Reakcia na: Marcelllooo #97947:
? So zaujmom sledujem tvoje chvastanie "odbornostou" ? "koordinator a manazer"? co to znamena? znamena to vystudovana elektrickova stredna skola EUBA? alebo nebodej mozno aj 2 krat tazsia Fakulta Manazmentu UK ? ? Ci niektora treto az stvrtotriedna ina stredna skola nazyvajuca sa vysokou skolou ci nebodej "univerzitou"? Dufam len ze nie EFM Matfyzu, dufam ze az tak zle na tom Matfyz nie je...
Elektricka a bariera je najvacsia hlupost aku som pocul... Bariera je 4 prudova cesta kde prejde v spicke 10.000vozidiel za hodinu a nie elektrickova trat kde prejde mozno 100 vozidiel za hodinu v spicke... Bariera - to je to co vzniklo z Einsteinovej ulice, to akosi nikomu nevadi, to je doslova hrozna bariera... Uzka elektrickova trat sa da prekonat pre pesich pomerne lahko aj mimourovnovo, bez vyraznych nakladov... a nevidim ani problem v urovnovom prechode, aj v pripade rychlosti 60-80kmh, s vystraznymi znameniami, pripadne aj zavorami pre chodcov... vo svete su takto riesene prechody cez rychlodrahu, napriklad modra a zelena rychlodraha v LA - premavkova rychlost do 90kmh a prechody su aj urovnove so signalizaciou ako na zeleznici...
Marcelllooo
1. Finta je v tom, ze ja som sa dopravneho odbornika ani samozvane nepasoval, vzdy som hovoril ze som laik a vzdy som sa odvolaval na odbornikov, ktorych som tu aj vymenoval.
Som ale koordinator a manazer. To je moja kvalifikacia a to aj robim. Na zaklade dodanych informacii sa viem rozhodovat a povedzme vyberat optimalny variant.
2. Odborny argument ma iste charakteristicke vlastnosti. Ak je jeho sucastou kvantifikacia (cisla), tie nemozu byt dane len tak z brucha. Obzvlast v doprave plati, ze cisla sa ziskavaju na zaklade dopravneho prieskumu, nasledne sa analyzuju a vyhodnotia sa v dopravnej studii.
Preto znakom odbornika je aj to, ze uvedeny postup pozna a ked hodi do placu nejake cisla, tak aj uvedie ako boli ziskane a spracovane.
Len tak do placu hodene cisla mi pripominaju moj velmi oblubeny ftip z rodiny absurdnych:
- Dezo, kolko?
- Dvesto.
- A co dvesto?
- A co kolko?
3. Verejny zaujem ma prednost pred sukromnych za istych okolnosti a zistuje sa to v prislusnych spravnych konaniach. Ja nespochybnujem verejny zaujem riesit dopravu, ani verejnoprospesnost dopravnej stavby.
My presadzujeme taku formu, ktora verejny zaujem naplni a zaroven nebude kolidovat s nasimi pravami, naopak, este prinesie dalsie pozitiva.
Re #97942 intony: Platnost dopravneho znacenia specificky pre isty druh vozidla sa vyznacuje dodatkovou tabulkou E9.
So zvysujucou rychlostou sa zvysuje riziko a preto je nutnost vytvorenia bariery - v Karlovke plotom. V petrzalke je planovanych 60 - 80 kmh.
A na tvoju otazku - vacsou barierou, ci lepsie povedane rizikovy faktor, je elektricka.