Reply on: eripmav #76805:
je taky problem spravit linku s intervalom L43 na tych trasach??? ved MHD sa nemoze tvarit ze nazor ludi (aj ked casto hlupy nazor, resp. nazor ovplyveny ich nevedomostou a neschopnostou hladat ine riesenia) ich nezaujima. MHD tu je pre ludi, a ked je tu mala skupina neschopna prestupovat, tak nech im spravia malu linku. ked moze chodit prazdna L43 po lesoparku, a podobne linky, tak je taky problem spravit podobnu ako chcu v petrzalke? budu spokojni, nebudu sa stazovat, a ten interval 30min-hodina naozaj dufam vypravu vozidiel nepolozi.
Emo
Re #76728 NN: To je jedno, či ich striekajú v preplnenej alebo poloprázdnej električke.
Re #76753 NN: A čo keď je to na tej stene alebo sedačke čerstvo načarbané? Ani vtedy to nič nespraví? ☠
Re #76775 SDX: Len ide o to, že niektoré zástavky mimo špičky nie sú až tak vyťažené, takže tam voz zastavuje niekedy úplne zbytočne (napr. po 20:00).
Re #76773 Puki: Ja by som ešte zlúčil zastávky Budatínska a Znievska.
Re #76748 Martin Fundárek: "Zladenie východzej a konečnej zastávky linky pod Novým Mostom ( linka končí pod Novým Mostom a začína pro Hoteli Devín) - kam by sa to nástupište zmestilo? ?
"Zvážiť prevádzku zrýchlených spojov medzi jednotlivými mestskými časťami (bývalé L104, 105, 106, 119 a pod.)" - odkiaľ na to zobrať vozy? Okrem toho pri dnešných zápchach by to nemalo význam, keďže zrýchlené linky by v nich stáli spolu s obslužnými.
Ale to spoplatnenie podľa teritoriálnych okruhov máš v podstate už dnes - tarifné pásma.