Mooooooj milý, bolo by veľmi dobré keby si si uvedomil, že žiješ v Petržalke a nie v Devíne. Ak nevieš, tak dovoľ, aby som ti pripomenul počet obyvateľov Petržalky......130 000!!! Akým spôsobom chceš prepravovať tento počet ľudí.........autobusmi? A dokedy? Kým tlačiaci sa ľudia v nich, začnú vyliezať cez strešné vetráky?
Ja som tiež z Petržalky, a bol by som veľmi potešený, keby si mi povedal jediné miesto Petržalky, kde by sme mohli rozprávať o "priaznivom životnom prostredí". Máš snaď na mysli, tých zopár vysychajúcich stromov a zhnitú trávu kam chodia s..ť vaše psy?!?! To je priaznivé ŽP?
Buďme radi, že ľudia ako vy našťastie nemôžu rozhodovať o týchto záležitostiach a dúfam, že ani nikdy nebudete! Trepeš somariny!
Čo je menšia bariéra - električka alebo cesta? Čo premáva v pešej zóne - električka alebo gumokoly?
Karloveská je obmedzená na 40 km/h, ale nie je náhodou električka na samostatnom telese a neplatí pre električku vo všeobecnosti 50 km/h, pokiaľ nie je súčasťou cesty?
Tak mi legálne definuj pojem NDS.
Re #97911 Marcelllooo: Verejný záujem má prednosť pred súkromným za určitých okolností. Potom by sme napr. nemali ani dialnice, ani priemyselné parky.
Re #97926 Marcelllooo: Ani ty si nevyštudoval odbor ekonomika cestnej a mestskej dopravy, takže odborník nie si.
Re #97936 Marcelllooo: Ty na protiargumenty doložené číslami buď nereaguješ, alebo povieš nie je na to štúdia, pracuje sa na tom. Ale za poslanca sa hodíš, to je fakt.
Re #97936 Marcelllooo: Nie si dopravný inžinier, takže si dopravný laik. ?
Demagogickych reci sa momentalne dopustas ty, naznacenim, ze sa jedna o jediny dovod vencenia psov s jemnym ironizujucim podtonom.
Chorvatske rameno je cyklistickou trasou s napojenim na Dunajsku cestu. Cez Kanal je viacero zazitych pesich koridorov (mimo trasu cesty - cez mosty a hradla), ktore su intenzivne vyuzivane. A ano - su to aj psy. Mestskou castou je totiz prilahle uzemie definovane ako jedine, kde je umozneny volny vybeh psov.
Otazka vsak neznie tak, ci ty povazujes nieco za fer alebo nie. Otazka znie, aky je zaujem dotknutych vlastnikov, aky je tzv. verejny zaujem a ako sa tieto zaujmy zosuladia.
Ad Re #97881 zakaznik:
Ja však nepovažujem za fér, keď to, že je vám zaťažko nájsť si iné miesto na venčenie psov, zakrývate blúznivými demagogickými rečami o údajnej bariére vo voľnom pohybe.
Socimi je aj plne NP? Ja poznám len takúto Socimi (T8000): http://world.nycsubway.org/perl/show?62315 , ale netvrdím, že nemohla byť aj nejaká iná... Na 15T som nenarážal, keďže oficiálne tuším ešte neexistuje. ? Myslel som skôr všeobecne riešenie navzájom spojených 2-nápravových článkov vozidiel s dynamicky otočnými podvozkami (napr. Combino v Budapešti, ktoré považujem za prvé vydarené Combino na svete...).
Re #97910 S499.1023: V takom prípade by som bol potom asi zástancom takého riešenia, že sa nad podvozkom spraví jeden, podotýkam jeden schod (žiadne Ostrava-Wana systémy). Alebo najlepšie by bolo, ak by bol nájazd na tu vyvýšeninu plynulý, t. j. šikmá plošina.
Kindermafia tu reaguje ako jedina len z toho dovodu, ze nema dostatok rozumu, aby sa takejto sebevrazednej misie zdrzala. Keby tu ti udajni odbornici naozaj mali dokazy, studie, ci aspon argumenty voci "mojmu" navrhu riesenia, nenechali by si uist prilezitost ma tu rozsekat na kusky a prefackat ma, ze by som dalsie dva tyzdne chodil cerveny kanalmi. To, ze stale nic neprichadza svedci o nedostatku, priam az absencii serioznej oponentury a protiargumentacie.
Re #97932 Solider: Presne tak. A nic ine ani nechcem vidiet. Vzdelanie, kvalifikaciu a odbornu prax udajnych odbornikov tohoto fora. Potom, ako sa overi ich odborna autorita, potom sa moze pokracovat dalej.
P.S. Prave to, co si spomenul, ze ta nezaujima je dokladom toho, ze mam iste vzdelanie - konkretne ekonomia, aplikovana matika a manazer, cim su vyznacene aj moje schopnosti, ktore som v doterajsej praxi nadobudol - analyticke myslenie, chapanie situacie a riadenie velkych projektov a systemove integratorstvo. Mam kvalifikaciu riadit tym ludi (odbornikov) a koordinovat ich parcialne vysledky do jedneho komplexneho riesenia. A presne to sa aj stalo.
Re #97935 intony: Co sa tyka aut, tak cela Karloveska je obmedzena na 40kmh dopravnou znackou B27a... A ano, elektricka je bariera spolu s cestou a preto su tu podchody a semafory, ktore barierovy efekt eliminuju. Avsak len bodovo.
Máš pocit, že by bola napríklad v celej Karlovej Vsi obmedzená rýchlosť na 30-40 km/h? Potom ti musím povedať, že aj obyčajná hlavná petržalská ulica je nepriechodnou bariérou, dokonca horšou, pretože na takej ceste sa to len hemží vozidlami a neraz aj prekračujúcim 60 km/h, tak čo keby si strčil nos tam a začal bojovať za zníženie najvyššej povolenej rýchlosti na 30-40 km/h? ?
to už nič neostalo okrem jedného kusu? ? ? čo som pozeral fotky tak mnoho Ikarusov bolo vo skvelom stave, vonkoncom nevyzerali zle. Chyba bola, že sa začali vyraďovať ako na páse keď furt neni za ne náhrada... ?
Zase sa odvolavas na nekonkretnu skupinu ludi, v mene ktorej rozpravas. Lebo ja napriklad s rovnakou vaznostou tvrdim, ze ti isti ludia radsej pojdu "podzemkou", ako by sa mali trmacat stredom mesta alebo kade-tade. Tak ako vlastne? Je spracovana nejaka dopravna studia v tomto ohlade? Ja totizto o ziadnej neviem.
My mame ako vlastnici iste prava, ktorych sa domahame. Je to nase legitimne pravo. Pravo, ktore je dokonca nielen chranene zakonom, ale uz aj respektovane MVRR SR. UP nespecifikuje a nikdy nespecifikoval sposob vedenia trasy - vyhradzuje len dopravny koridor.
Neodpovedal si vsak na otazku: preco by mal tvoj zaujem fanusika elektriciek prevazit nad pravami dotknutych vlastnikov? Z akeho titulu?
Pretože po Staromestskej prejde auto a autobus každú 0,7 sekundu, zatiaľ čo električka v rozpätí 1,5 až 4 min. ? Taká Kapucínska ulica je rozdelená nepriechodnou a nepriestreľnou električkovou bariérou. ?
Pocuj, sopliak. Zase si neuvedomujes svoje postavenie, ktore voci mne rozhodne nie je rovnocenne.
Uvedom si tiez to, ze na to, aby sa niekto mohol nazvat odbornikom, potrebuje mat prislusne vzdelanie v danom odbore, kvalifikaciu v danom odbore a prax v danom odbore. Stale sa tu opakuje, ze "odbornici tohoto fora" a odvolava sa na ich odbornu autoritu. Tak sa teda pytam, kto je tou odbornou autoritou tohoto fora a z coho tato odborna autorita prameni.
Stale cakam na dodanie pozadovaneho zoznamu odbornikov spolu so specifikaciou vzdelania, kvalifikacie a odbornej praxe.
Tá budova na Hodžku je myslím Astoria, či tak nejak. Hej to je praktické tam. Mali by malovať označníky na zem ako vodorovné značenie. Ale na chodníky anie na cestu, lebo ľudia by čakali aj na ceste na autobus. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ik
Ja som tiež z Petržalky, a bol by som veľmi potešený, keby si mi povedal jediné miesto Petržalky, kde by sme mohli rozprávať o "priaznivom životnom prostredí". Máš snaď na mysli, tých zopár vysychajúcich stromov a zhnitú trávu kam chodia s..ť vaše psy?!?! To je priaznivé ŽP?
Buďme radi, že ľudia ako vy našťastie nemôžu rozhodovať o týchto záležitostiach a dúfam, že ani nikdy nebudete! Trepeš somariny!