Reply on: Diggi #209:
Inými slovami, Východoslovák si nemôže dovoliť lietadlo, lebo je drahé, a tak pôjde do Prahy vlakom, ktorý je drahší ako lietadlo..., tak?Lacnejší je len autobus, ale tomu zodpovedá aj (ne)pohodlie cestujúcich.
Jednoducho si myslím, že je úplne normálne, že k jednému druhu verejnej dopravy (letecká) nadväzuje na ich styčnom bode (letisko) iný druh verejnej dopravy (mestská).
Ak DPMK robí dopravu pre Košičanov a ich návštavníkov (napr. tranzitujúcich cestujúcich), nechápem, prečo by mal ignorovať obsluhu letiska. Je to tak isto pochybné, ako keby sa jedného dňa DPMK rozhodol, že železnica je drahá, a tak nebude jazdiť k železničnej stanici.
Preto ešte raz, som veľmi potešený zmenami k 1.8.2003.
1018: Tak potom som zle pochopil informáciu ja.
Vladimír
"Linka č. 22A ďalšia blbosť(preto,lebo ja nesúhlasím s delením liniek na A,B,C...).
Namiesto toho mohla byť zriadená linka č 73(alebo iné číslo-to je jedno,len nech je to trolej).Smer Mlynská bašta - Trolejbusová."
Linky č. 22 + 22A zmákneš s dvoma autobusmi. Ak budeš robiť len samostatnú linku 22, potrebuješ tiež dva autobusy. To znamená, že variant DPMK je 2 autobusy (spolu 2 vozidlá) a Tvoj 2 autobusy + 1 trolejbus (spolu 3 vozidlá). Čistá matematika v tomto prípade dáva za pravdu DPMK.