Väčšina spojov električkovej linky 9 je už garantovane nízkopodlažná, staršie električky sa na nej môžu objaviť už len v rannej špičke.
Po sprevádzkovaní väčšiny nových nízkopodlažných električiek dodaných v minulom roku prišlo od 19. februára 2024 k zmene nasadzovaných typov električiek na linkách 7 a 9.
- Na linke 7 (Hlavná stanica - Stn. Vinohrady - Rača) bola prepravná kapacita zvýšená nasadením električkových súprav 2xT namiesto pôvodných kĺbových električiek K2S.
- Zároveň boli k tomuto dátumu zavedené nové podvečerné spoje z Hlavnej stanice do Rače (odchody z Hlavnej stanice od 17:21 do 18:01).
- Na linke 9 (Karlova Ves - Ružinov) sa výrazne zvýšil počet nasadzovaných nízkopodlažných električiek, čím sa zároveň zvýšila prepravná kapacita na tejto linke.
- Po novom je väčšina spojov tejto linky garantovane nízkopodlažná, s výnimkou rannej špičky pracovných dní, kedy môžu (ale nemusia) byť vypravené aj staršie električkové súpravy.
810zssk
Premenovávania zastávok spôsobom ktorý zhoršuje orientáciu, absolútne zbytočné prečíslovanie trolejbusov, úplne rušenie obsluhy častí mesta namiesto miernej redukcie intervalov v sedle na husto jazdiacich linkách, živenie 15Tr do 2023 lebo modelová železnica, nezmyselne implementované platby kartou ktoré ako dôsledok nikto nepoužíva, vypnutá klimatizácia keď je vo voze 30 °C lebo v DPB si myslia že klimatizácia chladí exteriér, šotoprestup na Jasovskej, a dalo by sa pokračovať.
Problém je že jedna iracionálna blbosť môže ľahko prekryť niekoľko pozitívnych.