Reakcia na: Marcelllooo #98987:
"Nikto nikdy netvrdil, ze NS MHD ma suplovat elektricku. Opakujem to uz niekolky krat, ze ucelom NS MHD je nieco uplne ine. Riesit dopravu v nosnej relacii a riesit dopravny prud Petrzalka - nove centrum BA - Filialka s moznym pokracovanim smerom na Rusovce, Kitsee a Trnavu."
No veď mne len do hlavy nejde to, že Tebou preferované dopravné riešenie VÔBEC nerieši dopravu v nosnej relácii, ktorou je dnes jednoznačne relácia Petržalka - centrum (centrum ako prirodzené kultúrno-spoločensko-obchodné srdce mesta). Tomu, že za pár rokov celá Petržalka náhle prestane jazdiť do historického centra a celý pulzujúci život Bratislavy sa presunie na Nivy, sa pravdupovediac dosť zdráham uveriť.
"Trolejbusy su ekologickym a kapacitne dostatocnym subsystemom MHD pre Petrzalku, ak sa zrealizuje NS MHD a za istych predpokladov aj bez neho."
Tento tvoj výrok možno interpretovať aj tak, že "za istých predpokladov" je plne kapacitne dostačujúcou pre obsluhu Petržalky aj súčasná autobusová doprava. Lebo na to, aby sme vedeli, že trolejbus oproti autobusu žiadnu kapacitnú posilu nepredstavuje, nepotrebujeme do diskusie prizývať žiadneho odborníka.
Ak je to tak, tak potom načo všetky tie tančeky okolo NDS? Veď vlastne všetko je v poriadku, možno postačí na pár bus linkách trošku skrátiť intervaly. A ešte k tomu mesto ušetrí obrovské finančné prostriedky. Aspoň takto chápem Tvoje výroky.
merice
Však o to ide asi každému. I keď aj električka vie vyriešiť dopravnu situaciu a neviem, oprav ma ak sa mýlim, podľa mna aj električka zveladí územie. Však je to mestotvorný prvok, a keď sa upraví koridor okolo trate tak to nemusí vypadať zle. Dnes to už nemusí vyzerať ako na Ružinovskej či Karloveskej radiále. Je plno iných možností ako upraviť koridor električky aby to bolo estetické, moderné a bezpečné.