Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: merice #97892:
Ja som za a nikdy som netvrdil opak.

17 chodi dost plna.
Reakcia na: merice #97889:
Precitaj si celu diskusiu. Aj ked to co tvrdi bolo NIEKOLKOKRAT vyvratene ODBORNIKMI (nie demagogmi) tak si stale dupe za svoje. On nepocuva arguenty a nediskutuju. To je vsetko na temu Domovnik.
Reakcia na: 810zssk #97887:
A jaky je tvoj názor. Nebolo by to nejakým spôsobom výhodnejšie? Menej liniek, ale častejšie intervali? A prehľadnejšie? Dodnes som nepochopil linku 17. Ale vôbec ju nevyužívam, je vôbec kapacitne naplnená?
Reakcia na: Majo #97821:
Prečo by bol na 1000 mm nepoužiteľný?
Reakcia na: enumaelish #97813:
Tak ešte raz, synček - nájdi ten príspevok a daj sem jeho číslo. V opačnom príade nakakám do úst tebe.
Reakcia na: 810zssk #97886:
Všimol som si, že si stojí pevne za svojím stanoviskom. Ale to neni nerešpektovanie. Proste, tak si to predstavuje a je o tom presvedčený, že tak je to naj pre všetkých.
Reakcia na: merice #97883:
Dufam ze vtedy sa zadari 🙂
Reakcia na: merice #97880:
Povodne sa od roku 2000 mala robit zmena linkovania (kompletna), ale nestalo sa tak.

Oficialne sa o tom dnes neuvazuje, aj ked urcite navrhy su (napriklad tzv. tr3mp-ho dogma)
Reakcia na: merice #97878:
Ak si si nevsimol, tak on ine nazory NERESPEKTUJE.
Reakcia na: Marcelllooo #97877:
Ale trt makovy sa snazite najst kompromis, SAD.
Reakcia na: Marcelllooo #97876:
Ano, ale HOCIKDE sa neda cez Petrzalku prebiehat ani DNES, SAD.
Reakcia na: Majo #97882:
Diky, tak počkame čo nám do budúcnosti prinesie trať do Engerau ? v zmysle zmien v linkovaní električiek.
Reakcia na: merice #97880:
Malo sa to meniť v roku 2000 a mal byť počet liniek znížený na 10. Nakoniec z toho zišlo a zaviedol sa celodenný interval 12 min. Odvtedy sa vykonali už len menšie zmeny - posilnenie 12 v rannej špičke, zrušenie posilnenia 12, zavedenie 17, posilnenie 9 v rannej špičke, zrušenie 6, zavedenie 13, zmena trás 1, 4 a 17. O žiadnej zmene sa až do otvorenia trate do Engerau neuvažuje...
Reakcia na: Marcelllooo #97876:
Aké barbarstvo, srnky z Rovniankovej budú mať obmedzený pohyb plotom... Ale vážne, nemôžeš ísť venčiť čokla na druhú stranu baráku? ?
Taká všeobecná otázka. Nechcel dpb v nedávnej minulosti redukovaťa meniť trasy a čísla liniek električiek? Akože menej liniek, ale zato častejšie intervali. Viem, že sa čakalo na rekonštrukciu nejakých koľajových tratí. Teraz nás čaká Záhradnícka-Miletičova. Potom tie linky už zmenia? Vie niekto niečo bližšie o budúcom usporiadaní električkových liniek v meste? Alebo sa stále čaká na NS? ?
etrend.sk :: Špina na Dunaji
Komu prospejú pokútne zmeny územného plánu Bratislavy
http://reality.etrend.sk/126771/realitny-biznis/spina-na-dunaji

etrend.sk :: Lesopark. Preklep. Kancelária
Bratislavský magistrát podivuhodne opravuje chyby v územnom pláne
http://reality.etrend.sk/126791/realitny-biznis/lesopark-preklep-kancelaria-komentar

?
Reakcia na: Marcelllooo #97877:
"Ja respektujem ine nazory."
To som rád.
A kedy sa definitívne rozhodne o tom, aký to bude variant? A je tam reálna šanca na plytký tunel? Myslím z hľadiska rozhodnutia magistrátu. Nepreferuje ten radšej to lacnejšie riešenie? ?
Reakcia na: merice #97873:
Ja beriem tvoju snahu o objektivny pohlad. Ten nespochybnujem v tvojom pripade. Uvedena otazka vsak bola trivialna a nepotrebovala otazku...

Ja vsak zijem tam kde zijem (nielen byvam!) a chem tu zit aj nadalej. A nie som sam. My chceme zit po svojom a inak. Dane uzemie si predstavujeme inac a inac ho chceme vyuzivat. Napriek tomu sa k tomu nestavame tak, ze nic a len cez nase mrtvoly. Snazime sa naist kompromis medzi nasimi predstavami a povedzme dopravnymi potrebami. Tym kompromisom je plytky tunel a v nom NS MHD.

Ja respektujem ine nazory. Ale to neznamena, ze s nimi hned suhlasim a ze si necham znicit uzemie len preto, ze niekomu sa eliny pacia. Ja mam o danej veci vyhraneny nazor, ktory som si tvoril dlhy cas za spoluucasti roznych odbornikov, ktorych som tu uz menoval. Riesil som problem, kde bolo treba zladit hned niekolko problemov a aspektov:
- Chorvatske rameno ako regionalny koridor s jeho 50 m. ochrannym pasmom v kazdom smere
- navaznost na terasy
- poziadavka zachovat aspon lokalne parky/sady
- bezbarierovost
- ekonomika riesenia
- dopravne potreby
- cyklisticka doprava
- pesia doprava

Optimalnym riesenim mi stale vychadza plytky tunel, povrch upravit na sad s prepojenim na terasy s pripustenim lokalnych centier. V plytkom tunely nech ide radsej nieco, co sa blizi k NS MHD nez co aj mesto nazyva docasnym variantom.
Reakcia na: Valec #97874:
Vhodne zvoleny plot je barierou rovnako ako nevhodne zvoleny plot. Je totiz ucelom plotu tvorit prekazku (barieru) v pohybe... ?

Plotom na Staromestskej sa malo a aj zamedzilo prebiehaniu ludi. Rovnako sa bude musiet zamedzit pohybu ludi cez trat v Petrzalke, co znamena plot = barieru... ?
Reakcia na: Valec #97874:
vhodne zvoleny plot je aj plot z krikov vysoky 1 a siroky 2 metre. Druh kriku by sa zvolil s pichliacmi a vzdyzeleny (neopada pre menej chapavych)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.