Podľa teba sa tu všetci iba mýlia! A ty si tu jediný, ktorý má vždy 100% pravdu, a nepripustíš názor nikoho iného...chudáčik...čo tu vlastne robiš?!? ?
Tambusy sú síce celkom zaujímavo zlé, ale zgenerálkované verize LBC sú celkom dobré, najmä #1402, #1411, #1413, #2400, #2406, #2409, #2411 ostatné LBCčka sú trochu nedokončené. Hlavne tie bez transparentov BUSE alebo R&G Mielec ? ?
ale inak dik nevedel som o nich.
Je to vsak nieco ine ako som myslel ja.
Keby ste mali "rychlolod z Troje na Vysehrad so zastavkami na Stvaniciach a pri Karlovom moste.
Ale ja sa, milý synček, nedožadujem tvojej pozornosti. Mne si srdečne ukradnutý, ty projektový manažér diskových polí a dozorca brány na Fosterovej 14. A odvážil by som sa kvalifikovane odhadovať, že tvojej pozornosti sa nedožaduje asi tak 98% účastníkov tejto diskusie. Je to presne naopak, to ty, nikým nepozvaný, sa tu vtieraš a hlásaš svoje LŽI.
"Od Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu po Janíkov dvor nebudú v žiadnom prípade premávať dnešné električky," uviedol Zahradník.
Takze vcsina mesta bude snivat o nizkopodlaznych spojoch, zatial co petrzalka bude mat vsetky elektricky NP ? Pekne... verim, ze ak by sa to dalo, tak by tie NP tram poslali na linku do Rakuska len aby nemuseli jazdit v Bratislave... Dufam ze to je len dalsia capina...
To je fakt capina, ze nemozu T3 rekonstruovat na NP.... VarioLF predsa NP je a nie je problem ju spravit ako GO elektricky T3. Jediny problem je vyzbroj na streche, na co nie su usposobene dielne.
Okrem toho nechapem, preco sa podnik nerozhodol pre K3 resp. KT3, s vlozenim NP clanku, ked na to EU poskytuje dotaciu... Takto to napr. riesi DP Plzen... Uz len vkladanie clankov pre K2S by pomohlo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023