A nemajú už ani staré mestské Karosy z čias ČSAD?
Re #97543 Ámos: Lenže všetcisunaobede,bolobytozložité, natoniejepredpis,dalobysatozneužiť,cestujucibytonepochopili.
Hej. Ale nie som zastancom tej linky do Hainburgu. Ale ani jej odporcom. Je na stole otazka či je nutná. Asi nie. Premávajú tam eurolinesky, síce drahšie ale predsa. Možno čaká DPB na ideálny stav vodičov a busov a potom to až spusti. Aj oni si asi uvedomujú potrebu najprv riešiť Blavu potom okolie. Ale pomaly ma presviečaťe že fakt treba riešiť našu mhd. Aj si to priznám. Sory a diky. ?
Ja som (asi predvčerom) videl na ŽST Lamač ešte nezfunkčnené tie digitálne transparenty najbližších odchodov vlakov.
Re #97531 810zssk: MHD vo Svätom Juri? Čo sa plánuje zavedenie linky do Neštichu (t.j. časť Svätého Jura)? Lebo neviem, kam inde by v takom malom mestečku premávala.
To ma nenapadlo. Ale v Petržke by mali vraj jazdiť eliny na BA pomery v dosť krátkych intervaloch. Ale to je asi tiež slub, padaju mi iluzie:-(
Preto mam furt pocit, že časť elín z Petržky bude mať konečnú na šafku a tým zrušia 95 ku. Elina bude kopírovať jej terajšiu trasu.
Ano pocul ? Nevidim to ako tragediu, ako niektori. Jednoducho vyvoj ide dopredu. Ak treba tie ciselne rady uvolnit, preco nie.
DPB by to vsak mal spravit skor ako nabehne BID a isty cas tyzden - mesiac by mali linky jazdit s dualnym cislovanim. Dnes uz takmer vsetky trofle maju el. transparenty a nebol by problem aby Jazdila trebars 72/202 Rajska
Jaj tak. Chápem. To by šlo. Inak čítal si že kôli BID sa budú prečislovavať trolejbusy a pár busov? Teraz to je pekne za sebou potom to bude splývať s číslami liniek autobusov. To bude zasa kriku medzi cestujúcimi.
Na taku MHD aku maju mat v Pezinku sa daju pouzit aj primestske vozy, aj ked mestske su lepsie. Kazdopadne neverim, ze DPB o to bude mat zaujem kedze mu nefunguje ani doprava v meste.
Ak bude sutaz a kriterium bude ine ako cena, vyhra Slovak Lines (ak sa nezapoji niekto iny, s cim sa v prvej etape nerata).
Lenze sa nejde zakladat nova spolocnost. Ja dufam ze sa kupi aspon tolko novych vozov aby sa dalo jazdit aj do Petrzalky pri zachovani intervalu v inych castiach mesta..
T3 su velmi dobre vozy, len uz nie hodne tejto doby.
Nepochopil si ma. Ta ista dcera, ktora by prevadzkovala linku do Hainburgu by mohla prevazdkovat aj MHD v Pezinku a Svatom juri, ci ine linky, ktore BID navrhovalo aby obsluhoval DPB.
Re #97531 810zssk: Pretoze nemaju zatial vozidla na prevadzkovanie MHD. Maju vozidla urcene na primestsku dopravu. V kazdom pripade si myslim, ze kto bude ktoru linku obsluhovat by mala urcit sutaz.
Neviem, ale predstavoval som si všetko modernejšie. To je akoby sme založili novú letecku spoločnosť a našou flotilou by boli dvojplošníky pre medzinárodné lety. Nehnevaj sa na mna, ale nepáči sa mi to. S T3 som vyrastal. Pár krát havaroval, pár krát ostal trčať medzi zastávkami. Eliny sú to ok, ale keď už niečo robím tak nech je to moderné. Som zaťažený novými vecami a nové traťe=nové eliny. Nebr to v zlom, ale dúfam, že sa mýliš.
A ano, T3 pojdu do Petrzalky co je na tom zle? Chod sa pozriet do Brna (napr. odporucam trat na Bystrc) a niektory vodici tam pekne dokazuju ako sa da jazdit s T3 ak je trat bez urovnovych krizovani.
Som zdesený. Lebo nákup nizkopodlažných elín nepovažujem za predvolebná sľub ale nutnosť. Tie staré T3 pôjdu cez nový "starý" most? Tak to je čudné predsavzatie a drahý špás.
Ano presne tak. Nizkopodlazne vozy su len volebny slub. Nejake snad budu, do Petrzky vsak budu na 99% jazdit aj vysokopodlazaky. Nevidim dovod aby Petrzalka na ne mala privilegium.
Busy su dobra doplnkova doprava, ale nie NS MHD!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo
Myslíš? Lebo ja som bol doteraz v tom, že to robí samtný DPB, tak neviem... ?