Reakcia na: eripmav #76806:
Našťastie až na problémy s očami som bol zdravé dieťa. A čo sa týka tých nových liniek, sám už píšeš o dvoch a keď to spočítame zistíme, že jadzná doba Hl. st. - Antolská a späť je čistých cca 45 minút. Plus treba počítať prestoje na konečných (mimo pracovných prestávok), to máme pri 20 minútovm intervale cca 3 vozy. Lenže linkou by začali chodiť aj iní a už by nám tam krátke Vrakosy nestačili a bolo by treba kĺbaky a nie v 20 minútovom, ale lepšom intervale. A DFNsP detto. Okrem toho ako píšeš sú aj NOÚ, SÚSCH a keby všade mala byť priama linka zo stanice a z Petržalky, bolo by treba tých vozov naviac dosť veľa.
Čo sa týka L 43 cez víkend je ten 30 minútový interval niekedy aj dlhý. Cez týždeň je tam ten interval, lebo ak by bol 60 minútový interval voz by viac stál na Patrónke ako by jazdil, takže by si tým cez týždeň ušetril akurát pár litrov CNG.
Emo
Re #76728 NN: To je jedno, či ich striekajú v preplnenej alebo poloprázdnej električke.
Re #76753 NN: A čo keď je to na tej stene alebo sedačke čerstvo načarbané? Ani vtedy to nič nespraví? ☠
Re #76775 SDX: Len ide o to, že niektoré zástavky mimo špičky nie sú až tak vyťažené, takže tam voz zastavuje niekedy úplne zbytočne (napr. po 20:00).
Re #76773 Puki: Ja by som ešte zlúčil zastávky Budatínska a Znievska.
Re #76748 Martin Fundárek: "Zladenie východzej a konečnej zastávky linky pod Novým Mostom ( linka končí pod Novým Mostom a začína pro Hoteli Devín) - kam by sa to nástupište zmestilo? ?
"Zvážiť prevádzku zrýchlených spojov medzi jednotlivými mestskými časťami (bývalé L104, 105, 106, 119 a pod.)" - odkiaľ na to zobrať vozy? Okrem toho pri dnešných zápchach by to nemalo význam, keďže zrýchlené linky by v nich stáli spolu s obslužnými.
Ale to spoplatnenie podľa teritoriálnych okruhov máš v podstate už dnes - tarifné pásma.