Strávil som asi hodinu čítaním. Tak ozaj veľmi v skratke.
1., Nikdy mestska cast Dzungla nepovoli zmenit linku 22 alebo akukolvek inu ich obsluhujucu z vnutra na nejaku trolejbusovu 7x, ktora bude koncit v garazi.
2., Zastavka pred novym OC Baumax sa vola "Hypermarkety Tesco a Baumax" a je obojstranna, pretoze je konecnou linky c. 14.
3., Precislovanie v decembri bude. Take ake bude treba.
4., Sarko - cudujem sa ti, ze mas chut natahovat sa ti a vypisovat xoxociny. A nestazuj sa mi nabuduce, ako nic nestihas, ked si do druhej do rana na fore...
5., miestami mi je tu z toho na grc...
6., BM - krot sa!!!
1., Nikdy mestska cast Dzungla nepovoli zmenit linku 22 alebo akukolvek inu ich obsluhujucu z vnutra na nejaku trolejbusovu 7x, ktora bude koncit v garazi.
2., Zastavka pred novym OC Baumax sa vola "Hypermarkety Tesco a Baumax" a je obojstranna, pretoze je konecnou linky c. 14.
3., Precislovanie v decembri bude. Take ake bude treba.
4., Sarko - cudujem sa ti, ze mas chut natahovat sa ti a vypisovat xoxociny. A nestazuj sa mi nabuduce, ako nic nestihas, ked si do druhej do rana na fore...
5., miestami mi je tu z toho na grc...
6., BM - krot sa!!!
Sarko
S Tvojim nazorom sa stotoznujem a myslim si, ze v tomto pripade su pre Kosice este stale rezervy a teda moznosti. V pripade cislovania liniek by sme mohli dospiet ku kompromisu, avsak mohol by si sa pokusit odpovedat na otazku, ako by si riesil prechod A-liniek na T. Na jednej strane uznavam, ze je najjednoduchsie ponechat povodne cislo A-linky, ale zober si niekolko teoretickych moznosti postupneho budovania T-siete. Dajme tomu, vybudujeme trat na sidlisko Tahanovce. Iste uznas, ze pri financnej narocnosti stavby postavit sucasne T-trat aj na useku Tri brody-N.O. a Sturova-Lunik IX pre buducu trolejbusovu L11, resp. v useku OD Mier-Tr.KVP-Blsak pre buducu trolejbusovu L34 jednoducho naraz nejde. Ako vyriesit dilemu, ked z Tahanoviec mozeme poslat T-L11 dajme tomu iba po N.O. alebo T-L34 iba po Tr. KVP? Vymysliet vetvy A-liniek alebo prestupy medzi A a T, ci nechat ich v celej dlzke ako A-linky a hrdzaviet troleje v nepouzivanych usekoch? To iste plati aj o nespomenutych silnych A-linkach, ktore su adeptmi na T (16, 18, 19, 30). Dalsou kapitolou je napr. L11 na Lunik IX. Budeme aj tu stavat troleje? Prinajmensom by bolo obrovskym luxusom stavat trat pre mestsku cast s takmer nulovym prijmom do kasy DPMK. Trolejbusovu L11 by som si rovnako len s velkymi tazkostami vedel predstavit ukoncenu aj na Luniku VIII, pretoze subeh trolejbusu a elektricky od N.O. v tak dlhom useku by bol nezmyslom. Cize nakoniec ta T-linka bude aj tak zo sidl. Tahanovce viest po trase Presovska- N.O.- Toryska- Tr. KVP smerom na Lunik VIII, resp. vybudovanim trate po Popradskej ul. a vymysliet akusi variantu liniek 11/15...