Reply on: Diggi #209:
Inými slovami, Východoslovák si nemôže dovoliť lietadlo, lebo je drahé, a tak pôjde do Prahy vlakom, ktorý je drahší ako lietadlo..., tak?Lacnejší je len autobus, ale tomu zodpovedá aj (ne)pohodlie cestujúcich.
Jednoducho si myslím, že je úplne normálne, že k jednému druhu verejnej dopravy (letecká) nadväzuje na ich styčnom bode (letisko) iný druh verejnej dopravy (mestská).
Ak DPMK robí dopravu pre Košičanov a ich návštavníkov (napr. tranzitujúcich cestujúcich), nechápem, prečo by mal ignorovať obsluhu letiska. Je to tak isto pochybné, ako keby sa jedného dňa DPMK rozhodol, že železnica je drahá, a tak nebude jazdiť k železničnej stanici.
Preto ešte raz, som veľmi potešený zmenami k 1.8.2003.
1018: Tak potom som zle pochopil informáciu ja.
Sarko
Zaujimalo ma, ako je to s cenami na trase Kosice-Praha, tak som zavital na zel. stanicu, kde som sa prekvapeny dozvedel nasledujuce cifry (s DPH):
KE-PH II.trieda => 1.196,- Sk
KE-PH I. trieda => 1.794,- Sk
KE-PH II.tr.+"Z"=> 906,- Sk ("Z-karta" jednorazovo 170,- Sk/rok)
KE-PH I. tr.+"Z"=> 1.359,- Sk ("Z-karta" jednorazovo 170,- Sk/rok)
lezadlo KE-PH => +187,- Sk
lozko KE-PH => +339,- Sk
Na priplatky R, IC a EC som sa uz nepytal, lebo som stratil rec...