Reakcia na: kecho #97964:
Velmi spravne. Ludia behali cez cestu a elektrickovu trat. A aby to nerobili tak hadaj co - postavili tam fyzicku barieru. A hadaj este co - aby ludia barieru neprekonali (ako prave tebou zmiene priklady) preste tam chcu dat betonovu ochrannu stenu... Vravim: nastudovat investicny zamer. Ty si mi dal dalsi dokaz, ze drviva vacsina tu pritomnych nema ani zbeznu predstavu o tom co sa v Petrzalke planuje realizovat. Nema o tom ani sajnu.
Re #97966 drome: Ovplyvnovanie sa realne deje. Nejdem do podrobnosti, len v skratke: V novembri 2006 sme kompetentnych upozornili na vhodnost zdruzenej investicie so ZSR - januar 2007 je podpisane memorandum o zdruzenej investicii. Presadzujeme plytky tunel, uznesenie miestneho zastupitelstva v Petrzalke konstatuje, ze je treba zdruzenu investiciu a ze mestska cast Petrzalka zasadne nesuhlasi s povrchovym variantom a ziada aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom...
Nepisem to tu preto, aby som sa prsil a ukazoval aky sme mi frajeri, ale aby som poukazal na skutocnost, ze odborna diskusia sa vedie uplne inym sposobom a na uplne inej urovni. A ze sa zosuladuju zaujmy dotknutych vlastnikov a verejneho zaujmu.
Suhlasim s tym, ze aj laici mozu mat dobre napady a sam som v doprave laikom. Preto som sa spojil s odbornikmi, ktorych som tu uz menoval. Ale prave preto, ze aj laici mozu mat dobre napady, a preto ze prave od nadsencov do dopravy som ocakaval podnetne impulzy pre rozmyslanie, prisiel som na toto forum s cielom dozvediet sa viac a konstruktivne diskutovat. (Aka je okvalita odozvy sa mozes presvedcit sam a sam si ju spravne komentoval.)
Ale chcem ta este upozornit, ze dopravne studie vypracuvaju odborne sposobile osoby s odbornou praxou (zo zakona). Ale laik tiez moze k studii prispiet - podnetnymi napadmi a impulzami, ktore odbornik rozvedie do dosledkov a overi a pripadne zapracuje ich. O to sa cely cas snazime. Davat impulzy dotknutych vlastnikov, aby boli odbornikmi do projektu zapracovane.
Marcelllooo
Prislusnu zapisnicu domovej schodze si vyziadaj u spravcu toho-ktoreho domu, resp. zastupcu vlastnikov.
Ustanovenia domovej schodze sa riadia ustanoveniami zakona c. 182/1993 Z.z. Su zavazne pre vsetkych vlastnikov daneho domu.
Re #97954 eripmav: Presne tak. Nic ine ani nechcem. Chcem aby bolo uvedene vzdelanie, kvalifikacia a odborna prax tunajsich udajnych odbornikov. A kedze si urcite clovek, ktory ovlada etiketu, isto zacnes od seba.
Tvoja substitucia hodnotenia akreditacnej komisie je irelevantna.
Re #97955 Ik: Nazory na skutocnost, ze sa spolupodielame na rozhodovani sa zrejme lisia. My si myslime ze je dobre, ze sa ich zucasnujeme.
Na jednej strane odborny posudok odborne sposobilej osoby s okruhlou peciatkou, na druhej nepodlozeny nazor istej skupiny elektrickovych nadsencov. Co si myslis, ze ma vacsiu odbornu vahu? Co myslis, ku ktoremu nazoru sa priklonim? A co myslis, kedy budem ochotny prehodnotit svoj nazor?
Petrzalka juh sa nezacne, vzhladom na zavezne stanovisko mesta i mestkej casri, stavat skor, ako bude vyriesena doprava, vratane NS MHD. Presne to aj presadzujeme, aby sa riesilo NS MHD, ktore zvladne aj rozvojove aktivity smerom Petrzalka-juh. Ja presadzujem riesenie dopravy v dlhodobom horizonte. Pozadovanie nerealoizacie NS MHD by bolo nezodpovednym a tvoja namietka by bola na mieste. Kedze vsak ja presadzujem riesenie dopravy a to pomocou NS MHD, tvoja namietka k spolocenskej zodpovednosti je bezpredmetna.
Presne to pozadujeme, aby sa riesilo Petrzalske korzo napriec Petrzalkou po Petrzalskych terasach (ako to dakedy fungovalo) v nadvaznosti na Kanal a lokalne sady/parky a lokalne centra. To je totizto realne mestotvorny prvok, ktory realne zveladia zhodnoti nasu lokalitu a nase domy.
Re #97957 S499.1023: Mylil si sa pred tym a mylis sa aj teraz, tak isto ako sa mylili mnohi pred tebou. Ja si proste budem urcovat kto je partner pre mna do diskusie a za akych podmienok.
Kludne si tu vykrikuj a domahaj sa mojej pozornosti aj nadalej. Ja sam vsak uvazim, ci je tvoj prispevok natolko hodnotny alebo niecim inym natolko zaujimavy, aby som ho odmenil reakciou.
Re #97959 kri: Takze pretoze ty chces, tak sa to musi riesit podla tvojich predstav? Nuz, my chceme nieco ine.
Ale hovoria ti nieco rozne subsystemy dopravy? Ich rozdelenie podla tried?
Jedinym dopravnym subsystemom, ktory v Bratislave je vsade su busy a nie elektricka, ako nespravne uvadzas. Elektricka nie je na Gagarinovej, v Lamaci, Kolibe a Kramaroch, Vrakuni ani v Podunajskych Biskupiciach. Tam sa historicky presadil iny dopravny subsystem, konkretne trolejbusy.