Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Lubomir #97975:
Riesime NS MHD. A my aj presadzujeme NS MHD.

Re #97977 drink: Peniaze nie su jediny faktor a nemaju najvacsiu vahu, su vsak podpornym faktorom.

Najdolezitejsim faktorom je zveladenie a zhodnotenie uzemia. Toto prinasa NS MHD, elektricka ho degraduje a zabija.

Peniaze - ked si sa na ne pytal. MHD v Bratislave znacne zatazuju mimobratislavcania. Preto je opravnene, ze sa budu skladat aj oni. A z mestskych penazi pojde vyrazne menej. A co je dolezite, dosiahneme ovela vyssiu kvalitu riesenia. Preto vysledny pomer cena/kvalita je stale v prospech NS MHD. Ako aj v absolutnych cislach.

Re #97979 Lubomir: Uz ma unavuje takato hlboka neznalost... Cez tunel nikdy nebudu chodit nakladne vlaky, neprojektuje sa to na ne a ani nebude mat taku kapacitu (zataz na napravu). Nakladne vlaky budu chodit stale na UNS a pokracovat dalej odtial.

Ide o diverzifikaciu dopravnych subsystemov tak, aby bol jeden nosnym, dalsie tiazovymi a este dalsie doplnkovymi subsystemami dopravy v BA.

Ucelom nie je narvat co najviac ludi do jedneho vozidla ani mat husty interval na nejakej linke, ale efektivne dopravu distribuovat. Diverzifikaciou sa to ma dosiahnut. Navyse, stale nikto nevyriesil centrum mesta ako uzke hrdlo, kvoli ktoremu elina nemoze byt v BA nosnym systemom.

Jedinym dovodom, pre elektricku u tunajsich vidim emocionalnu naviazanost, ktoru sa snazia obhajit hladanim inych argumentov, ktore vsak pri hlbsom skumani neobstoja.

A dobre citam? dieselelektricke motorove vozne do Bratislavy niekto navrhuje? Na plne elektrifikovanu trat? Coze?!!!

A stale sa nikto nevyrovnal s tym zabitim uzemia.

Re #97980 kecho: Nerozumiem celkom tvojmu emocionalnemu vylevu ohladom barierovosti.

Vacsi uzitok je z tzv. plytkeho tunelu a teda su aj najnizsie relativne naklady.

Cestujucim az tak nevadi, ak maju urobit par krokov do "podzemia", ako ty podsuvas, ze by to bol zasadny problem a nedostatok.

Ako sa mozes vyjadrovat k niecomu, co ani nevies co je, konkretne plytky tunel? Tzv. plytky tunel = zarez, prekryty strechou. Vid priklad: http://www.rovniankova14.sk/images/praha3.jpg

Troleje nie su v rozpore s mestotvornostou.

Trolejbus ma byt nieco ako metrolejbus 🙂. Riesi tiazove smery. Trolejbus do Ovsista je malo. To je rovnaka nic neriesiaca hovadina ako elina na Bosakovu.

Re #97981 eripmav: A teraz hovori z teba zatrpknutost alebo aka ina trauma? Ci p.c.jes na vsetko len y principu?

Re #98019 Valec: Mhm... Teraz este uved dopravnu studiu, ktora tento tvoj nazor overila

Re #98024 linda69: Nielen to. Dolezita je diverzifikacia a rozpty dopravy. Sustredovanie dopravy napriklad do elektricky situaciu len zhorsi, nehovoriac, ze vychodna cast mesta, ktora je definovana ako rozvojovy smer mesta elektrickou pokryty nie je.

Re #98025 810zssk: Preco by si s a nedostal a podstatna otazka: kto a preco sa bude chciet dostat do centra? Inym slovom, preco si myslis, ze centrum bude atraktivna destinacia?

Re #98031 Lubomir: To je vsak o niecom inom. Nedoistatok nadhladu a koncepcnosti.
Reakcia na: Marcelllooo #97963:
Podľa teba sa tu všetci iba mýlia! A ty si tu jediný, ktorý má vždy 100% pravdu, a nepripustíš názor nikoho iného...chudáčik...čo tu vlastne robiš?!? ?
Reakcia na: kecho #97980:
Naštuduj si na webe DP Praha, všetky Tovje otázku sú vyriešené a zodpovedané.
Reakcia na: 810zssk #98060:
Tambusy sú síce celkom zaujímavo zlé, ale zgenerálkované verize LBC sú celkom dobré, najmä #1402, #1411, #1413, #2400, #2406, #2409, #2411 ostatné LBCčka sú trochu nedokončené. Hlavne tie bez transparentov BUSE alebo R&G Mielec ? ?
Reakcia na: Ámos #98075:
Čítal som pozorne. ?
Reakcia na: Mikimaus #97967:
Aha, Záhradkár bol na stáži v DPhlmP?
Reakcia na: m@rtin #98077:
ale inak dik 🙂 nevedel som o nich.
Je to vsak nieco ine ako som myslel ja.
Keby ste mali "rychlolod z Troje na Vysehrad so zastavkami na Stvaniciach a pri Karlovom moste.
Reakcia na: m@rtin #98077:
Ja som skor myslel linku a nie lodku z brehu na breh na mieste kde niekto nevedel postavit most.
Reakcia na: Solider #98078:
Alebo na 49 (väčšinou Ikarus 412 #1032) - ráno a poobede 22, sedlo 49
Reakcia na: Marcelllooo #97963:
Ale ja sa, milý synček, nedožadujem tvojej pozornosti. Mne si srdečne ukradnutý, ty projektový manažér diskových polí a dozorca brány na Fosterovej 14. A odvážil by som sa kvalifikovane odhadovať, že tvojej pozornosti sa nedožaduje asi tak 98% účastníkov tejto diskusie. Je to presne naopak, to ty, nikým nepozvaný, sa tu vtieraš a hlásaš svoje LŽI.
Reakcia na: Ámos #98056:
Nema niekto konkretny projekt?
Reakcia na: 810zssk #98063:
Ešte dodám, že Ik 412 nájde na L20 alebo 22 ?
#98056 Ámos:
Tady máš například loď s klasickým pražským označovačem na přívozu P3.
http://www.prahamhd.vhd.cz/Trol_lano/lihovar5.jpg
Reakcia na: Ámos #98056:

V Praze fungují tři přívozy P1,P2 a P3, jsou součástí MHD a jezdí podle standardního jízdního řádu.
http://www.prahamhd.vhd.cz/privozy.htm
Reakcia na: Emo #98074:
citaj pozorne ?
Reakcia na: Lubomir #98072:
A skade vieš, že nové električky budú premávať len v úseku Šafko - Bosákova?
Reakcia na: Lubomir #98071:
To ze dostavaju v Cechach dotaciu na taku reko neznamena, ze sa dava aj na Slovensku.
"Od Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu po Janíkov dvor nebudú v žiadnom prípade premávať dnešné električky," uviedol Zahradník.

Takze vcsina mesta bude snivat o nizkopodlaznych spojoch, zatial co petrzalka bude mat vsetky elektricky NP ? Pekne... verim, ze ak by sa to dalo, tak by tie NP tram poslali na linku do Rakuska len aby nemuseli jazdit v Bratislave... Dufam ze to je len dalsia capina...
Reakcia na: Ámos #98061:
To je fakt capina, ze nemozu T3 rekonstruovat na NP.... VarioLF predsa NP je a nie je problem ju spravit ako GO elektricky T3. Jediny problem je vyzbroj na streche, na co nie su usposobene dielne.

Okrem toho nechapem, preco sa podnik nerozhodol pre K3 resp. KT3, s vlozenim NP clanku, ked na to EU poskytuje dotaciu... Takto to napr. riesi DP Plzen... Uz len vkladanie clankov pre K2S by pomohlo.
Ok, ďakujem pekne všetkým (JamaVOku, 810zssk, patrik) za tipy... Ak sa na to tak pozerám, tak mám zajtra celý deň čo robiť ? . Fakt, vďaka všetkým...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.