to už nič neostalo okrem jedného kusu? ? ? čo som pozeral fotky tak mnoho Ikarusov bolo vo skvelom stave, vonkoncom nevyzerali zle. Chyba bola, že sa začali vyraďovať ako na páse keď furt neni za ne náhrada... ?
Zase sa odvolavas na nekonkretnu skupinu ludi, v mene ktorej rozpravas. Lebo ja napriklad s rovnakou vaznostou tvrdim, ze ti isti ludia radsej pojdu "podzemkou", ako by sa mali trmacat stredom mesta alebo kade-tade. Tak ako vlastne? Je spracovana nejaka dopravna studia v tomto ohlade? Ja totizto o ziadnej neviem.
My mame ako vlastnici iste prava, ktorych sa domahame. Je to nase legitimne pravo. Pravo, ktore je dokonca nielen chranene zakonom, ale uz aj respektovane MVRR SR. UP nespecifikuje a nikdy nespecifikoval sposob vedenia trasy - vyhradzuje len dopravny koridor.
Neodpovedal si vsak na otazku: preco by mal tvoj zaujem fanusika elektriciek prevazit nad pravami dotknutych vlastnikov? Z akeho titulu?
Pretože po Staromestskej prejde auto a autobus každú 0,7 sekundu, zatiaľ čo električka v rozpätí 1,5 až 4 min. ? Taká Kapucínska ulica je rozdelená nepriechodnou a nepriestreľnou električkovou bariérou. ?
Pocuj, sopliak. Zase si neuvedomujes svoje postavenie, ktore voci mne rozhodne nie je rovnocenne.
Uvedom si tiez to, ze na to, aby sa niekto mohol nazvat odbornikom, potrebuje mat prislusne vzdelanie v danom odbore, kvalifikaciu v danom odbore a prax v danom odbore. Stale sa tu opakuje, ze "odbornici tohoto fora" a odvolava sa na ich odbornu autoritu. Tak sa teda pytam, kto je tou odbornou autoritou tohoto fora a z coho tato odborna autorita prameni.
Stale cakam na dodanie pozadovaneho zoznamu odbornikov spolu so specifikaciou vzdelania, kvalifikacie a odbornej praxe.
Tá budova na Hodžku je myslím Astoria, či tak nejak. Hej to je praktické tam. Mali by malovať označníky na zem ako vodorovné značenie. Ale na chodníky anie na cestu, lebo ľudia by čakali aj na ceste na autobus. ?
Určite padlo vhod výstavba budovy na Hodžku (sorry ale neviem názov), keď problém s prístreškom odpadol, ľudia sa schovajú v budove prakticky. Ešte aj označník "parazituje" na pilieri budovy ? špecialitka nášho DPB ? minimálne vlastný označník by sa hodil na zastávku N95 na Šafku v smere do Petržky, lebo ho neni vidno a vrámci toho by sa mohol aj dvihnúť obrubník konečne aby si tam neparkovali autá alebo nerobili tadiaľ obchádzky, chodník je chodník proste. Dúfam, že nezačnú zastávkové označníky dávať na stromy ?
A to by stačilo myslíš? Jednak do tých prístreškov prší, sú malé. Tie až dva prístrešky od JCD na Zochovej v smere z Petržky sú o ničom, na to koľko ľudí tam pendluje celý deň tak aspoň 4 by tam bolo treba. Pozri si Šafko ako vyzerá, pred príjazdom 95 stojí pod príéstreškami možno 50 šťastlivcov ak sa natlačia a zvyšok stojí mimo, ak prší alebo sneží a fúka tak je to paráda tak stáť vonku. Ber do úvahy, že 95 sa neraz naplní na vyše 90% čo je 150 cestujúcich, tak koľko ľudí asi potom stojí mimo prístreškov si dopočítaš sám. Ešte k tomu neexistuje vôbec prístrešok pre ľudí čakajúcich na električky na Šafku, takisto na Kamennom námestí je to nepostačujúce. Hoc tie prístrešky na Trnavskom mýte sú trosky ale aspoň čakajúci nedostanú v prípade dažďa sprchu od okolo idúcich áut. Mali by sa budovať hlavne dlhšie prístrešky ako boli tie červené staré a s väčšími bočnými stenami a šikmou strechoul aby sa nedržala na streche voda a stekala za prístrešok.
Áno. 50 na 50 je fairové. Len mesto asi stále márne hládá nejakého nájomcu toho podchodu, ktorý zároveň aj ho zrekonštruuje. Myslím, ža sa skoro taký dobrák nenájde. ?
Ak si si nevšimol, tak tu ide o ukazovanie sily, nie o snahu hľadať najlepšie riešenie. Každý normálny človek by na tvoj návrh kompromisu reagoval pozitívne.
V celku podobná zastávke na Zochovej v smere do Petržalky. Keby tam nebol ten kryt podchodu tak by sa ľudia nemali doteraz kam schovať. Prirodzene mesto sa k tomu nehlási lebo je to zastávka MHD a tak by si mal DPB to zrenovovať a DPB povie,že to je súčasť objektu podchodu. Mali by ísť to rekonštrukcie 50 na 50, lebo je to zároveň prístrešok MHD a aj kryt vstupu do podchodu. Toto platí pre Trnavské mýto a aj pre Zochovu ?
Tým mi ostatní som nemyslel nejakú kinderšotomafiu (ktorú ako jedinú ešte baví sa tu s tebou naťahovať), ale ostatných potenciálnych cestujúcich, ktorí nemienia fárať do podzemia, aby sa potom mohli odviesť na Trnavské mýto, aby tam potom mohli opäť prestúpiť na elekričku aby sa dostali vlastne tam kam potrebujú.
Len pre doplnenie: SimCity aj TTD som sa nahral v mladých časoch dosť. A na právo na priaznivé životné prostredie ste mali myslieť už keď ste sa tam sťahovali, totiž nadzemná rýchlodráha bola v plánoch zakreslená skôr, ako bol váš dom poskladaný z panelov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider