Reakcia na: Marcelllooo #98987:
"Nikto nikdy netvrdil, ze NS MHD ma suplovat elektricku. Opakujem to uz niekolky krat, ze ucelom NS MHD je nieco uplne ine. Riesit dopravu v nosnej relacii a riesit dopravny prud Petrzalka - nove centrum BA - Filialka s moznym pokracovanim smerom na Rusovce, Kitsee a Trnavu."
No veď mne len do hlavy nejde to, že Tebou preferované dopravné riešenie VÔBEC nerieši dopravu v nosnej relácii, ktorou je dnes jednoznačne relácia Petržalka - centrum (centrum ako prirodzené kultúrno-spoločensko-obchodné srdce mesta). Tomu, že za pár rokov celá Petržalka náhle prestane jazdiť do historického centra a celý pulzujúci život Bratislavy sa presunie na Nivy, sa pravdupovediac dosť zdráham uveriť.
"Trolejbusy su ekologickym a kapacitne dostatocnym subsystemom MHD pre Petrzalku, ak sa zrealizuje NS MHD a za istych predpokladov aj bez neho."
Tento tvoj výrok možno interpretovať aj tak, že "za istých predpokladov" je plne kapacitne dostačujúcou pre obsluhu Petržalky aj súčasná autobusová doprava. Lebo na to, aby sme vedeli, že trolejbus oproti autobusu žiadnu kapacitnú posilu nepredstavuje, nepotrebujeme do diskusie prizývať žiadneho odborníka.
Ak je to tak, tak potom načo všetky tie tančeky okolo NDS? Veď vlastne všetko je v poriadku, možno postačí na pár bus linkách trošku skrátiť intervaly. A ešte k tomu mesto ušetrí obrovské finančné prostriedky. Aspoň takto chápem Tvoje výroky.
Marcelllooo
Navrhovana trat do elektricky nielenze uzemie nezveladi, ale ho i zdegraduje. Svojou bariernostou ako aj tym, ze mesto deklarovalo stavbu holej sirej trate... Na upravu sa skratka peniaze nedaju, lebo nie su. Ide sa to riesit polovicato... Nehovr "sa to urobi" ale povedz kto to konkretne urobi a hlavne, kde sa na to ziskaju financie. Ano, nebude to ako na Ruzinovskej, bude to ovela zlejsie.
Elektricka nevyriesi dopravu v Petrzalke a uz vobec nie v horizonte 2015, kedy bude nove obchodno administrativne centrum na Nivach, Prievozskej a Dostojevskeho...