Reakcia na: linda69 #97990:
Beriem tento názor ako dobrý pokus o vtip. Inak si neviem vysvetliť ako niekto, kto býva úplne mimo trasy plánovaného NS preferuje namiesto električiek ľahké súpravy vlaku, ktoré pravdepodobne ani nebude denne využívať. Jedine, že by ste nám obyvateľov bývajúcim v blízkosti tejto trate chystali pomstu zato, že Vám postavili pod oknami diaľnicu. Re #97992 Mike: Marcellov fun club ?
kecho
to akože nastúpim do vozu, pošlem sms, hneď za mnou príde revízor, ale až o dve minúty dostanem potvrdzujúcu správu? či tú sms mám poslať pre istotu ešte 2 minúty pred príchodom busu podľa CP a ten potom vynechá...? ?
Re #97969 Marcelllooo:
teraz si mi dal ďalší dôkaz o odbornoti, keď človek odborne podkutý, ktorý stále píše v 6. páde tunelY ani nevie, že cez Dolnozemskú, okolo Auparku a ani na Zochovej (príklady plotov a ich prekonávania, ktoré som spomínal) VôBEC nie je električková trať. Napr. Kapucínskej čo Obchodnej je a rozdeľuje to Staré mesto? A samozrejme trať Šafko - SNP ho delí už na štvrtiny, však? ?
"aby bola trat v celej dlzke stredom Petrzalky vedena v tuneli pod terenom... " trochu uvažuj - 1/čo je dlhodobo nákladnejšie - pravidelne udržiavať tunel alebo povrchovú trať 2/ ľudia budú pri nastupovaní/vystupovaní skôr využívať niečo, čo je na povrchu, ako pod zemou, 3/ toto je ten tvoj polozapustený variant? či plytký tunel?
A aby sme si ujazsnili pojmy a dojmy: "tunel"=...PODZEMNÁ stavba, ktorou prechádza cestná komunikácia...
Re #97972 Marcelllooo:
Zástanca teórie "do roku 2020 vydržia obsluhovať Pe aj busy" ide ťahať krížom cez celú Pe troleje, to je akože miestotvornejší prvok?
Načo ťaháš troleje z Ovsišťa cez Dolnozemskú na Antolskú? Po ceste bude 0 zastávok, keďže sa tam nič nenachádza... Prečo potom nie rovno cez Dolnozemskú až do Rusoviec(Čunova?)? A z Vyšehradskej po +/- trati 93ky ísť tbusmi? Po Novom moste? Navyše keď kapacita kĺbového tbusu 25tr (133) je nižšia ako 15m Solarisu (146)... a aj 15tr má iba o päť miest viac ako SU ? A ešte drôty aj po trase Dostihová dráha - Kutlíkova... Keď má niekde premávať tbus, tak by podľa mňa mal obsluhovať obývané územie...
A keď už sa montujeme aj do tbusov, tak úspechom bude na začiatok aspoň tbus Apollo - Ovsište, kde je snáď aj vhodné obratisko, v prípade, že cez Muchovo + okolie pôjde elina, ktorá sa na Šafku NAPOJÍ na existujúcu mestskú sieť... A nie pseudovlak, ktorým sa človek dostane na filiálku a bude musieť vyfárať spod zeme, aby mohol ísť ďalej...