Jaj tak. No jo aj to je ok, aspoň bude petržka lepšie napojená na mestský systém a bude aj lepšie dostupná pre obyvateľov. Ibaže mesto deklarovalo že tam pojdu nizkopodlažky. Asi ich aj pár kúpia.
Podla mna by po dobudovani prvej etapy bolo najlepsie keby sa s linkovym vedenim nic nerobilo a ludia by mohli z L95 prestupit na vsetky smery, tak ako dnes na Safku.
Jasné, že mu to tak dlho trvalo, keď pobehoval medzi zastávkou na Kopčianskej (80) a Panónskej (ostatné linky).
Re #97508 Emo: Možno, že tú linku potom budú za DPB vykonávať Zájazdy. Tie majú aj vozidlá aj vodičov, aj pod Novým mostom sa im páči... ?
Re #97511 merice: Ak by mala byť linka BA-Wolfsthall zisková, muselo by v každom spoji sedieť (alebo aj stáť) aspoň 6 (do Hainburgu 9) cestujúcich. Toľko ľudí nevyužíva ani dnešné spoje Slovak Lines na trase BA-Wien. Nepredpokladám, že po zavedení linky DPB sa teda dopyt po doprave nejak zvýši.
Re #97534 810zssk: Nepochopím, ako by ďalšie výjazdy zvýšili priepustnosť diaľnice. ?
Re #97538 merice: Na najmodernejšej pražskej električkovej radiále (na Barrandov) jadzia len modernizované T3ky a nikomu to tam nevadí. Len v BA sa musí stále vymýšľať.
Re #97580 merice: Zjavne nechápeš o čom sa tu hovorí. Hlavný domovník Marcelllooo (neviem koľko má tam tých písmen) ktorého si chválil aký je odborník zastáva názor, že dopravu v Petržalke vyriešia ľahké mestské železničné súpravy (nejaké konkrétne vozidlo nepredstavilň jazdiace stredom Petržalky, tunelom na Trnavské mýto (a možno až do Trnavy). Zatiaľ čo ostatný diskutujúci tu presadzujú elekričkovú radiálu na Šafárikovo námestie s tým, že električkové súpravy budú pokračovať do ostatných mestských častí.
Také rozprávky akože električka pôjde najskôr po Starom moste a neskôr v tuneli spoločne s vlakmi (pridá sa tretia koľaj) rozprávajú zastupitelia mesta prostredníctvom médií ale nikdy (aspoň mi sa toho určite nedožijeme) sa realitou nestanú.
Myslím, že sa nemýlim. ?
Stredom Petržalky má ísť a Marcela by to veľmi potešilo, mestský vlak napojený do tunela.
Električka má ísť v prvej etape zo Šafka po Bosákovu, a väčšinu ľudí na tomto fóre by aj potešilo, keby električka išla vo finálnej etape po Janíkov dvor.
Do Petržalky budú predĺžené električky, ktoré končia v centre (11, 12, 13, 14) resp. električková doprava prejde reorganizáciou a redukciou liniek so zlepšením intervalu.
Napríklad, ak ti pôjdu do Petržalky dve linky v 8 min. intervale, spoločný interval bude 4 min. Ak tri linky v 8 min. intervale, tak spoločný bude 2,7 min.
Ja si myslím, že sa mýliš. To nie sú mestské vlaky. V petržke bude premávať nízkopodlažná elina, taká ako skúšal DPB minulý rok. Siemens, myslím. Vyrobená pre Cagliary. Mestské vlaky niečo ako S Bahn vo Viedni bude premávať po existujúcich trasách, ktoré sa budú rozširovať. Napr. Zastávka martinský cintorín a tak. Ten mestský vlak pojde určite aj v tom tunely TEN- T ale nie do petržky-sídlisko ale po vlakovej kolaji na stanicu. Čiže v tunely bude môcť premávať vlak, mestský vlak a možna ja tá nízkopodlažná električka. ?
Tak potom už fakt neviem. Ako to bude fungovať? Eliny z petržky prídu na šafko v 1-2 min. intervale a potom pojdu kam? Alebo budu mať 10 min. interval? Potom pojde elina do mestských častí? Musí potom DPB kupiť plno nových elín, aby zachovala plnenie intervalov mimo petržky. Som zmetený, lebo za 24 hodín som už čítal plno názorov...
Však v meste je obrovské obratisko: šafko-jesenského-mostová-vajanského nábrežie, využije sa toto? ?
To čo ty nazývaš električky v tuneli a trať stredom Petržalky, v skutočnosti sa jedná sa o mestské vlaky a to nie sú elekričky napojené na existujúcu sieť.
Hej. Lenže tu sa ľudia mýlia. Nikdy nebude premávať vlak stredom Petržky. Vlak vyjde spod tunela tam jak je obchodný dom Atrium a napoji sa na existujúcu trasu z prístavného mosta smer stanica Petržalka. A následne po roku 2015 sa napoji elina z Petržky do tohto tunela. Čiže smer Janíkov dvor, tunel, Filiálka. Nikdy nepojde vlak medzi panelakmi. To je omyl. A v tunely by mala byt pridaná tretia kolaj pre eliny. Tak o tom písali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #97508 Emo: Možno, že tú linku potom budú za DPB vykonávať Zájazdy. Tie majú aj vozidlá aj vodičov, aj pod Novým mostom sa im páči... ?
Re #97511 merice: Ak by mala byť linka BA-Wolfsthall zisková, muselo by v každom spoji sedieť (alebo aj stáť) aspoň 6 (do Hainburgu 9) cestujúcich. Toľko ľudí nevyužíva ani dnešné spoje Slovak Lines na trase BA-Wien. Nepredpokladám, že po zavedení linky DPB sa teda dopyt po doprave nejak zvýši.
Re #97534 810zssk: Nepochopím, ako by ďalšie výjazdy zvýšili priepustnosť diaľnice. ?
Re #97538 merice: Na najmodernejšej pražskej električkovej radiále (na Barrandov) jadzia len modernizované T3ky a nikomu to tam nevadí. Len v BA sa musí stále vymýšľať.
Re #97548 Emo: Však aj robí.
Re #97580 merice: Zjavne nechápeš o čom sa tu hovorí. Hlavný domovník Marcelllooo (neviem koľko má tam tých písmen) ktorého si chválil aký je odborník zastáva názor, že dopravu v Petržalke vyriešia ľahké mestské železničné súpravy (nejaké konkrétne vozidlo nepredstavilň jazdiace stredom Petržalky, tunelom na Trnavské mýto (a možno až do Trnavy). Zatiaľ čo ostatný diskutujúci tu presadzujú elekričkovú radiálu na Šafárikovo námestie s tým, že električkové súpravy budú pokračovať do ostatných mestských častí.
Také rozprávky akože električka pôjde najskôr po Starom moste a neskôr v tuneli spoločne s vlakmi (pridá sa tretia koľaj) rozprávajú zastupitelia mesta prostredníctvom médií ale nikdy (aspoň mi sa toho určite nedožijeme) sa realitou nestanú.