Osadil sa kôli ľuďom, ktorý prebehovali cez cestu. Nechceli použiť smradlavý podchod. Ak by tam bol prechod so semaformi tak by išli tade. Snažím sa pochopiť obe stránky, sú výhody takého, aj takého systému. Aj ty by si mal začať to chápať z dvoch uhlov. Keby si býval inde jak bývaš, tak inač o tom hovoríš. Mne frndžia eliny pod nosom a som rád, že ich môžem využívať.
Ja viem, že ťa to trápi, nech sú tie eliny v tunely, ale rešpektuj aj iné názory. Ak by sa ma dnes niekto opýtal, či eliny na zem, alebo pod zem, tak odpoviem, že neviem. Nemám stopercentný názor a aj týmto df si ho tvorím.
Fyzicky zabránia vsupu na trať? Ale na trati nemá nikto čo hľadať, na jej prechod sú určené miesta. A ak sa chce niekto zabiť, tak vbehne aj do toho tunela a spraví to. Pozri. Aj na Ružinovskej delí trať mestskú časť na Trávniky a štrkovec, nikto to nepokladá za delenie Ružinova alebo bariéru. Aj keby tam boli osadené stĺpiky a podobne.
"Bud mas "gule" a rozhodnes aj proti voli ludi a volicov" - samozrejme, že keby som bol pri moci, tak rozhodnem aj proti vôli štyridsiatich voličov z Rovniakovej!
Ak nema byt pozemna elektricka barierou, musi byt jej max rychlost obmedzena na cca 30-40 kmh. Kedze sa v Petrzalke chce jazdit rychlostou 60+, je treba vybudovat bezpecnostne bariery, ktore fyzicky zabrania vstupu na trat.
Znovu odporucam si nastudovat material "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dovr".
Mam dokonca doma rozhodnutie, ktore legalizuje ciernu stavbu s odovodnenim, ze pravo investora na ochranu nakladov a ciernej stavby prevazuje nad verejnym zaujmom dodrzania zakonnosti a naplnenia prav inych ucastnikov konania.... ?
Prave preto viem, ze v Bratislave treba ovplyvnovat projekty hned od zaciatku...
Samozrejme ze po zeleznici ma jazdit nieco ine ako zeleznicne vozidlo! Ved NSMHD je "nadzeleznica" pre ktoru musia byt stanovene specialne normy. Verim, ze Marcelllooo ako obetavy domovnik coskoro presadi vznik tychto noriem, ktore samozrejme budu prikazovat ze taketo vozidlo MUSI vyhovovat obyvatelom Rovniankovej 14, NESMIE ist inakadial ako v plytkom tuneli ak k tomu neda vyslovny suhlas Marcelllooo a zdruzenie domovnikov.
"V sucasnosti neexistuju na Slovensku technicke normy pre vozidla pre NS MHD." Ale existujú pre všetky existujúce typy dráhových vozidiel, vrátane železničných a snáď mi nechceš povedať, že po železnici má podľa teba jazdiť niečo iné ako železničné vozidlo.
Re #97716 S499.1023: Ale v sedle aby to bolo ako tak rentabilné mohli by raz za 15, cez víkend celodenne raz za 20 minút. ?
Re #97728 Marcelllooo: A kde máš istotu že v rámci obehov ti v tom tunely nebude behať 810+010?
Re #97770 merice: To nie je zrovna správne. Keďže sa to má platiť z mestských peňazí, to referendum by malo byť celomestské.
Re #97775 810zssk: Už počujem to hlásenie v Paríži: "Train TGV 823 to direction Wien and Bratislava Rača is prepaired for departure." ? ? ?
Re #97794 Ike: Čo si pamätám, ešte dakedy do jary 1994 chodila to trase cez Nový most.
Re #97824 Marcelllooo: A to si ako myslíš, že ŽSR ti bude robiť povrch terasy? Ja chcem aby mi DPB v zime odhŕňal sneh. ?
Re 97831 Marcelllooo: V čom sa obišiel pojem NS MHD? Veď tento pojem je pre zákon 164/96 neznámy.
Trať Kúty - BA - Štúrovo je takmer celá autoblokizovaná už dnes. Pokračovanie nabudúpce, teraz musím letieť preč.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
merice
Ja viem, že ťa to trápi, nech sú tie eliny v tunely, ale rešpektuj aj iné názory. Ak by sa ma dnes niekto opýtal, či eliny na zem, alebo pod zem, tak odpoviem, že neviem. Nemám stopercentný názor a aj týmto df si ho tvorím.