Reply on: Vladimír #171:
No tak moment, dnes nemame skolsky rok, ale prazdniny, takze v skutocnosti je na Lingov interval 5+10+5+10... min., cize onych teoretickych 7,5 min. Pokial sa vsak L70 zrusi, musia sa zmenit aj CP pre L71 a L72.
S Tvojim nazorom ohladom neprecislovavania buducich trolejbusovych liniek nesuhlasim. Trolejbusova trakcia je od zaciatku prevadzky rozlisovana a uz by som to nemenil. Aj ked uznavam, ze v Pripade Presova sa mi nerozlisovanie A a T liniek paci a je to tradicia, ktoru by si iste nemenil, to iste by si mal akceptovat aj v pripade Kosic.
Mna napadla v tejto suvislosti ina zaujimava myslienka, ale presadzovat ju nebudem, nakolko je to len fantazia . Napadlo ma, ze ELEKTRICKA TRAKCIA by mala mat ciselnu radu liniek od 1 a dajme tomu do 40. NEELEKTRICKA TRAKCIA by mala ciselnu radu od cisla 40 vyssie. Aby medzi ELEKTRICKOVOU a TROLEJBUSOVOU TRAKCIOU neboli dalsie rozdiely (E od 1 do 20 a T od 20 do 40), tak by mohli byt E linky PARNE (2, 4, 6, 8, 10..) a T linky NEPARNE (1, 3, 5, 7, 9..). Co poviete?
Sarko
Dovolim Ti vytknut este Tvoju argumentaciu ohladne hodnotenia "urovne zivota" a slovenskeho naroda. Neviem co maju spolocne zivotna uroven a vykoristovanie s linkou c. 23, to su argumenty hodne tak babky-demokratky, nez nejakeho dopravara. Kezde si este nepracoval, nevies, ze zdieranie v pracovnej oblasti kraca ruka v ruke s vysokou nezamestnanostou a nedostatkom pracovnych miest a na ich riesenie je potrebne zamerat sa v oblasti mimo MHD. Toto do diskusie jednoducho nepatri!
Aby si si tiez nemyslel, dnes som z prace schvalne vyuzil linku c. 23 (posledny spoj s odchodom z N.O. o 19:35). A to nie som zamestnancom letiska, ani som sa nechystal chytit nejake lietadlo .
Re #157: Co sa tyka lozkoveho a lezadloveho priplatku, uviedol si vnutrostatne ceny. Ceny napr. do CR su minimalne dvojnasobne. A to este nehovorim o zakaznickej karte Ceskych drah (tzv. Karta Z), ktoru ak nemas zakupenu, platis znova takmer o polovicu viac.
Re #158: A tymto prispevkom si ma uz vazne nastval! Za Tebou uvedenym linkom su uvedene odlety IBA JEDNEHO DOPRAVCU, pritom z kosickeho letiska lietaju VIACERI DOPRAVCOVIA!!! Kazdy pracovny den, okrem utorka je do Kosic 6 priletov a 6 odletov, v utorok je to 7 priletov/7 odletov, v sobotu 3 prilety/odlety a v nedelu 4 prilety/odlety.
Zacinas byt prilis subjektivny a zaujaty, rob so sebou nieco, clovece...