Určite padlo vhod výstavba budovy na Hodžku (sorry ale neviem názov), keď problém s prístreškom odpadol, ľudia sa schovajú v budove prakticky. Ešte aj označník "parazituje" na pilieri budovy ? špecialitka nášho DPB ? minimálne vlastný označník by sa hodil na zastávku N95 na Šafku v smere do Petržky, lebo ho neni vidno a vrámci toho by sa mohol aj dvihnúť obrubník konečne aby si tam neparkovali autá alebo nerobili tadiaľ obchádzky, chodník je chodník proste. Dúfam, že nezačnú zastávkové označníky dávať na stromy ?
A to by stačilo myslíš? Jednak do tých prístreškov prší, sú malé. Tie až dva prístrešky od JCD na Zochovej v smere z Petržky sú o ničom, na to koľko ľudí tam pendluje celý deň tak aspoň 4 by tam bolo treba. Pozri si Šafko ako vyzerá, pred príjazdom 95 stojí pod príéstreškami možno 50 šťastlivcov ak sa natlačia a zvyšok stojí mimo, ak prší alebo sneží a fúka tak je to paráda tak stáť vonku. Ber do úvahy, že 95 sa neraz naplní na vyše 90% čo je 150 cestujúcich, tak koľko ľudí asi potom stojí mimo prístreškov si dopočítaš sám. Ešte k tomu neexistuje vôbec prístrešok pre ľudí čakajúcich na električky na Šafku, takisto na Kamennom námestí je to nepostačujúce. Hoc tie prístrešky na Trnavskom mýte sú trosky ale aspoň čakajúci nedostanú v prípade dažďa sprchu od okolo idúcich áut. Mali by sa budovať hlavne dlhšie prístrešky ako boli tie červené staré a s väčšími bočnými stenami a šikmou strechoul aby sa nedržala na streche voda a stekala za prístrešok.
Áno. 50 na 50 je fairové. Len mesto asi stále márne hládá nejakého nájomcu toho podchodu, ktorý zároveň aj ho zrekonštruuje. Myslím, ža sa skoro taký dobrák nenájde. ?
Ak si si nevšimol, tak tu ide o ukazovanie sily, nie o snahu hľadať najlepšie riešenie. Každý normálny človek by na tvoj návrh kompromisu reagoval pozitívne.
V celku podobná zastávke na Zochovej v smere do Petržalky. Keby tam nebol ten kryt podchodu tak by sa ľudia nemali doteraz kam schovať. Prirodzene mesto sa k tomu nehlási lebo je to zastávka MHD a tak by si mal DPB to zrenovovať a DPB povie,že to je súčasť objektu podchodu. Mali by ísť to rekonštrukcie 50 na 50, lebo je to zároveň prístrešok MHD a aj kryt vstupu do podchodu. Toto platí pre Trnavské mýto a aj pre Zochovu ?
Tým mi ostatní som nemyslel nejakú kinderšotomafiu (ktorú ako jedinú ešte baví sa tu s tebou naťahovať), ale ostatných potenciálnych cestujúcich, ktorí nemienia fárať do podzemia, aby sa potom mohli odviesť na Trnavské mýto, aby tam potom mohli opäť prestúpiť na elekričku aby sa dostali vlastne tam kam potrebujú.
Len pre doplnenie: SimCity aj TTD som sa nahral v mladých časoch dosť. A na právo na priaznivé životné prostredie ste mali myslieť už keď ste sa tam sťahovali, totiž nadzemná rýchlodráha bola v plánoch zakreslená skôr, ako bol váš dom poskladaný z panelov.
Mesto zatial hovori o obidvoch variantoch. Mestske zastupitelstvo sa uznieslo, ze trat v Petrzalke (je jedno aka) ma byt v plytkom tunely.
Re #97881 zakaznik: Presne tak, budem mat obmedzeny pohyb, teda zivotny priestor a teda znizenu kvalitu zivota. To ja nechcem. To my nechceme.
Re #97889 merice: Ano. Ale upresnim - toto riesenie nevzniklo tak, ze by som si povedal, ze to tak proste chcem lebo chcem. Nie, to boli dlhe hodiny stravene diskusiami s dopravakmi, ekonomami, enviromentalistami, kym sme vyslednu podobu dali dohromady. Dalej sme sa stretavali s ludmi najprv v sirsom okoli, nasledne aj s dalsimi pozdlz trate.
Re #97893 810zssk: Aj keby si to dal boldom, nespravis zo samozvaneho pseudoodbornika specialistu na danu oblast....
P.S. Ved to, problem je, ze tu prasis vyvrateninami...
Re #97907 Valec: Toto je uchvatne! My ostatni budeme mat tiez svoje! Par sotokindermafianov si poviem, ze my budeme mat tiez svoje... Ked ta to tak bavi, chod si zahrat Simcity alebo Transport Tycoon...
DOLEZITA OTAZKA:
Spytam sa teraz, preco by malo prevazit tvoje pravo na zalubu v elektrickach nad nasim pravom na priaznive zivotne prostredie a ovplyvnovat ho ako vlastnici susednej stavby?
Ešte niečo: Aká bude široká ulička v 100% NP vozidle s otočnými podvozkami na rozchode 1000 mm? Mne z technickej podstaty veci vychádza ako ešte užšia než v ULF-e.
Alebo v rámci kompromisu navrhujem plytký tunel v úseku od betónových prefabrikátov skrášľujúcich biokoridor Chorvátskeho ramena po Kaufland. Tým sa vyrieši problém 38 majiteľov bytov na Rovniankovej 14 a my ostatný, budeme mať tiež svoje.
No napr. užšia ulička okrem iného zhoršuje prehľad vo vozidle a prispieva teda vandalizmu. MarceLoLo by Ti napísal, že by to bola bariéra. ? Ale aj tak si myslím, že keď už existuje riešenie plne nízkopodlažného vozidla s otočnými podvozkami, netreba pre rozchod 1000 mm aplikovať ULFovské riešenie, hoci na normálnom rozchode ho považujem za veľmi dobré a originálne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Re #97881 zakaznik: Presne tak, budem mat obmedzeny pohyb, teda zivotny priestor a teda znizenu kvalitu zivota. To ja nechcem. To my nechceme.
Re #97889 merice: Ano. Ale upresnim - toto riesenie nevzniklo tak, ze by som si povedal, ze to tak proste chcem lebo chcem. Nie, to boli dlhe hodiny stravene diskusiami s dopravakmi, ekonomami, enviromentalistami, kym sme vyslednu podobu dali dohromady. Dalej sme sa stretavali s ludmi najprv v sirsom okoli, nasledne aj s dalsimi pozdlz trate.
Re #97893 810zssk: Aj keby si to dal boldom, nespravis zo samozvaneho pseudoodbornika specialistu na danu oblast....
P.S. Ved to, problem je, ze tu prasis vyvrateninami...
Re #97907 Valec: Toto je uchvatne! My ostatni budeme mat tiez svoje! Par sotokindermafianov si poviem, ze my budeme mat tiez svoje... Ked ta to tak bavi, chod si zahrat Simcity alebo Transport Tycoon...
DOLEZITA OTAZKA:
Spytam sa teraz, preco by malo prevazit tvoje pravo na zalubu v elektrickach nad nasim pravom na priaznive zivotne prostredie a ovplyvnovat ho ako vlastnici susednej stavby?