Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: merice #97889:
Precitaj si celu diskusiu. Aj ked to co tvrdi bolo NIEKOLKOKRAT vyvratene ODBORNIKMI (nie demagogmi) tak si stale dupe za svoje. On nepocuva arguenty a nediskutuju. To je vsetko na temu Domovnik.
Reakcia na: 810zssk #97887:
A jaky je tvoj názor. Nebolo by to nejakým spôsobom výhodnejšie? Menej liniek, ale častejšie intervali? A prehľadnejšie? Dodnes som nepochopil linku 17. Ale vôbec ju nevyužívam, je vôbec kapacitne naplnená?
Reakcia na: Majo #97821:
Prečo by bol na 1000 mm nepoužiteľný?
Reakcia na: enumaelish #97813:
Tak ešte raz, synček - nájdi ten príspevok a daj sem jeho číslo. V opačnom príade nakakám do úst tebe.
Reakcia na: 810zssk #97886:
Všimol som si, že si stojí pevne za svojím stanoviskom. Ale to neni nerešpektovanie. Proste, tak si to predstavuje a je o tom presvedčený, že tak je to naj pre všetkých.
Reakcia na: merice #97883:
Dufam ze vtedy sa zadari 🙂
Reakcia na: merice #97880:
Povodne sa od roku 2000 mala robit zmena linkovania (kompletna), ale nestalo sa tak.

Oficialne sa o tom dnes neuvazuje, aj ked urcite navrhy su (napriklad tzv. tr3mp-ho dogma)
Reakcia na: merice #97878:
Ak si si nevsimol, tak on ine nazory NERESPEKTUJE.
Reakcia na: Marcelllooo #97877:
Ale trt makovy sa snazite najst kompromis, SAD.
Reakcia na: Marcelllooo #97876:
Ano, ale HOCIKDE sa neda cez Petrzalku prebiehat ani DNES, SAD.
Reakcia na: Majo #97882:
Diky, tak počkame čo nám do budúcnosti prinesie trať do Engerau ? v zmysle zmien v linkovaní električiek.
Reakcia na: merice #97880:
Malo sa to meniť v roku 2000 a mal byť počet liniek znížený na 10. Nakoniec z toho zišlo a zaviedol sa celodenný interval 12 min. Odvtedy sa vykonali už len menšie zmeny - posilnenie 12 v rannej špičke, zrušenie posilnenia 12, zavedenie 17, posilnenie 9 v rannej špičke, zrušenie 6, zavedenie 13, zmena trás 1, 4 a 17. O žiadnej zmene sa až do otvorenia trate do Engerau neuvažuje...
Reakcia na: Marcelllooo #97876:
Aké barbarstvo, srnky z Rovniankovej budú mať obmedzený pohyb plotom... Ale vážne, nemôžeš ísť venčiť čokla na druhú stranu baráku? ?
Taká všeobecná otázka. Nechcel dpb v nedávnej minulosti redukovaťa meniť trasy a čísla liniek električiek? Akože menej liniek, ale zato častejšie intervali. Viem, že sa čakalo na rekonštrukciu nejakých koľajových tratí. Teraz nás čaká Záhradnícka-Miletičova. Potom tie linky už zmenia? Vie niekto niečo bližšie o budúcom usporiadaní električkových liniek v meste? Alebo sa stále čaká na NS? ?
etrend.sk :: Špina na Dunaji
Komu prospejú pokútne zmeny územného plánu Bratislavy
http://reality.etrend.sk/126771/realitny-biznis/spina-na-dunaji

etrend.sk :: Lesopark. Preklep. Kancelária
Bratislavský magistrát podivuhodne opravuje chyby v územnom pláne
http://reality.etrend.sk/126791/realitny-biznis/lesopark-preklep-kancelaria-komentar

?
Reakcia na: Marcelllooo #97877:
"Ja respektujem ine nazory."
To som rád.
A kedy sa definitívne rozhodne o tom, aký to bude variant? A je tam reálna šanca na plytký tunel? Myslím z hľadiska rozhodnutia magistrátu. Nepreferuje ten radšej to lacnejšie riešenie? ?
Reakcia na: merice #97873:
Ja beriem tvoju snahu o objektivny pohlad. Ten nespochybnujem v tvojom pripade. Uvedena otazka vsak bola trivialna a nepotrebovala otazku...

Ja vsak zijem tam kde zijem (nielen byvam!) a chem tu zit aj nadalej. A nie som sam. My chceme zit po svojom a inak. Dane uzemie si predstavujeme inac a inac ho chceme vyuzivat. Napriek tomu sa k tomu nestavame tak, ze nic a len cez nase mrtvoly. Snazime sa naist kompromis medzi nasimi predstavami a povedzme dopravnymi potrebami. Tym kompromisom je plytky tunel a v nom NS MHD.

Ja respektujem ine nazory. Ale to neznamena, ze s nimi hned suhlasim a ze si necham znicit uzemie len preto, ze niekomu sa eliny pacia. Ja mam o danej veci vyhraneny nazor, ktory som si tvoril dlhy cas za spoluucasti roznych odbornikov, ktorych som tu uz menoval. Riesil som problem, kde bolo treba zladit hned niekolko problemov a aspektov:
- Chorvatske rameno ako regionalny koridor s jeho 50 m. ochrannym pasmom v kazdom smere
- navaznost na terasy
- poziadavka zachovat aspon lokalne parky/sady
- bezbarierovost
- ekonomika riesenia
- dopravne potreby
- cyklisticka doprava
- pesia doprava

Optimalnym riesenim mi stale vychadza plytky tunel, povrch upravit na sad s prepojenim na terasy s pripustenim lokalnych centier. V plytkom tunely nech ide radsej nieco, co sa blizi k NS MHD nez co aj mesto nazyva docasnym variantom.
Reakcia na: Valec #97874:
Vhodne zvoleny plot je barierou rovnako ako nevhodne zvoleny plot. Je totiz ucelom plotu tvorit prekazku (barieru) v pohybe... ?

Plotom na Staromestskej sa malo a aj zamedzilo prebiehaniu ludi. Rovnako sa bude musiet zamedzit pohybu ludi cez trat v Petrzalke, co znamena plot = barieru... ?
Reakcia na: Valec #97874:
vhodne zvoleny plot je aj plot z krikov vysoky 1 a siroky 2 metre. Druh kriku by sa zvolil s pichliacmi a vzdyzeleny (neopada pre menej chapavych)
Reakcia na: Marcelllooo #97872:
Ty si ale riadny prípad. Vhodne zvolený plot nemusí pôsobiť ako bariéra. Ten na Staromestskej je toho príkladom, vôbec tam nebije do očí, ešte keby sa tam tým kríčkom podarilo obrásť ho... To môžem rovno povedať, že aj dom na Rovniankovej je bariérou (a vzhľadom na okolie naozaj je) a poďme ho teda búrať. Budeme mať všade krásnu nebariérnu prírodu a bývať budeme v jaskyniach. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.