"Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti."
Mohol by si to preložiť do zrozumiteľnej reči? Čo máš v prípade NDS na mysli pod pojmom "synergický efekt" a v čom sa prejavuje? Čo sa multiplikuje a kumuluje a ako sa multiplikuje ekonomická výhodnosť?
Nesúhlasím. Ignorovanie je účelné voči detičkám, čo ich baví týždeň-dva vypisovať. Ľudí, ktorí nezmyselné názory tvrdohlavo a vehementne presadzujú cez všetky možné kanály, vrátane novín, neslobodno ignorovať, naopak, nepravdy, ktoré hlásajú (či z nevedomosti alebo zámerne, je z hľadiska "verejnoneprospešnosti" jeho činnosti nepodstatné), vyvracať a uvádzať na pravú mieru. Preto aj na Marcellloooa treba reagovať. Inak by sme sa mohli po čase v novinách dočítať, že "tento projekt bol prediskutovaný na diskusnom fóre imhd a neboli voči nemu vznesené žiadne pripomienky".
Filiálka nemôže úplne nahradiť hlavnú stanicu. Okrem iného práve pre tú reláciu Kúty - Štúrovo. Ale môže tam byť celkom slušná frekvencia vlakov zo smeru Kittsee, Wolfsthal, Rusovce (vrátane zopár diaľkových) aj BEZ električkoľahkometra z Rovniakovej. Písal som to preto, že podľa mňa nie je žiadna tragédia, že sa tam nepostaví povedzme 6 nástupíšť.
Dúfam (som o tom presvedčený), že s nákladnou dopravou sa tam neuvažuje!
"Jedinou autobusovou trasou, ktorá sa mohla 21 vyrovnať, čo do dĺžky i do krásy bola báječná 112. Petržalskú trasu mala až po Synekovu rovnakú ako 21. Pod mostom SNP mala zástavku a pokračovala po Vajanského nábreží až po Mokrohájsku. Tu si to bezstarostne zatočila do Dúbravky, kde aj skončila. V 1993 jej skrátili trasu len po most SNP. To bol prvý necitlivý zásah do tohto komplexného organizmu trás MHD. Nasledoval neospravedlniteľný škandál. 112 presmerovali cez Einsteinovu až na Patrónku a po pár rokoch ju premenovali na 92. Až nedávno sa snažili napraviť staré krivdy a predĺžili ju až do Dúbravky, od Patrónky po pôvodnej trase, no dávnoveký názov jej už nevrátili, čím Bratislavčanov ochudobnili o jednu z mála dochovaných pamiatok. "
Zvláštne že ja si pamätám iné trasy, napr. 112 do BAZ. ?
Na elektricku do Petrzalky mesto vlastne zdroje nema. Na zdruzenu investiciu ma vlastne zdroje a na vsetky naklady sa pozbiera aj s ostatnymi subjektami (stat, ZSR, EU).
Re #97715 S499.1023: To som rad. Neodpustil by som si, keby som sa mylil a mohol sa nieco nove naucit a nevyuzil by som to. Preto ma upozornuj, kde robim chyby. Ale rob to na urovni. Casom sa mozno stanes aj partnerom pre komunikaciu.
Re #97720 Valec: Viac ako to ze sa to niekde da, mna zaujima, ako to bude v Bratislave. To, ze sa to da este neznamena, ze to bude. Ja definujem rizika. Po ich eliminacii sa mozme znovu bavit ci elina ano alebo nie.
Sucasny stav zameru mi dava vsetky dovody pre nie.
Re #97721 Ik: Plytky tunel je zo vsetkych realizacnych variantov k zivotnemu prostrediu najohladuplnejsi. Preto ho presadzujeme.
Počuj pupáčik, viezol si sa ty niekedy v električke inej ako sú bratislavské T3, T6A5... atď?? Podľa toho čo tu rozprávaš, tak predpokladám, že si žiadnu ani len nevidel! Nové moderné vozidlá nie je poriadne počuť, ani keď ti "preletia" za chrbtom. Odporúčam ti susednú WIEN.
Tie hovadziny, o metre si nechaj na vtedy, keď budeš mať na to financie a budeš mať kam napojiť trasu metra z Petržalky. Tiež nevidím význam v nejakom nezmyselnom plytkom tunely....a to už nie je zásah do životného prostredia?
Rozprávaš tu veci do ktorých sa ani zďaleka nerozumieš, tvoje reči mi pripomínajú staré babky z Ovsišťa.
"Eleltkricky svojimi akustickymi aj vbracnymi charakteristikami su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav a preto tieto ziadame eliminovat realizaciou trate v tzv. plytkom tunely."
Že ty si sa nikde okrem Bratislavy elekričkou ešte neviezol? A vlakom asi tiež nie. Lebo ja mám jednu stanicu za domom, a keď ti budú až tak prekážať, môžeme vymeniť byť. Budeš to mať len asi o 700 metrov inde.
"Zdruzena investicia v plytkom tunely je mensi zasah do ZP ako planovana elektricka do Petrzalky."
Pridružia sa k tejto investícii aj obyvatelia Romanovej? Stačí zo 14tky.
preboha laminatka, snad sme sa kolektivnej viny uz zbavili... ?
Nemozes trapit tisice Petrzalcanov, lebo nejaky domovnik ziskal suhlas 38 ludi aby ho zatsupovali (zrejme len preto aby ho dalej nemuseli pocuvat) ?
tu prvu vetu si mi uz napisal. staci mi ju napisat raz. Budem sa teda opakovat aj ja a poviem ti ze ked mesto nema peniaze ale jeden variant je ovela viac nakladny, tak sa nan prostriedky najdu TAZSIE. Elektricky su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav svojimi akustickymi a vibracnymi vlastnostami? to by sa museli stazovat aj vsetci uzivatelia ktori maju pred domom postavene nejake vacsie cesty - ja by som radsej bol keby tu miesto dialnicoveho privadzaca jazdili hoci T3, nehovoriac o novych elektrickach. (uz som byval aj dlhsiu dobu pri elektrickovej trati takze mozem porovnat)
Môžeš citovať nejaký dokument, ktorý definuje akustické a vibračné vlastnosti električiek ? ? ? ? Veď ty netušíš, absolútne netušíš, o čom hovoríš, milý môj priateľ najvernejší. Z celého srdca ti prajem aby ti pred domom v trojminútovom intervale brzidla ľahká mestská elektrická jednotka SM488.0.
Tak máš smolu, lebo ja nepripustím, aby si tu šíril LŽI. Je tu verejná diskusia, nebudeš si vyberať partnerov. Desiatky ľudí tu musia trpieť tvojou prítomnosťou, ty budeš musieť zniesť mňa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Re #97715 S499.1023: To som rad. Neodpustil by som si, keby som sa mylil a mohol sa nieco nove naucit a nevyuzil by som to. Preto ma upozornuj, kde robim chyby. Ale rob to na urovni. Casom sa mozno stanes aj partnerom pre komunikaciu.
Re #97720 Valec: Viac ako to ze sa to niekde da, mna zaujima, ako to bude v Bratislave. To, ze sa to da este neznamena, ze to bude. Ja definujem rizika. Po ich eliminacii sa mozme znovu bavit ci elina ano alebo nie.
Sucasny stav zameru mi dava vsetky dovody pre nie.
Re #97721 Ik: Plytky tunel je zo vsetkych realizacnych variantov k zivotnemu prostrediu najohladuplnejsi. Preto ho presadzujeme.