Ak nema byt pozemna elektricka barierou, musi byt jej max rychlost obmedzena na cca 30-40 kmh. Kedze sa v Petrzalke chce jazdit rychlostou 60+, je treba vybudovat bezpecnostne bariery, ktore fyzicky zabrania vstupu na trat.
Znovu odporucam si nastudovat material "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dovr".
Mam dokonca doma rozhodnutie, ktore legalizuje ciernu stavbu s odovodnenim, ze pravo investora na ochranu nakladov a ciernej stavby prevazuje nad verejnym zaujmom dodrzania zakonnosti a naplnenia prav inych ucastnikov konania.... ?
Prave preto viem, ze v Bratislave treba ovplyvnovat projekty hned od zaciatku...
Samozrejme ze po zeleznici ma jazdit nieco ine ako zeleznicne vozidlo! Ved NSMHD je "nadzeleznica" pre ktoru musia byt stanovene specialne normy. Verim, ze Marcelllooo ako obetavy domovnik coskoro presadi vznik tychto noriem, ktore samozrejme budu prikazovat ze taketo vozidlo MUSI vyhovovat obyvatelom Rovniankovej 14, NESMIE ist inakadial ako v plytkom tuneli ak k tomu neda vyslovny suhlas Marcelllooo a zdruzenie domovnikov.
"V sucasnosti neexistuju na Slovensku technicke normy pre vozidla pre NS MHD." Ale existujú pre všetky existujúce typy dráhových vozidiel, vrátane železničných a snáď mi nechceš povedať, že po železnici má podľa teba jazdiť niečo iné ako železničné vozidlo.
Re #97716 S499.1023: Ale v sedle aby to bolo ako tak rentabilné mohli by raz za 15, cez víkend celodenne raz za 20 minút. ?
Re #97728 Marcelllooo: A kde máš istotu že v rámci obehov ti v tom tunely nebude behať 810+010?
Re #97770 merice: To nie je zrovna správne. Keďže sa to má platiť z mestských peňazí, to referendum by malo byť celomestské.
Re #97775 810zssk: Už počujem to hlásenie v Paríži: "Train TGV 823 to direction Wien and Bratislava Rača is prepaired for departure." ? ? ?
Re #97794 Ike: Čo si pamätám, ešte dakedy do jary 1994 chodila to trase cez Nový most.
Re #97824 Marcelllooo: A to si ako myslíš, že ŽSR ti bude robiť povrch terasy? Ja chcem aby mi DPB v zime odhŕňal sneh. ?
Re 97831 Marcelllooo: V čom sa obišiel pojem NS MHD? Veď tento pojem je pre zákon 164/96 neznámy.
Neviem, ktoprú básničku máš na mysli ale ja básničky nepíšem, skôr rozsiahle prozaické útvary adresované pp. Konárikovi a spol. Ak máš na mysli "Stojí vláčik motoráčik, stojí v šírom poli...", tak to je Makrokufrovina...
Záleží od toho, akou spoločnosťou tam budeš chcieť cestovať. Ale ak sa nemýlim, tak jediným zaujímavým spojením sú priame linky spoločnosti Albus Bratislava. Tam ti bude stačiť pravdepodobne aj električenka, príp. školský preukaz.
Re #97846 TeBeCe: Ty si nečítal asi pred týždňom diskusiu ohľadom ISIC karie, však. ?
http://bratislava.sme.sk/clanok_tlac.asp?cl=3735947
Boze, nech s tym idu do kelu. Fascinuje ma veta "inka Bratislava – Wolfstahl – Hainburg má byť súčasťou siete MHD." - na zaklade COHO? Ved toto moze vyhlasit aj Slovak Lines.
Ty tlk, pozemna elektricka NIE JE bariera. A moze to byt velmi pekny mestotvorny prvok.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Znovu odporucam si nastudovat material "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dovr".