - Bratislava (rychlik cez den)
1.trieda 714,00 sk
2.trieda 476,00 sk
Je vhodne si dokupit miestenku , cesta trva 6 hodin.
Rozhodnut sa co je vyhodniejsie ponechavam na citateloch.
Slovenske Aerolinie garantuju cenu 990 sk
(dph,letistne poplatky v cene,jednosmerne)na celu kapacitu lietadla.(130 cestujucich)a cesta trva 45 minut.
Naproti tomu vlak :
Kosice-Bratislava (Inter City)
1.trieda - 840,00 sk
2. tireda - 560,00 sk + v oboch pripadoch EC/IC poplatok a povinna miestenka.
Cesta trva 5 hodin bez desiatich minut.
Kosice - Bratislava (rychlik cez den)
1.trieda 714,00 sk
2.trieda 476,00 sk
Je vhodne si dokupit miestenku , cesta trva 6 hodin.
Rozhodnut sa co je vyhodniejsie ponechavam na citateloch.
Sarko
Nie, ja nesuhlasim, aby sa trolejoval usek Mlynska basta-Zel. stanica, tu bude predsa elektrickova trat Nam. MMM-Zel. stanica a elektrickova linka Lunik VIII-Nam. MMM-Zel. stanica to krasne zvladne aj za trolejbus!
Ja si od pripadnej zmeny cislovania (aspon takeho, ako som uviedol v #185) slubujem vacsi poriadok a lepsiu prehladnost liniek. Takyto system umozni aj ine moznosti cislovania autobusovych liniek v pripade reorganizacie, resp. pri znizovani ich poctu. Umozni napr. oblastne cislovanie liniek vychadzajucich, resp. prechadzajucich cez 4 hlavne terminaly (Nam. osloboditelov, Nam. MMM, Zel. stanica, Amfiteater). Kedze nemame take mnozstvo liniek ako BA, chaosu sa neobavam, naopak, umiestnenie mojho navrhu v Ikarusovej SOC-ke na 2. mieste vo finalnom narodnom kole sa priam nuka, aby sa urobila podrobna analyza.
Napokon, zober si len taky priklad, pride nejaky zaujemca, ktory kosicku prevadzku nepozna, si bude chciet prejst T-siet a ma dve moznosti:
- uceleny subor liniek, vie kolko liniek mame a ake cisla liniek ma vyhladavat;
- chaoticky subor liniek, nevie kolko liniek mame (ani A), nevie ake dalsie linky su trolejbusove, preto si ich musi dohladat v scheme MHD.