Prezradis teda svoje vzdelanie a svoju odbornu prax, aby sme mohli vsetci vidiet tvoju kvalifikaciu alebo budes pokracovat v invektivnom atakovani partizanskym stylom?
Tak s tym zacni hned, lebo o tejto trase je tzv. zdruzena investicia medzi mestom a MDPT SR...
Re #98966 Sommelier: To nie je o prijemnom pocite v nas, ze som si presadil svoje a teraz som vseckym ukazal co a ako. To je o demokracii, ze ti, ktorych sa to priamo dotyka sa k veciam vyjadruju a ovplyvnuju veci tak, aby sa ich to co najmenej dotklo negativne a co najviac pozitivne. Je pravda, ze vela ludi je stale lahostajnych. Ale uz coraz viac ludi je ochotnych to tolerovat. Situacia sa postupne meni.
Co sa tyka bolsevika, prave system, ze teraz vam tu postavime elektricku, lebo sme sa rozhodli a tak to bude, lebo teraz sme na magistrate a mozeme, to je prave ten pristup, ktory nie je celkom koser...
To o co nam (nie mne osobne) ide je velmi jednoduche: take dopravno-urbanisticke riesenie, ktore vyriesi dopravne potrreby a zveladi uzemie, kade to ide.
Velmi spravne si pochopil, ze rozvojove uzemie mesta bude na Nivach, Prievozskej a Dostojevskeho. V podobe konkretneho riesenie hovorim nasledovne: Ak kolajova doprava v Petrzalke, tak jedine NS MHD v podobe lahkeho vlaku (lebo vlastne metro je nerealne) v plytkom tuneli popod Dunaj az na Filialku. Ak nie toto, tak zabudnime na kolajnice, vybudujme trolejbusy cez Apollo most a Novy most a vyuzime cestnu infrastrukturu na vybudovanie dostatocnej trolejbusovej siete, ktora bude riesit dopravu ako lokalne v Petrzalke, tak i v celomestskych suvislostiach.
Niektore dovody som uz uviedol, dalsie mozeme postupne rozdiskutovat podrobnejsie.
Ano, zaujimaju ma dovody, klady a zapory jednotlivych variantnych rieseni. Ukazuje sa, ze nielen tu, ale ani na meste nemaju dovody pre elektricku okrem toho, ze "ju chceme, aby sa nieco stavalo". Takze ak mas zaujem o serioznu diskusiu (a nemusime nutne spolu suhlasit, staci komunikovat a vysvetlovat si) budem rad, ked sa tak stane.
Ike - uz dali prec cedule konca mesta pri vyjazde z DNV?
Im uz uplne ***e, nebodaj cakaju, ze medzi dedinamy v poliach budeme jazdim 60 bez zjavneho dovodu ked cele mesto (centrum) jazdi 80-90 (lebo na zelenu vlnu sa pomalsie ist neda, ak nie je kolona teda). Alebo policajti planuju pokracovat vo svojej "dobrej" praci pri merani na vypadovkach na miestach kde to maju iste na zarobok a pri tom to vadi "iba" zabkam? Za 3/4 roka byvania na racku som nestretol ziadneho fizla co by meral. DNV je ale vypadovka, takze tam budu urcite kazdy den. Hlavne v smere z Dubravky na VW. Na tej rovinke je aj 40 vrazedne tempo... Kua, preco im zacina takto ***at tym nasim akoze volenym zastupcom? Rozsiria si mesto a naplnia rozpocet. Keby sa radcej zamerali na vaznejsie priestupky (odstupy, nebezpecne predbiehanie, ...). Jaj ano, to sa neda lahko dokazat, tak nic. Asi nechapu, ze ked je 20+ na vodicak, tak je uz jedno ci pojdem 81 alebo 130. 79 som naposledy isiel do DNV pred dvoma rokmi ked bolo vsade 1/2m snehu. Meraniu zdar.
Bohužiaľ, niektorí pretekári si nedajú povedať a predbiehajú... no za tie radary tam stojí len zmienka o počte nehôd. V tomto prípade JE bezpečnosť na mieste.
Prave umiestnovanie radarov na usekoch kde moze byt kludne aj vyssia rychlost je najvacsia hovadina a dokaz toho ze policia chce len cash, nie bezpecnost.
Ale, prosím ťa, s akou kožou na trh? Ty si sem neprišiel diskutovať a prípadne korigovať svoje názory. Ty si sem prišiel s cieľom za každú cenu presadiť, vnútiť svoju víziu všespasiteľného NDS, ktorý nedokážeš ani len definovať, vieš len toľko, že to nesmie byť električka, pričom si to nepodložil žiadnym racionálnym argumentom, len emotívnymi výkrikmi typu "nemá ekonomické opodstatnenie (rádovo drahší Marce3l3onds má?)", "je neestetická" a podobne.
Priniesol si len obrovskú hromadu dôkazov, že si v danej oblasti absolútnym diletantom. Osvojil si si jednu jedinú štúdiu, z ktorej účelovo vyzobávaš len tie argumenty, ktoré sú v súlade s tvojou ndsdogmou ale v skutočnosti vôbec nevieš čím a prečo argumentuješ. Tvoje motanice o dopravných maticiach sú len dôkazom o absolútnej nepoužiteľnosti čistokrvného teoretika v praxi. Tvoje "nesenie kože na trh" vulgo patologický exhibicionizmus a prezentácia zavedenia stupídnych DEK kľúčov či zavedenie hydraulickej regulácie rozvodov alebo veľkohubé vyjadrenia "vyčistili sme ulicu od feťákov" je pod mojou rozlišovacou schopnosťou.
Keby si aspoň trocha racionálne rozmýšľal, tak riešiš zakopanie električky do plytkého tunela v tesnej blízkosti Fosterovaj 14, čím by tvoj cieľ (nevidieť električkuä bol stopercentne splnený a ty s pár dôchodcami byste neblokovali riešenie dlhodobo zúfalej dopravnej situácie v Petržalke pre 150 tisíc ľudí.
"Hovorí však, že je nereálne zapísať ich do cestovného poriadku." - Wow, takze ked som bol napriklad v Brne tak som bol mimo reality? Wow, jaky Matrix mame na hranicnom priechode Kuty / Lanzhot?
ja by som bol len rád, že sa mnohé nezrealizovalo, napríklad demolácia obytných budov na kamennom námestí.
Na vývojových fázach petržalky je čo skúmať. Ono je veľmi príjemné povedať, že sa môžete spolupodieľať na rozhodovacom procese. Na druhú stranu by som si dovolil poznamenať na boľševika v nás a uviesť dve veci: ak si povieme, že veci sa majú k lepšiemu uvediem, že majú veľmi ďaleko od želaného stavu (ešte stále pokračuje to, čo sa tu deje roky) a to najmú preto, lebo ešte stále mnohí z nás ovplývajú značným nezáujmom, resp. čakaním, že niekto niečo urobí za nich. Vieme.
Tak, len ja som dosť dobre nepochopil o čo vlastne Tebe ide. Poviem Ti úprimne, v skutočnosti nemáš čo riešiť. Eurodesaťročnica prišla s plánom veľkokoridorov, ktoré úplne nekoncepčne zasiahli do štruktúry mesta. No vzhľadom na to, že vedenie riešilo za tie roky iné záujmy a nebolo schopné ani to nereálne metro* z územného plánu vyhodiť a zaniesť tam nové vízie infraštruktúry prispôsobené zmenám a reálnym výhľadom odpovedám, že vďaka aspoň za ten tunel. Dobre nám tak. Drahá, nie najvhodnejšia no nakoniec kapacitná obsluha oblasti v okolí Mlynských Nív je nevyhnutná a nakoniec lepšia ako žiadna.
Keď si odleduješ vývojúvé fázy petržalskej koľajovej dopravy - najprv Metro, potom električka. Prišiel tunel a inak to nakoniec nemohlo dopadnúť. Vlak. Žiaľ. Budete ho musieť strpieť.
Toľko môj pohľad, ani skeptický, ani optimistický. Čisté pozorovanie.
Skús mi prosím v pár vetách napísať čo by si chcel. Za tohto stavu.
*ako všetci vieme a budeme vedieť a myslím, že tu už x krát bolo vysvetlené prečo podzemku nie a nie a nie a ak chceš pridať moje dôvody prečo podzemka nie, daj mi vedieť ?
To su primestske vozidla, malo by teda ist o SORy C12. Existuju sice aj nizkpodlazne CN12, ale pochybujem, ze na to by sa zmohli (a tomu by neodpovedala ani cena). Alebo mozno su to SORy C9.5.
Opäť aj týmto vlastným obrázkom ukazuješ, že tvoj vlak nerieši dobre ani jednu trasu NS. Ale tak čo už s tebou sa vážne nedá. A ver tomu, že ak by sa tvoj návrh mal začať považovať za NS tak budem prvý, kto na to upozorní príslušné orgány a médiá.
Omyl, ja za to nemozem, ze sa ide riesit len jeden usek. To places na nespravnom hrobe.
Ja som v situacii, ked si vyberam z dvoch moznosti:
- povrchova elektricka so vsetkymi negativami
- NS MHD v plytkom tunely ktora cely rad negativ elektricky eliminuje, zasadne nove nepridava a navyse uz konverguje k jednej linii povodneho metra.
Ja som za - nech sa hned postavi aj ta Z-V vetva, bude vsetko OK. Na to ale asi nie su peniaze. Tak nech sa urobi aspon jedna vetva a druha sa dobuduje, ked na nu budeme mat peniaze.
A ano - do historickeho centra sa nedostanem pomocou NS MHD. Ale to ani nie je cielom a poziadavkou. Na to vyuzijem iny druh dopravy, ktory pokryje tuto moju dopravnu potrebu.
Ak vravis, ze ti ide o riesenie dopravy celeho mesta, tak potom nemozes ignorovat realnu situaciu, ktora realne teraz je. A to je vyber medzi vyssie zmienenymi dvomi variantami. A znovu zopakujem, ide nielen o dopravnu cast, ale o celkove dopravno-urbanisticke riesenie.
Ja neustupujem, ja som sa iba rozhodol jednať tak, ako ty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider